Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

K den Outer

In de ochtend gebeld en ‘s middags deskundige monteurs ter plaatsen. Vanwege kennis van zaken probleem direct opgelost.
Wij raden dit bedrijf ten zeerste aan! Toppers !

Servicegericht

M.Stolk

Aardige jongens en werken hard en netjes

Kan op dit moment niets verzinnen!

Netheid en werken snel en ruimen alles netjes op!

Werken efficient

Van eijken

Wij zijn zeer tevreden over Jordens,het zijn vakmensen en ze werken netjes.aanrader.

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten

Secuur en netjes werken

Hommering

Offerte/prijs lange levertijd (7maanden)

Nette afwerking

Overige opmerkingen

Gaat nog wel eens fout bij administratie

D.j. de Ruiter

Goed, deskundig

Geen tips

Snel en accuraat

Bentlage

Tja wisselend. We waren heel lovend totdat er nazorg gedaan moest worden.
Dit verloopt zeer traag en slecht.

Helaas is de nazorg niet die we verwacht hadden. Er zijn afwerk latten geplaatst maar niet dezelfde kleur als het kozijn en heel scheef. Zitten nu al 2 maanden te wachten op reparatie hiervan. Maar... Helaas is de nazorg niet die we verwacht hadden. Er zijn afwerk latten geplaatst maar niet dezelfde kleur als het kozijn en heel scheef. Zitten nu al 2 maanden te wachten op reparatie hiervan. Maar tot op heden nog niks
We hebben voor de zomer een deur gepland staan. Maar twijfelen heel hard of we deze misschien moeten afzeggen ?

De monteurs die onze kozijnen hebben geplaatst hebben super werk afgeleverd. Maar de onderhoudsmonteurs waren prutsers

Overige opmerkingen

Klanten sneller op de hoogte brengen of er actie ondernomen is. Al duurt het dan een paar weken. Maar dan weten wij als klanten wel waar we aan toe zijn

N.J.M. Hoogelander

Prima ervaring, netjes gewerkt en keurige monteurs waarvan Wim de beste indruk maakte

Proberen de werkzaamheden te doen binnen de afgesproken tijd. Opgekregen 2 dagen, werden 2 1/2 dag. Maar liever wat langer er over doen en in 1 keer goed dan snel en afgeraffeld

Netheid van werken en keurige omgangsvormen monteurs

Compliment voor Wim

T.J.M. van der Zwet

Klantvriendelijk bedrijf waar de baas nog meewerkt

Per mail afspraak bevestigen met geschat tijdstip

Service bereidheid om de klus tot tevredenheid te klaren

Corina 't Hoen

Vriendelijke adviseur, plaasing van de dakkapel verliep goed. De dakkapel moest echter nog op enkele punten afgewerkt worden en dat werd pas 4 weken later gedaan. Ook werd aan ons gevraagd wat er... Vriendelijke adviseur, plaasing van de dakkapel verliep goed. De dakkapel moest echter nog op enkele punten afgewerkt worden en dat werd pas 4 weken later gedaan. Ook werd aan ons gevraagd wat er precies gedaan moest worden, wat ik vreemd vond. Hadden deze mannen geen instructies meegekregen...?

Afwerking sneller inplannen en betere instructies aan werknemers meegeven wat er precies gedaan moet worden.

Goede communicatie, adviseur reageerde snel op mail of terugbelverzoek.

van Gent

Prima werk, aardige mensen