Urjan Claassen / C-Profile

Tim van Dorp van JouwICTvacature heeft ons prima geholpen in onze zoektocht naar ICT-professionals. Snel en betrouwbaar met goed begrip wat ons bedrijf nodig heeft

Bas van der Wal

Ook deze keer heeft Joost mij weer aan een leuke en interessante opdracht weten te helpen. Zeer dankbaar over de verleende diensten tot nu toe, top!

Henk-Jan

Super geholpen door Joost van JouwICTvacature bij het zoeken van een nieuwe werkgever.

Paul van der Tuuk

Positief ervaren. Professioneel hulp gehad van Joost tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Zeer content met de kennis en inlevingsvermogen van hem!

Patrick

Bedankt Bernard van jouwICTVacature voor de samenwerking! Mijn voorkeuren heb je goed in vervulling laten gaan! Ik kijk uit naar een mooie tijd bij het gematchte bedrijf!

Nick is een prettig persoon in de communicatie en zijn follow-up is professioneel!

Zeer slecht persoonsgegevens worden gelekt

Roy

Erg goede ervaring. Ik was op zoek naar een nieuwe baan en ben uitstekend geholpen door de mannen van jouwICT

Aces Direct

Afgelopen periode bijzonder prettig samengewerkt met Tim van Dorp. Tim heeft ons binnen Aces Direct goed geholpen in de zoektocht naar een fullstack developer. Tim schakelt snel, is vriendelijk en... Afgelopen periode bijzonder prettig samengewerkt met Tim van Dorp. Tim heeft ons binnen Aces Direct goed geholpen in de zoektocht naar een fullstack developer. Tim schakelt snel, is vriendelijk en oprecht geïnteresseerd en wist mede daardoor goed wat de behoefte binnen Aces Direct was. We hebben samen een goede match kunnen maken op inhoud van de vacature maar ook op persoonlijke klik.

Yordan Rivera Rios

Prettige contacten met Tim van Dorp. JouwICTvacature heeft echt gekeken naar organisaties waar ik mee zou kunnen matchen en dat heeft geleid tot een contract bij een mooi bedrijf!