van Gemerden - ICT

Aangegeven dat ik geen klik had met de persoon in het gesprek. Er werd aangegeven dat het de juiste persoon was op de juiste plek en ik het moest proberen. Dus contract aangeboden met proeftijd. Aha... Aangegeven dat ik geen klik had met de persoon in het gesprek. Er werd aangegeven dat het de juiste persoon was op de juiste plek en ik het moest proberen. Dus contract aangeboden met proeftijd. Aha contract aangeboden = gelijk fee betalen. Dit aangekaart, maar management hield voet bij stuk. Ok dit was dus laatste contact met dit bedrijf!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Prettig contact met Reimon. Niet vooraf de fee betalen, maar na succesvol aanleveren van een kandidaat. Dat laatste is dus de discussie geweest. Een andere kandidaat aanleveren ipv deze was... Prettig contact met Reimon. Niet vooraf de fee betalen, maar na succesvol aanleveren van een kandidaat. Dat laatste is dus de discussie geweest. Een andere kandidaat aanleveren ipv deze was bespreekbaar, als ik dan nogmaals de kosten zou betalen. Dussss...

I. van de S.

Ronduit slecht!
Geen waar voor je geld.
In 4 maanden tijd geen geschikte kandidaat gesproken.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Ik had ze op Google gevonden

Reactie JouwICTvacature - ervaringen bedrijven:

Bedankt voor alle review(s)! Eén was op zich voldoende geweest, maar omdat jullie als bedrijf (deze zijn immers allemaal van (medewerkers van) Parfumswinkel) een hele rits met dezelfde reviews aan... Bedankt voor alle review(s)! Eén was op zich voldoende geweest, maar omdat jullie als bedrijf (deze zijn immers allemaal van (medewerkers van) Parfumswinkel) een hele rits met dezelfde reviews aan ons geadresseerd hebben, zullen we bij allemaal dezelfde reactie plaatsen. Natuurlijk betreuren we het enorm dat al halverwege onze samenwerking een dergelijke frustratie merkbaar is over het feit dat jullie nog geen mensen hebben kunnen aannemen om jullie team mee te versterken. Zeker gezien wij in het verleden vaker goede kandidaten bij jullie hebben geplaatst, kunnen wij ons voorstellen dat het jullie teleurstelt. En omdat wij al eerder zaken hebben gedaan, en met jullie meevoelden, hebben wij letterlijk overuren gedraaid. Extra mankracht, extra kosten en extra diensten geleverd. Dat aan het einde van de rit (of beter gezegd: halverwege de rit) er nog niemand is gevonden die een klik met jullie voelt en andersom, is natuurlijk heel jammer. En helaas ook niet een harde garantie die wij kunnen geven. Wij staan er natuurlijk altijd voor open om samen te kijken hoe we onze samenwerking succesvol kunnen voortzetten voor de resterende tijd.

Rvdp

Ze weten het allemaal mooi te brengen maar uiteindelijk krijg je niet waar voor je geld. in 4 maanden tijd gewoon geen geschikte kandidaat gesproken helaas. het is dat ik een halve ster moet geven... Ze weten het allemaal mooi te brengen maar uiteindelijk krijg je niet waar voor je geld. in 4 maanden tijd gewoon geen geschikte kandidaat gesproken helaas. het is dat ik een halve ster moet geven maar voor mij zou dit niet eens ster waardig zijn.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

dacht dat ze wel wat meer zouden doen maar uiteindelijk deden ze vrij weinig tot niks

PvG

Slecht

Mooie praatjes

Dutch Beauty Group

Hele slechte ervaring. Komen afspraken niet na. Slechte kwaliteit.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Vraag ik me ook af achteraf gezien.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen bedrijven:

Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de... Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de rest: vooral mensen lastig vallen via linkedin. Slechte inschatting van de slagingskansen, weinig gevoel voor een leuke wervende tekst, en m'n vacature werd alleen geplaatst op hun eigen site, linked-in en een enkele (bijna) gratis site. No drie maanden nul kandidaten gezien, en uiteindelijk alsnog iemand aangenomen via een concurrende recruiter (die had in dezelfde periode wel verschillide interessante kandidaten geonden).

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer... Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer optimistisch over de slagingskansen; dat trok me over de streep.

Reactie JouwICTvacature - ervaringen bedrijven:

Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via... Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via LinkedIn om het juiste talent op te speuren voor onze klanten, maar ook via onze eigen database en via externe platformen. Op die manier kunnen we ook latent zoekenden bewust maken van het bestaan van jouw bedrijf én vacature(s). Ontzettend jammer dat de kandidaten die we hebben geïntroduceerd niet tot het aannemen van een nieuwe medewerker hebben geleid. Veel succes met alles wat de toekomst jullie bedrijf nog mag brengen!

Robin Dorstijn

Ik melde me aan via indeed, waarna Bernard me hielp met het opstellen van een CV die echt veel beter was. Daarmee een baan gevonden, los van jouwictvacature.nl. Na een paar weken werd ik terug... Ik melde me aan via indeed, waarna Bernard me hielp met het opstellen van een CV die echt veel beter was. Daarmee een baan gevonden, los van jouwictvacature.nl. Na een paar weken werd ik terug gebeld. Bernard is erg enthousiast en vriendelijk,

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Omdat de vacature via hen ging.

Goede ervaring met Bernard

Het resultaat van de samenwerking bevalt ons goed en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Een andere aanpak dan de standaard reqruiters, met oog voor zowel de kandidaat als de werkgever. Vooraf weten waar je aan toebent is ook een absoluut pluspunt.

Folkert ten Kate

We hebben JouwICTvacature gebruikt voor het werven van vullen van vier posities op all drie de takken; .NET, Java, BI & Infra.

Uiteindelijk hebben we enkel op Infra (nog) geen succes...

Uiteindelijk hebben we enkel op Infra (nog) geen succes weten te behalen. Dit komt in mijn beleving door gebrekkige communicatie ook van onze zijde waar in deze periode een hoop speelde.

De beste ervaring had ik zelf met Bastiaan Boswijk waar ik uit mijn rol het meeste mee te maken had. Hij heeft er voor gezorgd dat wij de juiste personen te spreken kregen en vertegenwoordigde onze organisatie op de manier dat ik dit graag zie.

Voor de andere disciplines ben ik niet in gelegenheid dit volledig te beoordelen maar voor het .NET stuk waar Bastiaan mijn contact persoon is ben ik bijzonder te spreken.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Prijs / Kwaliteit verhouding, normale manieren van werven zijn gewoon erg duur en doen niet meer dan JouwICTvacature. Ook het gegeven dat je ze vooraf betaald en dus zowel jij als de kandidaat weten... Prijs / Kwaliteit verhouding, normale manieren van werven zijn gewoon erg duur en doen niet meer dan JouwICTvacature. Ook het gegeven dat je ze vooraf betaald en dus zowel jij als de kandidaat weten dat ze geen spelletjes spelen omtrent salaris e.d. omdat ze hier op worden betaald (zoals regulieren werving) is prettig.

Verder is het fijn om met één partij te schakelen voor alle IT disciplines, tenslotte worden wij net als kandidaten door veel te veel partijen benadert om ze allemaal serieus te kunnen nemen.