Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Nijmeijer

Zeer tevreden, nette montage, vriendelijk personeel

Parkeergelegenheid zeer matig.
Parkeergelegenheid zeer matig.
Facturen worden tegelijkertijd verzonden. De factuur die vooraf aan de oplevering moet worden betaald en de nafactuur, voor na de oplevering. Het is netter om de nafactuur na oplevering te verzenden.

Vriendelijke monteurs. Zeer behulpzaam. Afspraken worden nagekomen.

Overige opmerkingen

Wij zijn zeer tevreden en mochten wij in de toekomst nog meer kozijnen nodig hebben, dan weten wij jullie te vinden.

De jong

Mooi werk geleverd. De werkmannen zelf mogen zelf wel wat netter werken. En niet alles via binnen sjouwen, maar liever alles via buiten met een stelling. En het stemvolume en de muziek mag ook wel... Mooi werk geleverd. De werkmannen zelf mogen zelf wel wat netter werken. En niet alles via binnen sjouwen, maar liever alles via buiten met een stelling. En het stemvolume en de muziek mag ook wel wat zachter. Puin werd keurig opgeruimd.

Voortaan een stelling neerzetten ivm veiligheid van werknemers.

Dakkapel ziet er keurig uit

Prima bedrijf. Mooi werk geleverd. Jammer van het weer

Visser

Goed werk geleverd meedenken monteurs en alles keurig in overleg gedaan.

Het meedenken van de monteurs ter plekke.

C. Jonas

Kozijn met voordeur

Minder druk op klanten om gelijk te beslissen.

Monteurs. Vakmensen.

Overige opmerkingen

Kozijn met voordeur geplaatst door dennis en simon. Keurig en snel gewerkt, complimenten voor deze heren

Fam.van Ingen

Alles volgens afspraak verlopen

S’avonds na sluiting beter bereikbaar zijn.communicatie tussen administratie en uitvoering.

Monteur bij ons zeer oplettend en attent

Overige opmerkingen

Bedrijf waar motto een man een man een woord een woord nog hoog in vaandel staat hopelijk geldt dit ook voor mogelijke nazorg of garantie

Astrid

Top

Er zat wat tijd tussen het plaatsen en de afwerking door omstandigheden. Dat was ff balen maar we zijn er goed uitgekomen.

Ik heb vaklui gehad, gevraagd en gekregen.
Jordens had al eerder een klus gedaan bij me ;)
Communicatie gewoon open en to the point.

Ben tevreden.

Bijkerk

Het inplannen van de werkzaamheden zou iets beter mogen.

Nette monteurs werken hard. Goed bereikbaar van jullie als bedrijf. Goede en nette communicatie

de Jong

Nieuwe dakkapel laten plaatsen door Jordens. Prima geïnformeerd over de mogelijkheden en uitstekend geholpen bij vragen.
Verwijderen van de oude dakkapel en opbouwen van de nieuwe dakkapel...
Verwijderen van de oude dakkapel en opbouwen van de nieuwe dakkapel lekker vlot gegaan. Top team.
Helaas door drukte een poos moeten wachTen maar het was het wachten zeker waard!

Iets meer aandacht bij 'opruimen en afvoeren' van oud materiaal

Goeie materialen, prima werk geleverd

Overige opmerkingen

Aanrader. Mond-op-mond reclame is de beste reclame

Erik Hoevenaars

Over het algemeen positief

Opruimen van puin

Vakmensen

Overige opmerkingen

Jammer dat er een lekkage is ontstaan door het niet opruimen van het puin, dakgoot verstopt en nu schade binnen. Communicatie verloopt moeizaam.

Theo Ingenkamp

Plaatsing van kunststof kozijnen hele huis.
Vakkundig geplaatst door bekwame mensen

Iets minder krap plannen voor de monteurs

Vakbekwame monteurs Theo en Dennis. Hebben netjes gewerkt. Service en klantgericht

Geen. Zeer tevreden