Accent Automatisering

Samenwerking was super elke twee weken een update. Ook werd duidelijk aangegeven hoe kandidaten benaderd werden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Prettig gesprek gehad met Andre Stadhouder op het kantoor in Groningen.

LinkPizza.com

Jouw ICT vacatures werft de juiste mensen voor mijn bedrijf (LinkPizza.com). Ze gaan mét mij en vóór mij op zoek naar de juiste kandidaten voor verschillende functies. Het gaat om de klik tussen... Jouw ICT vacatures werft de juiste mensen voor mijn bedrijf (LinkPizza.com). Ze gaan mét mij en vóór mij op zoek naar de juiste kandidaten voor verschillende functies. Het gaat om de klik tussen kandidaat en het bedrijf, maar ook om de juiste kandidaat voor de functie op het juiste moment. Door de manier waarop ICT vacatures de kandidaat spreekt en geen specifiek voordeel heeft bij plaatsing, voelt het als een gezamenlijke onderneming. Door wekelijks door een lijst van potentiële kandidaten te lopen en de lijnen kort te houden, is werken met ICT vacatures super efficiënt. Na plaatsing houden ze de vinger aan de pols of alles wel goed gaat.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Ik had goede verhalen over ze gehoord dat ze de juiste mensen konden vinden en dat hebben ze ook gedaan. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en denken ze mee op momenten dat het mij goed uitkomt.

Shanna/ Massarius

Fijne samenwerking met Tim Noorduin! Veel van hem geleerd. Een hele fijne, efficiënte en effectieve gesprekspartner voor recruitment.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

De effectieve manier van het werven van nieuwe medewerkers

Soekhram Gokoel / MagnaVersum

Onze contactpersoon/accountmanager is Marco Boskers. Wij hebben heel goede, constructieve en goede zakelijke ervaring met JouwICTvacature. Marco Boskers is heel pro-actief en we hebben regelmatig... Onze contactpersoon/accountmanager is Marco Boskers. Wij hebben heel goede, constructieve en goede zakelijke ervaring met JouwICTvacature. Marco Boskers is heel pro-actief en we hebben regelmatig contact om kandidaten te bespreken. Afspraken met kandidaten worden conform afspraak ook geregeld.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

We hebben JouwICTvacature gekozen vanwege hun businessmodel en onze positieve ervaring uit het verleden. Ze denken ook met ons mee en komen met goede aanbevelingen afgestemd op onze behoefte.

Rik van Schaik / The Information Lab Netherlands

Het afgelopen half jaar intensief en erg prettig samen gewerkt met Marco Boskers van JouwICT. We hebben ons team flink uitgebreid met goeie mensen, terwijl de markt behoorlijk overspannen is. Dus... Het afgelopen half jaar intensief en erg prettig samen gewerkt met Marco Boskers van JouwICT. We hebben ons team flink uitgebreid met goeie mensen, terwijl de markt behoorlijk overspannen is. Dus beter resultaat dan verwacht.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

We hebben gekozen voor JouwICTvacature omdat we geloven in een goede samenwerking waarbij we de markt benaderen, bijstellen, transparante communicatie hebben, en gaan voor het resultaat. We zien... We hebben gekozen voor JouwICTvacature omdat we geloven in een goede samenwerking waarbij we de markt benaderen, bijstellen, transparante communicatie hebben, en gaan voor het resultaat. We zien niet de klant-leverancier verhouding maar juist partnership.

MACCS International

Ik heb een zeer prettig contact met Joost Moleman. Hij luistert goed naar onze wensen en komt met prima suggesties

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Het is een lokale speler die kennis heeft van de lokale markt

Tible B.V.

In onze zoektocht naar nieuw personeel hebben wij wederom JouwICT ingeschakeld om de werving te verzorgen. Gedurende de goede samenwerking met Joost zijn de profielen tot in detail samengesteld. Met... In onze zoektocht naar nieuw personeel hebben wij wederom JouwICT ingeschakeld om de werving te verzorgen. Gedurende de goede samenwerking met Joost zijn de profielen tot in detail samengesteld. Met de juiste inzet van kanalen is de werving gestart. Samen met Joost en zijn team bespreken we in nauw contact de aanbiedingen waardoor de opvolging van en aar de kandidaten soepel verloopt.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Onze werving hebben wij sinds 2015 bij JouwICT belegd. Door goede ervaringen en werving van nieuwe medewerkers blijft JouwICT onze primaire leverancier van goed ICT personeel.

Be Informed

De dienstverlening gaat verder dan alleen CV’s ‘schuiven ‘
De campagnes zijn eigenlijk altijd compleet en in lijn met hoe we dat zelf doen

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Bewezen kwaliteit en goed resultaat

Heel goed! Een mail opgestuurd gekregen met een kandidaat. Vervolgens een samenwerking aangegaan met JouwICTvacature. Een week later kwam de kandidaat hierop kantoor langs en twee weken later hebben... Heel goed! Een mail opgestuurd gekregen met een kandidaat. Vervolgens een samenwerking aangegaan met JouwICTvacature. Een week later kwam de kandidaat hierop kantoor langs en twee weken later hebben wij hem hier kunnen verwelkomen

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Urgentie aan onze kant naar PHP developers

Lian

Slecht

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Niet gekozen, zij blijven mij stalken