8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Edwin

Loungebank massief in betongrijs als bouwpakket gekochten. Levering was prima en leek compleet. Vanwege rugproblemen pas een half jaar later gebouwd. Helaas waren er onvoldoende schroeven... Loungebank massief in betongrijs als bouwpakket gekochten. Levering was prima en leek compleet. Vanwege rugproblemen pas een half jaar later gebouwd. Helaas waren er onvoldoende schroeven meegeleverd, die hadden we bij levering niet geteld. Hout van prima kwaliteit en heel netjes gezaagd, alles op maat. Gebruiksaanwijzing prima. Misschien nog wel wat extra instructie voor het plaatsen van de rugleuning (onder welke hout etc.).

Mooi hout, goed op maat

Aantallen schroeven, betere omschrijving voor montage rugleuning

Fam van der Pol

Mooie tafel onderstellen, eettafels, salontafels, heel veel keus

Heel veel keus

Betere communicatie rond afwikkeling order

NvM

Goede service en mooi product

Flexibel in het op maat maken van je product

In de bevestiging precies omschrijven waar het om gaat, geen standaard teksten gebruiken van andere producten, dat schept verwarring. Er bleef maar in staan dat het om een kledingkast met... In de bevestiging precies omschrijven waar het om gaat, geen standaard teksten gebruiken van andere producten, dat schept verwarring. Er bleef maar in staan dat het om een kledingkast met hanggedeelte ging, terwijl er helemaal geen hanggedeelte in moest en het ook geen kledingkast moest worden.

Marion de Kort-Mulders

Goede communicatie en mooie producten. Kon zonder probleem nog de hoogte aanpassen. Snelle service en levering.

Duidelijke beschrijving van de producten. Je weet wat je besteld.

Diepenheim

Een bedrijf die met passie houten meubelen verkoopt tegen goede prijzen.
Service is prima en communicatie is goed.

Heldere communicatie en prijzen.
Lever tijd is normaal.

Montage instructie van de tuin tafel graag mee sturen , de ingeschatte montage tijd klopt niet.
2,5 hr dacht ik gelezen te hebben?
Ik deed in mijn eentje er zo’n
8 uur over. Goed ik...
2,5 hr dacht ik gelezen te hebben?
Ik deed in mijn eentje er zo’n
8 uur over. Goed ik ben een redelijke perfectionist.
Constatering was namelijk ook dat het hout niet recht is en dus uitzoeken welke volgorde het beste was. En het mooist zal
Worden kostte ook tijd.
Al met al wel erg blij met de tafel.

Eline

Geweldige service, persoonlijk, snel, en prachtig tafelonderstel. Ik had eerst verkeerde maten doorgegeven maar konden deze binnen een week omruilen en een nieuwe ontvangen. Ik raad het iedereen aan!

Service

Patrick S.

Topbedrijf !

Degelijke materialen, overzichtelijke site, fijne en vriendelijke afhandeling, perfecte en vriendelijke levering, zeer goed kwaliteit-prijsverhouding....enz

Blijf zo verder doen !

Duidelijke informatie op de website.

Duidelijkheid en volledigheid van het product

Leveringskosten 75 euro ex btw vind ik buitengewoon duur

Janssens Proost

Fantastische service na verkoop ... echt een aanrader !

service

ik heb geen enkele opmerking

Marta

Goede service Snel beantwoord en uitstekende producten Zeker een aanrader Dankjewel Jorg

Goed Quality