WDD

Het contact met Jonah verloopt zeer soepel! De lijntjes zijn kort. Dit zorgt ervoor dat wij snel kunnen schakelen. Het contact is open, eerlijk en transparant.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Wij kunnen het iedereen aanbevelen om met JouwICT en Jonah samen te werken voor het werven van talentvolle mensen!

Cargo Control

Samengewerkt met Marco tijdens het vinden van een nieuwe collega. Erg goed en snel contact. Het prettige voor ons was dat Marco écht kennis heeft van de markt en hierdoor kundig advies kan geven.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

De manier waarop ze werken. Een open en transparant proces

Onze ervaring met JouwICTvacature.nl is tot nu toe heel prettig. De eerste paar weken hebben we wel even moeten wennen aan elkaar, maar al snel kwam Marco met goede profielen. In de eerste maand... Onze ervaring met JouwICTvacature.nl is tot nu toe heel prettig. De eerste paar weken hebben we wel even moeten wennen aan elkaar, maar al snel kwam Marco met goede profielen. In de eerste maand hebben we dan ook de eerste hire weten te realiseren.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Een bewezen trackrecord op het gebied van BI en Data. Marco heeft ons in contact gebracht met zijn (oud-)klanten en deze waren zeer positief.

Formorrow

Het contact met Marco van JouwICTvacature is prettig. Hij stelt goede vragen en geeft advies over hoe wij onze samenwerking kunnen inrichten. In combinatie met korte lijntjes is het fijn... Het contact met Marco van JouwICTvacature is prettig. Hij stelt goede vragen en geeft advies over hoe wij onze samenwerking kunnen inrichten. In combinatie met korte lijntjes is het fijn samenwerken. Omdat we doorlopend op zoek zijn naar IT talenten is het tot nu toe een fijne partner.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Die persoonlijke benadering is voor ons één van de redenen dat de samenwerking met JouwICTvacature zo prettig verloopt. Ook zij gaan namelijk op een persoonlijke manier om met hun kandidaten, en... Die persoonlijke benadering is voor ons één van de redenen dat de samenwerking met JouwICTvacature zo prettig verloopt. Ook zij gaan namelijk op een persoonlijke manier om met hun kandidaten, en luisteren naar waar de kandidaat écht naar op zoek is. Dat was voor ons een must.

Always be Learning

Wij hebben de kans gekregen om samen te werken met Marco. Zijn kennis van de markt, oprechte interesse voor Always be learning en zijn drive om onze ambities waar te maken zorgen voor een tot nu toe... Wij hebben de kans gekregen om samen te werken met Marco. Zijn kennis van de markt, oprechte interesse voor Always be learning en zijn drive om onze ambities waar te maken zorgen voor een tot nu toe al hele succesvolle samenwerking. We hebben korte lijntjes met Marco waardoor ons recruitmentproces zelfs met een extern bureau snel en transparant blijft.

De persoonlijke benadering die JouwICTvacature met kandidaten
De persoonlijke benadering die JouwICTvacature met kandidaten
hanteert past perfect bij de manier waarop wij ook het liefst met onze kandidaten spreken. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen met Marco samen te werken!

Bij deze wil ik Tim van Dorp aanbevelen voor jullie goede dienstverlening. Aardige vent en zeer gedreven. Tussen het afsluiten van een contract met jullie c.q. hem en onze keuze voor een kandidaat,... Bij deze wil ik Tim van Dorp aanbevelen voor jullie goede dienstverlening. Aardige vent en zeer gedreven. Tussen het afsluiten van een contract met jullie c.q. hem en onze keuze voor een kandidaat, zat maar ongeveer één maand. We hadden direct een goeie kandidaat op gesprek en deze week komt hij langs om te tekenen.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Binnen deze krappe arbeidsmarkt heb je een specialist van de recruitmentmarkt nodig

Aces Direct

We waren al enkele maanden zonder positief resultaat op zoek naar een Fullstack Developer, voordat wij bij JouwICTvacature uitkwamen. Hiervoor hadden we meerdere kanalen ingeschakeld.
Vanaf het...
Vanaf het moment dat de samenwerking met JouwICTvacature is opgestart, is het wervingsproces voor ons in een sneltreinvaart verlopen.

Een goede en gedegen intake aan de voorkant, goede communicatie gedurende het proces en binnen 6 weken konden we op deze manier de vacature met een fijne collega invullen. Ook daarna bleef het contact goed en was ook de nazorg vanuit JouwICTvacature goed ingericht.

Onze contactpersoon Tim van Dorp, werkt professioneel, houdt goed de regie en komt zijn afspraken goed na. Ook zijn persoonlijke benadering en oprechte interesse heeft een zeer positief gevoel bij mij achtergelaten.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Goede ervaringen uit het verleden

C-Profile

Fijne samenwerking met JouwICTvacature:
Fijne samenwerking met JouwICTvacature:
Tim van Dorp van JouwICTVacature heeft ons prima geholpen bij onze zoektocht naar ICT professionals. Tim neemt de tijd om zich te verdiepen in de klant, besteedt met zorg aandacht aan het recruitmentproces en het matchen van kandidaten met de opdrachtgever. Afspraken worden goed nagekomen. Tim is een fijne business partner om mee te werken.

Goede dienstverlening

Pauline de Jager - KleurrijkWonen

Na een duidelijke intake met goede vragen, zetten wij onze zoekopdracht vol vertrouwen uit bij JouwICTvacature (Marco Boskers). Na een redelijk korte periode, kregen we een aantal goede kandidaten... Na een duidelijke intake met goede vragen, zetten wij onze zoekopdracht vol vertrouwen uit bij JouwICTvacature (Marco Boskers). Na een redelijk korte periode, kregen we een aantal goede kandidaten voorgesteld. Het contact verliep prettig en de reactie was steeds bijzonder snel. Dit alles heeft geresulteerd in een goede nieuwe BI specialist!

Brisk ICT

Wat ik bijzonder waardeer aan de samenwerking met Jouw ICT is zij mij pro actief op de hoogte houden van de status van sollicitanten. Tegelijk bespreken we dan ook de strategie om vanuit het aanbod... Wat ik bijzonder waardeer aan de samenwerking met Jouw ICT is zij mij pro actief op de hoogte houden van de status van sollicitanten. Tegelijk bespreken we dan ook de strategie om vanuit het aanbod de best passende kandidaat binnen te halen voor Brisk ICT.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature.nl?

Goede organisatie met unieke formule voor recruitment van ICT personeel en natuurlijk de prettige samenwerking met André Stadhouder, mijn vaste contactpersoon die het allemaal regelt.