Marinka Koenis

Fijn, open, en eerlijk contact. Gesprekken voelden persoonlijk en oprecht, niet een means-to-an-end 'nummer'. Eerste match was meteen raak. Marco is zeker één van de prettigere recruiters waar ik... Fijn, open, en eerlijk contact. Gesprekken voelden persoonlijk en oprecht, niet een means-to-an-end 'nummer'. Eerste match was meteen raak. Marco is zeker één van de prettigere recruiters waar ik contact mee heb gehad.

Ralph Keegstra

Goeie recruiters die de wens van de werknemer en werkgever in het oog houden en kijken naar de beste match!

Kiran Ghisaidoobe

Perfecte ervaring met Andre

Thomas

Bastiaan heeft contact met mij opgenomen op basis van een vacature waar ik interesse in heb getoond. Zeer fijn mee samen kunnen werken! Binnen no time had hij nog 10 matchende posities gevonden en... Bastiaan heeft contact met mij opgenomen op basis van een vacature waar ik interesse in heb getoond. Zeer fijn mee samen kunnen werken! Binnen no time had hij nog 10 matchende posities gevonden en kon ik vaak de volgende dag al op gesprek.

Steven

Goede ervaring!

Joost van Leeuwen

Positief

Martijn

Dankzij Hendrik van JouwICTvacature ben ik zeer snel in contact gekomen met meerdere bedrijven en heb ik binnen een paar weken een leuke baan gevonden.

T Martin

Al eerder contact gehad met JouwICTvacature en ze proberen je echt te helpen een baan te vinden. Deze keer binnen drie weken een match gekregen. Top!

Jeffrey

Weinig actie, veel spam via LinkedIn.

Alexander

Helemaal super!
Marre heeft mij uitstekend op weg geholpen naar een nieuwe uitdaging!
Prettige & vlotte communicatie, rond uit alles was top!