Quintus Slingerland

Ik ben erg goed geholpen door Sjoerd Jousma en Marco Boskers. Leuke gesprekken, goede matches en nu als resultaat een nieuwe job, met een vast dienstverband in het vooruitzicht.

Bart

Dankzij Bernard heb ik een nieuwe baan gevonden die perfect bij mij past. Vanaf het punt dat ik besloot rond te kijken tot aan het tekenen van mijn contract heb ik erg prettig contact gehad. Bernard... Dankzij Bernard heb ik een nieuwe baan gevonden die perfect bij mij past. Vanaf het punt dat ik besloot rond te kijken tot aan het tekenen van mijn contract heb ik erg prettig contact gehad. Bernard luisterde goed naar wat ik zocht in een nieuwe baan, en kwam terug met vacatures die nauwkeurig op mijn wensen aansloten. Deze persoonsgerichte aanpak sprak mij erg aan, en ik heb nooit een opdringerig gevoel ervaren zoals ik dat in eerste instantie zou verwachten bij een recruitmentonderneming.
Daarnaast worden veel dingen die solliciteren stressvol kunnen maken uit handen genomen. Het sollicitatiegesprek voeren moet je natuurlijk wèl nog even zelf doen, maar er is altijd tijd om dit voor te bereiden en achteraf te evalueren, als je daar behoefte aan hebt. Hierdoor weet je uiteindelijk zeker dat je de beste keuze maakt. Kort gezegd: ronduit een top ervaring gehad als werkzoekende, en bedankt Bernard voor de hulp!

Stefan Hoogland

In eerste instantie begreep ik niet goed waarom een tussenpersoon nodig was. Maar de begeleiding van Nienke was erg goed en heel prettig. Een goed luisterend oor die betrokken is bij je situatie.

Mark

Onzeker over het gebruik van een tussen persoon. Maar Bij André in goede handen terecht gekomen. André Luistert goed en gaat niet voor de Quick win maar voor de goeie klik tussen kandidaat en... Onzeker over het gebruik van een tussen persoon. Maar Bij André in goede handen terecht gekomen. André Luistert goed en gaat niet voor de Quick win maar voor de goeie klik tussen kandidaat en Werkgever.

Bas van Driel

Bastiaan is een ervaren en gedreven recruiter op gebied van ICT-vacatures. Niet alleen professioneel, maar ook een persoonlijke aanpak waardoor alles voor het bedrijf en de werknemer duidelijk was.... Bastiaan is een ervaren en gedreven recruiter op gebied van ICT-vacatures. Niet alleen professioneel, maar ook een persoonlijke aanpak waardoor alles voor het bedrijf en de werknemer duidelijk was. Een passende werkplek vinden is dus zacht uitgedrukt; hij denkt actief met je mee en zorgt voor een goeie begeleiding.

Wiebe

JouwICTvacature heeft een proactieve houding die mij goed aanstaat.

Bas

Goed en snel, bedankt Andre! Succes met de pool, slim ;)

Dik van der Laan

Je wordt behandeld zoals je dat zelf graag zou willen. De persoon staat voorop. Met dank aan Jurriaan Kraaijeveld voor zijn niet aflatende ijver.

Mitch

Ik heb fijn contact gehad met Tim van dorp. Hij is enthousiast en helpt je graag!

Peter

Goed contact gehad met Tim van Dorp van JouwICTvacature. Binnen een korte periode goede kandidaten gesproken en aangenomen. Prettig in de omgang en duidelijk in de communicatie!