8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

C.E. de Pundert

Alleen contact via mail. Is duidelijk

Netjes geleverd. Mooi materiaal. Gebruiksaanwijzing met foto s erbij maakte het voor mij duidelijk hoe alles gemonteerd moest worden.

Had nog nooit een buitenkeuken in elkaar gezet. Was wel even uitzoeken omdat er niets was gemerkt.

Wilma

Fijn dat je pas bij levering betaalt

bijzonder dat we zelf de levering uit de vrachtauto moesten halen, eenmaal op zijn plek kwamen ze erachter dat het de verkeerde bestelling was. Chauffeur hielp echter niet waardoor wij zelf de foute... bijzonder dat we zelf de levering uit de vrachtauto moesten halen, eenmaal op zijn plek kwamen ze erachter dat het de verkeerde bestelling was. Chauffeur hielp echter niet waardoor wij zelf de foute bestelling terug in de auto moesten tillen. en vervolgens de juiste bestelling weer mee moesten nemen.

Lars

Goed product geleverd

Kwaliteit van productie is goed en ziet er goed uit.

Onderdeel was niet meegeleverd, beter controleren wat er moet geleverd worden

jos

Goede service bij pechgeval

zeer bereid om meubel te herstellen bij ongelukkige pootbreuk 2 jaar na aankoop

Stefanie

Erg tevreden over het eindproduct. Helaas was niet alles even goed geschuurd en ook niet alle gaten waren voor geboord. Bij de levering ontbraken de schroeven, maar die zijn wel snel per post... Erg tevreden over het eindproduct. Helaas was niet alles even goed geschuurd en ook niet alle gaten waren voor geboord. Bij de levering ontbraken de schroeven, maar die zijn wel snel per post nagezonden en hebben we twee dagen later al ontvangen.

Mooie producten!

Goed controleren van het product voor verzending

J Kaldenhoven

Zeer aardig en word goed geholpen

Tevreden

Geen tips

Yvon

Ik ben matig positief. Levertijd is lang, dat is op zich geen probleem maar toen de doorgegeven leverweek was aangebroken had ik nog niks gehoord. Na een belletje kregen wij te horen dat het pas... Ik ben matig positief. Levertijd is lang, dat is op zich geen probleem maar toen de doorgegeven leverweek was aangebroken had ik nog niks gehoord. Na een belletje kregen wij te horen dat het pas september zou worden.. dat is wel flink wat later dan was aangegeven. Uiteindelijk toch eerder geleverd gekregen. Op dag van levering gebeld voor een tijdsblok, dit zou in de avond worden. Vanaf 17u hebben wij thuis gezeten zodat mijn man hem kon helpen uitladen, ik werd om 21.30 gebeld dat het die avond niet meer zou lukken. Wat ik de bezorger overigens niet kwalijk neem, die man doet het alleen. De volgende dag kwam hij wel keurig binnen de afgesproken tijd. Hele aardige man.

Ik heb een verkeerd ladeblok geleverd gekregen maar neem ik genoegen mee want anders moet ik weer een flinke tijd wachten voor het in huis is. Ladeblok is wel echt slecht afgewerkt, 1 lade lijkt niet goed te passen en bij gebruik ‘valt’ deze steeds uit de geleiders. Voor een andere la uit hetzelfde ladeblok is echt een vreselijk lelijke plank gebruikt, ontbreekt aan de bovenkant een stuk. Maar goed, dat zetten we maar weg onder het mom van een rustieke look.. ook zijn de lades aan de binnenkant niet afgewerkt zoals de fotos op de website.

Ik heb gelukkig ook positieve punten, de bezorger had ik al genoemd maar ook de doe het zelf meubels ben ik erg tevreden over. Ben met bed en bureau samen totaal 2,5 uur bezig geweest, in mijn eentje. Het was eenvoudig om ze in elkaar te zetten en het in elkaar zetten sprak helemaal voor zich. Het totaal plaatje is erg mooi geworden en zoon is er erg blij mee.

Vriendelijke bezorger, doe het zelf meubelen zijn makkelijk in elkaar te zetten

Levertijden, producten nakijken voor leveren

Gios

Mooie buitenkeuken en goed in elkaar te zetten!

Goede, duidelijke handleiding

EK

Niet zo heel enthousiast over dit bedrijf

De vele keuze in meubelen

Uitvoer order

marechal marc

Over de kwaliteit van de afwerking ben ik absoluut niet tevreden. veel splinters zelfs bij de bovenkant. maar vooral de gleuven tussen de planken waren veel te smal. hout leeft en daar rekening mee... Over de kwaliteit van de afwerking ben ik absoluut niet tevreden. veel splinters zelfs bij de bovenkant. maar vooral de gleuven tussen de planken waren veel te smal. hout leeft en daar rekening mee houden. daardoor hebben wij met een speciale machine de gleuven moet verbreden. schame on you.

stevig materiaal

afwerking moet beter