8.2/10
7.2/10

Ron Dorland

Goed en betrouwbaar

Goed prijs/kwaliteit verhouding

Sneller leveren is een verbetering maar geen noodzaak omdat de klant wordt geïnformeerd van de voortgang

Sari

Zeer prettig en goed te bereiken telefonisch.

Super fijn dat het op oproep kon.

Heb het net binnen en in elkaar gezet worden.

Timmer

Mooi spul

Goede communicatie, flexibel in oplossingen, product oogt goed (net in bezit voor echte mening)

Gerjan Schipper

Heb hier een suar tafelblad besteld.
Heb hier een suar tafelblad besteld.
Tussen kerst en oud en nieuw waren ze dicht. 2 januari gebeld of ik hem al op kon halen, dit kon de volgende dag omdat het blad nog geschuurd moest worden. Blad was netjes verpakt voor transport.

Kon mijn bestelling snel afhalen

Misschien kunnen ze nog lak of olie verkopen voor de tafelbladen

Linda

Bed besteld en kon bezorgd worden op de door ons aangegeven datum. Super makkelijk in elkaar te zetten daar Jorg’s Meubelen het overal gemarkeerd had. Ideaal. Binnen een halfuur stond het bed en de... Bed besteld en kon bezorgd worden op de door ons aangegeven datum. Super makkelijk in elkaar te zetten daar Jorg’s Meubelen het overal gemarkeerd had. Ideaal. Binnen een halfuur stond het bed en de kwaliteit is top.

Super kwaliteit

RUSTEEL

Duidelijke communicatie, goede service mbt eerder leveren dan gepland, goede prijs kwaliteit verhouding.

Service

vikibedrijfskledij

Zeer vriendelijke mensen, levering was zoals afgesproken.
correcte prijzen voor het mooie matriaal

correct

doe zo verder!

InvestoSpain

Correcte manier van levering, naleven van afspraken. Product is naar wens afgewerkt. Zeer sterk aan te bevelen.

Stiptheid, correcte aflevering, geen lange wachttijden

Verzendingskosten, vrij hoog

Arnold Ollivier

Salontafel in steigerbuis heel tevreden en reeds gemonteerd bij levering!
Salontafel in steigerbuis heel tevreden en reeds gemonteerd bij levering!
Bankbed bij levering verf niet droog waardoor volgende dag planken aan elkaar kleefden en bij losmaken verf beschadigd werd. Ook slordig geschilderd.
Er werd ons wel gratis een blik verf toegestuurd om de beschadigingen te herstellen.
Eenvoudig monteren zoals de website beweerd met zelf alleen maar een schroevendraaier is niet mogelijk. Er waren geen gaten voorgeboord in de planken van de voorkant en achterkant en de hulpstukken om te helpen monteren waren niet meegeleverd..
De firma beloofde echter om de klanten hierover beter te informeren

Snelle communicatie en levering

Betere informatie op website

Leonard Hesselink

Wij hebben hier een heel mooie ronde steigerhouten tafel gekocht. De bestelprocedure was gemakkelijk en de bezorging probleemloos. Het onderstel is vierkant van steigerbuizen, wat heel goed staat.... Wij hebben hier een heel mooie ronde steigerhouten tafel gekocht. De bestelprocedure was gemakkelijk en de bezorging probleemloos. Het onderstel is vierkant van steigerbuizen, wat heel goed staat. Je moet het onderstel er zelf onder schroeven, en daarvoor wordt alles wat je nodig hebt bijgeleverd, tot en met het juiste boortje en het juiste schroefbitje.

Snel geleverd, mooi afgewerkt, echt complete set bevestigingsmateriaal