Goede ervaring met Bernard

Het resultaat van de samenwerking bevalt ons goed en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Een andere aanpak dan de standaard reqruiters, met oog voor zowel de kandidaat als de werkgever. Vooraf weten waar je aan toebent is ook een absoluut pluspunt.

Folkert ten Kate

We hebben JouwICTvacature gebruikt voor het werven van vullen van vier posities op all drie de takken; .NET, Java, BI & Infra.

Uiteindelijk hebben we enkel op Infra (nog) geen succes...

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Prijs / Kwaliteit verhouding, normale manieren van werven zijn gewoon erg duur en doen niet meer dan JouwICTvacature. Ook het gegeven dat je ze vooraf betaald en dus zowel jij als de kandidaat weten dat ze geen spelletjes spelen omtrent salaris e.d. omdat ze hier op worden betaald (zoals regulieren werving) is prettig.

Verder is het fijn om met één partij te schakelen voor alle IT disciplines, tenslotte worden wij net als kandidaten door veel te veel partijen benadert om ze allemaal serieus te kunnen nemen.

Rick Smit

Wij hebben voor meerdere vacatures en business units samengewerkt met JouwICTvacature. De samenwerking bevalt enorm goed. Bastiaan heeft als recruiter oog voor kandidaat én opdrachtgever. Dankzij...

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Dankzij het business model ligt de nadruk op het maken van de beste match en niet te de plaatsing en de fee daaraan gekoppeld. Daardoor ligt de focus echt op kwaliteit van de plaatsingen. De recruiter zoals Bastiaan onderscheiden zich door een persoonlijke benadering en aanpak. Ook van kandidaten ontvangen wij hier enthousiaste en dus positieve feedback over.

Voor de 2e keer heeft Bernard ons een werknemer geleverd en ook deze keer was het na een paar weken raak. Erg tevreden over het geheel.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Omdat de 1e keer ook een goed resultaat werd afgegeven.

Prettige samenwerking met Rene. In het begin was ik verrast van het aantal mogelijke kandidaten. Later in het traject werden de aantallen logischerwijs minder. Wij hebben drie nieuwe programmeurs...

Communicatie, deskundigheid, bemiddeling, kennis

Prima product, super begeleiding van Renée. 4 nieuwe medewerkers in één jaar. Perfect.

Correctheid, snelheid en prijs

Prima samenwerking met Bernard, in zeer korte tijd twéé enthousiaste nieuwe collega's gevonden en verder ook prima afhandeling. Volgende keer weer een go-to partij voor ons.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

nette prijsstellingen, goede cv database, correcte afhandeling, bereikbaar

Dave

Prima samenwerking met René, die de nodige moeite doet om tot een juiste invulling van de vacatures te komen. Ook als het even niet lukt om geschikte kandidaten te vinden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Voldoende aanbod van kandidaten, waar over het algemeen ook daadwerkelijk matches uit voortkomen.

Eddie Smeink

Bernard heeft ons zeer proactief ondersteund. Binnen korte tijd relatief veel bruikbare cv's. Heel erg tevreden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Communicatie, snelheid en kwaliteit kandidaten.