Robert Weij

Dit was onze eerste werving voor een .Net programmeur via JouwICTvacature.nl. We aarzelden omdat de werving niet op een no-cure no-pay basis wordt gedaan maar met een inspanningsverplichting voor... Dit was onze eerste werving voor een .Net programmeur via JouwICTvacature.nl. We aarzelden omdat de werving niet op een no-cure no-pay basis wordt gedaan maar met een inspanningsverplichting voor een afgesproken periode met een vaste prijs vooraf. De referenties waren sterk.
Met behulp van Eduard hebben we zojuist de eerste nieuwe medewerker aangetrokken. De begeleiding was attent, alert en to the point.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Wervingsvorm anders dan vacature site of recruiter.

E.H. Coene

Erg prettig contact met dhr. I. Klein. Persoonlijk onderhoud en begeleiding van het op zeer korte termijn vinden van een kandidaat in deze lastige markt ging erg goed. Ook de periode rondom de... Erg prettig contact met dhr. I. Klein. Persoonlijk onderhoud en begeleiding van het op zeer korte termijn vinden van een kandidaat in deze lastige markt ging erg goed. Ook de periode rondom de onderhandelingen werd door dhr. Klein zowel naar de kandidate als de opdrachtgever op een proactieve, professionele en ook vriendelijke manier begeleid. Een aanrader derhalve!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Zij hebben ons gecontacteerd nav van een algemene advertentie die wij op een bulletin board geplaatst hadden. Ook een voorbeeld van goed en proactief in de markt zitten van JouwICT vacature!

Duidelijke, fijne manier van communiceren, met snelle, interessante suggesties die toegespitst zijn op de persoonlijke wensen, eisen en details. Het aanbod van JouwICTvacature sluit goed aan op waar... Duidelijke, fijne manier van communiceren, met snelle, interessante suggesties die toegespitst zijn op de persoonlijke wensen, eisen en details. Het aanbod van JouwICTvacature sluit goed aan op waar wij naar op zoek waren. Resultaten en terugkoppeling volgen snel en ook de begeleiding is gedurende het gehele sollicitatieproces gericht op persoonlijke service.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Persoonlijke aanpak, er worden geen cv's doorgeschoven maar er wordt echt gekeken naar wat wij willen. Uitstekende begeleiding, snelle terugkoppeling.

Debora Koppers

Na een wat stroeve start prima samengewerkt met het gewenste resultaat: Een nieuwe collega!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Vanwege de specialisatie in ICT vacatures en het all in tarief.

Koen

Binnen een jaar de perfecte kandidaat gevonden door een prettige samenwerking, snel schakelen en flink wat kandidaten!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Snel schakelen, duidelijke samenwerking, goede kandidaten

Communicatie

R Boerman

Net begonnen met JouwICTvacature. meteen al een aantal interessante CV's ontvangen. JouwICTvacature begrijpt wat we nodig hebben en werkt op een eerlijke manier

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Doorlopend zoeken naar kandidaten, website met vacatures, open communicatie

Marco van deVliet

Sietse Ouwerkerk ondersteunt itelligence al geruime tijd in onze zoektocht naar SAP talent. Hij heeft duidelijk voor ogen welke profielen bij onze organisatie passen, niet alleen ten aanzien van... Sietse Ouwerkerk ondersteunt itelligence al geruime tijd in onze zoektocht naar SAP talent. Hij heeft duidelijk voor ogen welke profielen bij onze organisatie passen, niet alleen ten aanzien van hard skills, maar ook qua persoonlijkheid.
Sietse zit kort op de bal, zonder snel te willen scoren; op die manier is het prettig samenwerken. Hij wil het beste voor zowel de consultant als voor ons.