Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Zuidema

Heel posirief

Meedenkend anticiperend sympathiek

Ben een tevreden klant

Familie Visser / van Rein

Goede service en heel vriendelijk

De mee te nemen bouwmaterialen beter afstemmen op de offerte

Direct "probleempjes" verhelpen. Zeer vriendelijk!

Overige opmerkingen

Hierbij extra pluim voor de monteurs Wim en Diquan! Top gedaan, bedankt voor de vriendelijkheid, de toch nog genomen moeite ondanks dat het laat werd ;-) en het mooie resultaat.

Menno Slagboom

Professioneel met een top en kwaliteitsvol resultaat. Goede monteurs!!

Eindfactuur zo inrichten dat deze makkelijk te gebruiken is voor een eventuele subsidieaanvraag energie besparende maatregelen.

Kwaliteit, monteurs, showroom

Overige opmerkingen

Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en in alle opzichten goed en kundig geholpen door Jordens

F

De kozijnen waren snel en vakkundig geplaatst. Dakkapel heeft iets langer geduurd ipv 2 zijn het 3dgn geworden vanwege onjuiste kleur van materiaal. Voordeur met kozijn zijn verkeerd geleverd helaas... De kozijnen waren snel en vakkundig geplaatst. Dakkapel heeft iets langer geduurd ipv 2 zijn het 3dgn geworden vanwege onjuiste kleur van materiaal. Voordeur met kozijn zijn verkeerd geleverd helaas in de verkeerde afm, deur 10 cm smaller. Wordt hersteld door een nieuwe deur en kozijn levering 6 a 9 wkn.

Communicatie, als monteurs terug zijn op kantoor en doorgeven wat er aan openstaande punten zijn doorgeven aan de volgende monteurs die het werk komen afmaken.

De monteurs zijn vakmensen

Dank aan Dikwan en Wim voor de afwerking

Slagboom

Erg fijn bedrijf. Monteurs zijn kundig en fijn in de omgang. Werken netjes en snel. Wij hebben het hele huis van nieuwe kozijnen voorzien incl. Schuifpui en bekleding rondom het huis. Exact op de... Erg fijn bedrijf. Monteurs zijn kundig en fijn in de omgang. Werken netjes en snel. Wij hebben het hele huis van nieuwe kozijnen voorzien incl. Schuifpui en bekleding rondom het huis. Exact op de aangegeven datum begonnen en klaar.

Geen tips

Snel
Vakkundig
Komen afspraken na

Gb

Odin Take

Topppppp!!!!!

Zo door gaan.

Aardige monteurs die weten wat ze doen

Overige opmerkingen

Ik zal iedereen die er naar vraagt jullie aanbevelen

janssen

Prima service, vakbekwame monteurs

prima kwaliteit

ontzettend tevreden

mevr boer

Aan iedereen aan te raden

niks aan te merken

heel netjes , vriendelijk

tot gauw

Ron Butter

Mijn ervaring is helaas niet zo positief. Al tijdens de montage van het dakraam werden de monteurs naar een andere klus gestuurd en waren ze gipsplaten vergeten. Resultaat was dat het haast werk... Mijn ervaring is helaas niet zo positief. Al tijdens de montage van het dakraam werden de monteurs naar een andere klus gestuurd en waren ze gipsplaten vergeten. Resultaat was dat het haast werk werd. Zeker toen ze na het werk bij ons ook nog ergens anders heen moesten. Resultaat was dat het raam heel moeilijk sloot maar dat zou beter worden gaven ze aan. Nu 3 monteur ploegen en 5 weken verder is het probleem nog niet opgelost. De ene keer had de monteur te weinig kennis van Velux ramen, de volgende keer was het probleem dat ze te weinig tijd hadden om het op te lossen. Dan zou je verwachten de derde keer gaat het goed maar vrijdag middag 14:00 was wederom te laat om de klus nog op tijd te klaren en vertrokken ze weer. Ons achterlatend met een raam wat nog steeds niet dichtkan. Gelijk een reactie gestuurd naar Jordens maar geen reactie ontvangen en in al die tijd nog niet 1 x een excuus ontvangen. Jammer maar een gemiste kans en geen reclame voor jordens van mijn kant.

Lees mijn punten bij feedback. Communicatie en nakomen afspraken is een groot probleem bij Jordens.

Goed advies bij aanschaf

Patrick van Heelsbergen

Is na de dakkapel de tweede verbouwing door Jordens. Het was wederom geweldig. Allemaal enorm vriendelijke vakmensen. Ondanks de tijdsdruk werden alle werkzaamheden nauwkeurig uitgevoerd en is het... Is na de dakkapel de tweede verbouwing door Jordens. Het was wederom geweldig. Allemaal enorm vriendelijke vakmensen. Ondanks de tijdsdruk werden alle werkzaamheden nauwkeurig uitgevoerd en is het eindresultaat fantastisch.

Hoge kwaliteit

Overige opmerkingen

Wanneer zich een volgende klus aandient, komen we zeker terug.