8.2/10
7.2/10

particulier

Mooie tuintafel

Maatwerk en kwaliteit

Gereed-datum in de mail klopte niet

Baskal

Ik heb hier een stapelbed, bureau en een kledingkast op maat laten maken en de kwaliteit is uitstekend! Ook bij het installeren kon je met vragen telefonisch terecht bij Menno. Afstemming voor de... Ik heb hier een stapelbed, bureau en een kledingkast op maat laten maken en de kwaliteit is uitstekend! Ook bij het installeren kon je met vragen telefonisch terecht bij Menno. Afstemming voor de producten op maat wordt ook tussendoor gedaan waardoor je het gevoel hebt dat het wel goed gaat komen. Bij onze bestelling waren de lattenbodems een probleem. Met één telefoontje werd meteen een nette oplossing aangeboden door Jorg. Overige zorgpunten worden snel weggenomen door Jorg. Ik heb mij wel gestoord aan de vele email berichten die ik heb ontvangen. Sommige planning email berichten zijn ook verwarrend omdat de informatie niet klopt. Maar eindoordeel is prima. Ik kom hier wel terug voor nog meer aankopen.

Kwaliteit en service

Minder standaard e-mail berichten versturen. Vooral Planning e-mails wekken verwarring.

Wolken

Misschien ral nummer van het verf ergens noteren

Eppenga

Twee banken besteld van steigerhout. Snelle levering en goede service. Waren geen schroeven meegeleverd maar een telefoontje was voldoende om ze de volgende dag al in huis te hebben.

Snelle levering.
Prima materiaal.

R Gotink

We zijn verrukt met onze nieuwe tafel, drie jaar wensdenken hebben jullie binnen een paar weken verwezenlijkt!
De uitdaging van het hout hebben jullie op prachtige wijze opgelost en het contact hierover was toegankelijk en prettig.
Veel dank voor deze toevoeging aan ons gezin!

Veel ervaring, duidelijke foto's, gastvrijheid

Marcel Wanders

Tafel besteld 250x100 met poten van steigermateriaal. De bijgeleverde schroeven waren te lang en te kort.
Houten lijsten pasten niet, zelf ingekort
Beschrijving niet volledig.

Materiaal hout en steiger materiaal is goed

Juiste lengte schroeven bijleveren
Hout op juiste lengte leveren
Beschrijving uitbreiden
Leveringskosten lager maken
Leveringsdatum chaotisch

Fabienne Leeseman

Top bezorging en goed meedenken!

Goede bezorging

Klantvriendelijkheid mag iets sterker.

Milou

Klantvriendelijk, goed product, ruim assortiment

Klantvriendelijk, goed product, ruim assortiment

Juliette

Prima gemaakt en prima geleverd volgens afspraak

ze maken alles op maat voor een prima prijs

nee

Matthias C