8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Speedy

Geede service en mooie eindproduct

Snelle handelen

Charlotte

Positief, enorm enthousiast over de tafelpoten die ik besteld heb! Ze passen perfect bij het tafelblad dat we zelf gemaakt hebben.

Dat je tafelpoten apart kunt kopen & dus zelf nog een tafelblad kan kiezen. Bestellen verloopt vlot, je wordt op de hoogte gehouden van het product.

Levering zelf duurt iets langer, maar dat valt wel te begrijpen. Zelf hadden we de nodige tijd, maar als er een tijdsdruk achter staat kan het zijn dat je even moet wachten.

Seekles

Verkeerd tafelonderstel gekocht waar we na 2 weken pas achter kwamen (salontafel ipv eettafel) na een telefoontje en keurig de juiste binnen een week geleverd gekregen. Zonder probleem werd mijn... Verkeerd tafelonderstel gekocht waar we na 2 weken pas achter kwamen (salontafel ipv eettafel) na een telefoontje en keurig de juiste binnen een week geleverd gekregen. Zonder probleem werd mijn “fout” behandeld (uiteraard wel met bijbetaling). Wat was ik blij want hiermee zaten we echt met onze handen in het haar. Chapeau voor dit bedrijf en de vriendelijke hulp van de chauffeur want het onderstel weegt 100 kilo en mijn was alleen.

Zeer klantvriendelijk

Duidelijk vermelden voor welk soort tafel een onderstel geschikt is

De Kort-Mulders

Mooie bank en correcte levering. Jammer dat het moer bitje ontbrak, waardoor wij nog langs de bouwmarkt moesten.

Kon makkelijk aangeven in welke hoogte en breedte ik de bank wilde hebben

Bevestings materiaal was een beetje slordig ingepakt, waardoor er ook een onderdeel ontbrak

M.O.

Uitstekende

Goed product

Margot Sadelaar

Ik had een boekenkast en een tv meubel besteld. Ik raakte wat geïrriteerd toen de afspraak een aantal keren werd uitgesteld en had eigenlijk niet meer zoveel vertrouwen in het eindproduct. Echter... Ik had een boekenkast en een tv meubel besteld. Ik raakte wat geïrriteerd toen de afspraak een aantal keren werd uitgesteld en had eigenlijk niet meer zoveel vertrouwen in het eindproduct. Echter dit was geheel onterecht. Een erg mooie en goed afgewerkte boekenkast en tv meubel. Ik vond het vreemd dat er geen montage handleiding bij zat maar het in elkaar zetten spreekt voor zich. Wel met 2 man het in elkaar zetten.
Ik wilde graag de 2 onderste planken van de boekenkast op dezelfde hoogte als de planken van het TV meubel. Je kan zelf de hoogte van de planken bepalen dus dat lukte prima. Wat ik wel heel attent vond was dat ik 2 latjes erbij heb gekregen die ik onder de 2 onderste planken van de boekenkast komt bevestigen zodat het dezelfde planken zijn geworden.

Prachtig eindproduct

Communicatie binnen jullie bedrijf zodat je als klant niet verschillende verhalen krijgt

angela van extel

Snelle levering goede sevice en fijn dat je pas hoeft te betalen bij levering

vragen via de mail worden snel en goed beantwoord
en als ze geen reactie krijgen op de mail met een datum van
de levering (deze zat bij mij in de spambox) dan wordt je gebeld
vragen via de mail worden snel en goed beantwoord
en als ze geen reactie krijgen op de mail met een datum van
de levering (deze zat bij mij in de spambox) dan wordt je gebeld

Zjev

Heel correcte informatie en levering...

duidelijke informatie en mails

heb ik niet

Lankhaar

Super te vreden over jullie producten, we hebben 2 bedden en 1 doe-het-zelf pakket besteld allemaal netjes geleverd, en ziet er super netjes en stevig uit. Echt aanrader!

Schroeven te weinig geleverd gebeld, geen probleem binnen paar dagen extra schroeven geleverd.

Heb een kinderwerk bank besteld met stoeltjes de verhouding van stoeltje tenopzichte van werkbank is heel groot. Ze moeten hier met een kussen op stoel om beetje op hoogte van werkbank te komen.... Heb een kinderwerk bank besteld met stoeltjes de verhouding van stoeltje tenopzichte van werkbank is heel groot. Ze moeten hier met een kussen op stoel om beetje op hoogte van werkbank te komen. Misschien stoel hoogte aanpassen.

Buijs

Zeer tevreden over de geleverde spullen , een bed ombouw van steigerhout. Zelfs voor mij een eenvoudig project om in elkaar te zetten.

De gehele behandeling naar de klant, vanaf eerste contact tot aan aflevering toe prima . Vanwege speciale omstandigheden zelfs levertijd vervroegd met 2 weken, zonder extra kosten.

Nvt