Rick Smit

Wij hebben voor meerdere vacatures en business units samengewerkt met JouwICTvacature. De samenwerking bevalt enorm goed. Bastiaan heeft als recruiter oog voor kandidaat én opdrachtgever. Dankzij... Wij hebben voor meerdere vacatures en business units samengewerkt met JouwICTvacature. De samenwerking bevalt enorm goed. Bastiaan heeft als recruiter oog voor kandidaat én opdrachtgever. Dankzij hun unieke business model gaat het om de beste match te maken en niet zozeer alleen te plaatsen. Hierdoor hebben wij betere kandidaten die goed passen binnen onze business units.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Dankzij het business model ligt de nadruk op het maken van de beste match en niet te de plaatsing en de fee daaraan gekoppeld. Daardoor ligt de focus echt op kwaliteit van de plaatsingen. De... Dankzij het business model ligt de nadruk op het maken van de beste match en niet te de plaatsing en de fee daaraan gekoppeld. Daardoor ligt de focus echt op kwaliteit van de plaatsingen. De recruiter zoals Bastiaan onderscheiden zich door een persoonlijke benadering en aanpak. Ook van kandidaten ontvangen wij hier enthousiaste en dus positieve feedback over.

Voor de 2e keer heeft Bernard ons een werknemer geleverd en ook deze keer was het na een paar weken raak. Erg tevreden over het geheel.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Omdat de 1e keer ook een goed resultaat werd afgegeven.

Prettige samenwerking met Rene. In het begin was ik verrast van het aantal mogelijke kandidaten. Later in het traject werden de aantallen logischerwijs minder. Wij hebben drie nieuwe programmeurs... Prettige samenwerking met Rene. In het begin was ik verrast van het aantal mogelijke kandidaten. Later in het traject werden de aantallen logischerwijs minder. Wij hebben drie nieuwe programmeurs aangenomen door de dienstverlening.

Communicatie, deskundigheid, bemiddeling, kennis

Prima product, super begeleiding van Renée. 4 nieuwe medewerkers in één jaar. Perfect.

Correctheid, snelheid en prijs

Prima samenwerking met Bernard, in zeer korte tijd twéé enthousiaste nieuwe collega's gevonden en verder ook prima afhandeling. Volgende keer weer een go-to partij voor ons.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

nette prijsstellingen, goede cv database, correcte afhandeling, bereikbaar

Dave

Prima samenwerking met René, die de nodige moeite doet om tot een juiste invulling van de vacatures te komen. Ook als het even niet lukt om geschikte kandidaten te vinden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Voldoende aanbod van kandidaten, waar over het algemeen ook daadwerkelijk matches uit voortkomen.

Eddie Smeink

Bernard heeft ons zeer proactief ondersteund. Binnen korte tijd relatief veel bruikbare cv's. Heel erg tevreden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Communicatie, snelheid en kwaliteit kandidaten.

Melvin Hamer

Goede ondersteuning bij het vinden van zowel front-end als back-end developers. Daarnaast ook erg prettige bemiddeling bij de onderhandelingen met kandidaten. Doordat JouwICTVacature niet werkt... Goede ondersteuning bij het vinden van zowel front-end als back-end developers. Daarnaast ook erg prettige bemiddeling bij de onderhandelingen met kandidaten. Doordat JouwICTVacature niet werkt o.b.v. een percentage van het salaris maar o.b.v. een vast bedrag, kunnen zij een betrouwbaar advies geven op het gebied van salaris en arbeidsvoorwaarden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Verdienmodel o.b.v. fixed fee i.p.v. percentage van het salaris van de kandidaat

Super fijne samenwerking

De fijne gesprekken

N. Tax

Prettige samenwerking gehad met Ivano. We hadden regelmatig contact om te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuwe baan vond. Binnen 2 weken had ik meerdere gesprekken lopen en kon ik bij een... Prettige samenwerking gehad met Ivano. We hadden regelmatig contact om te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuwe baan vond. Binnen 2 weken had ik meerdere gesprekken lopen en kon ik bij een nieuwe werkgever mijn contract tekenen.
Top geregeld!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Betere ervaring met werving dan vacature site of recruiter.