8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Lodzz

Snelle levering prima prijs kwaliteit.

Heb ik niet

Jaap Keijzer

Goed, snel en flexibel.

snel en flexibel

bereikbaarheid

Henry Spoelman

Zeer goed, altijd goed geholpen, mijn derde artikel er nu gekocht

bereikbaar, kennis van zaken.

Niet echt, maar laat Jorg een keer zijn werk laten en ook is genieten, zelf op vakantie neemt hij zijn telefoon mee

Linthorst

Prachtig onderstel op maat

Precies en kwalitatief uitstekend product. Zeer blij mee.

Levering werd een stuk later dan in eerste instantie werd aangeven en de spuit(verf/Lak) is erg kwetsbaar.

Seekles

Wat een geweldig coulant bedrijf. Ruilen/terugnemen geen enkel probleem als iets niet past.

Maken geen punt van een fout die ik maakte, kon zonder pardon geruild worden.

Bij 1 artikel stonden niet de juiste maten vermeld.

Peeters Gert

Zeer klantvriendelijk, snelle reacties en zeer snelle levering

Zelfs bijkomstige aanpassingen zonder probleem verholpen

niets op aan te merken.

Meta

Erg tevreden over de informatie doe wij hebben opgevraagd, heldere we site en snelle levering.

Goed bereikbaar

Betere handleiding, we hadden 4 balkjes over bij de tuintafel die, zo bedachten we later, ter versteviging dienden. Dit stond niet op de universele handleiding op de website.

Brenda

Heel blij met het mooie bed dat we hebben besteld.
Heel blij met het mooie bed dat we hebben besteld.
Het ziet er netjes uit, je kunt zelf verschillende opties kiezen en ook toen we later een verandering wilden aangegeven in de al geplaatste order was dit geen probleem.

Klantvriendelijk en duidelijk

De levering duurt een aantal weken, wellicht is het handig vooraf een indicatie te hebben via de website

Micky

Service

de tafel was beschadigd en hebben zelf voorgesteld om opnieuw te spuiten!

niet zoveel emails

Bosman

Snelle levering. Product nog niet uitgepakt ivm verhuizing.

Goede productinfo

Niet helder is dat aflevering tot aan de voordeur zou zijn. Dat staat pas in de aflevermail. Gelukkig wilde de chauffeur met onze hulp de loodzware tafel wel binnen brengen.
Echter.... U moet...
Echter.... U moet hem zelf uitlijnen en in elkaar zetten! Ook die info staat niet op de site. Hoe die je dat met loodzware tafels? Geen mal of tips bijgeleverd. Voelt als zoek het maar uit... Wij zijn al op leeftijd en dit soort "service" niet gewend en ook niet gewenst.