Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

W Notenboom

Ik zou Jordens aan iedereen aanraden. Door de adviezen en uitleg op onze vragen van de adviseur, hebben we de juiste keuzes kunnen maken. Ze komen hun afspraken na en door vakkundigheid van de... Ik zou Jordens aan iedereen aanraden. Door de adviezen en uitleg op onze vragen van de adviseur, hebben we de juiste keuzes kunnen maken. Ze komen hun afspraken na en door vakkundigheid van de monteurs, hebben wij in het hele huis prachtige deuren en ramen. Keurig netjes gewerkt door de mannen. Aan het einde van iedere werkdag was alles keurig opgeruimd voor ze weggingen.

Kan ff niet bedenken alles was top!

Vakkundigheid

Overige opmerkingen

Super bedankt voor jullie werkzaamheden.

Mark van der Graaf

Goed en fijn

Professioneel en goed in communicatie tijdens de werkzaamheden

Ga zo door

Fam. G.C.Rense

Al jaren lang enorme goede ervaring met deze firma.

Zou het niet weten !!!!

Alles

J.A. Teeuw-Oordt

Zeer goed, harde werkers met kennis van zaken.

Geen, totaal tevreden.

Vriendelijk, beleeft en vakkundige mensen. Regelmatig navraag of alles naar wens is.

vd oever

Positief, vriendelijk

Lindenburg

In maart 2021 zouden een schuifpui en een raam geplaatst worden. Door de sneeuw en de vorst in februari mochten de plaatsers van dakkapellen e.d. niet het dak op en werden ze ingezet voor de... In maart 2021 zouden een schuifpui en een raam geplaatst worden. Door de sneeuw en de vorst in februari mochten de plaatsers van dakkapellen e.d. niet het dak op en werden ze ingezet voor de plaatsing van puien en ramen. Daarom werd gevraagd of men eerder mocht komen. Geen probleem alhoewel toen de oude pui en het oude raam waren verwijderd, het in huis met de verwarming vol aan niet warmer werd dan 12 graden. De monteurs begonnen om 9 uur en om 3 uur waren ze klaar. Dat was vlot. De monteurs waren goed op elkaar ingespeeld. Alles verliep soepel. Alles werd keurig schoon achtergelaten. Door de vervroegde komst waren de bijbehorende hordeur en een ventilatierooster nog niet beschikbaar. Deze kwamen 2 weken later. Helaas waren de afmetingen van de hordeur niet correct en die is uiteindelijk op 23 maart geplaatst. Bij de standaard levering hoort een 75 cm lange bedieningsstaaf voor het ventilatierooster. Voor ons is die lengte te kort en is er een staaf van 100 cm besteld en die komt binnenkort.

Vermeld o.a. in de offerte de standaard lengte van de bedieningsstaaf van het ventilatierooster. Laat in de showroom zien hoe een plisédeur wordt aangebracht op een schuifpui met binnen- en... Vermeld o.a. in de offerte de standaard lengte van de bedieningsstaaf van het ventilatierooster. Laat in de showroom zien hoe een plisédeur wordt aangebracht op een schuifpui met binnen- en buitenbediening. Laat bij oplevering de bedieningsstok niet los aan het rooster hangen maar plak het geleidingsbeugeltje m.b.v. montagetape vast.

Uitgebreide showroom, goede prijs/kwaliteitsverhouding, deskundig personeel zowel binnen als buiten.

Marvin Evers

Heel blij met het eind resultaat, contact met Jordens was altijd fijn.

Er zijn in totaal 3 verschillende ploegen geweest, misschien was 1 ploeg beter geweest aangezien elke monteur toch anders werkt.

Kwaliteit

nvt

J.Verheul

n.a.

n.a.

Overige opmerkingen

Dennis en Marcel (monteurs) prima kerels, goed werk geleverd.

Jan Willem

Mooi product en prima service.

Stevige prijs maar daar staat een goed product en goede service tegenover.

Mooi product en goede service.

Lorenzo Uil

Nieuwe kozijnen met rolluiken laten plaatsten. Super netjes te werk gegaan en afgewerkt. Zeker een aanrader!

Werken heel netjes met top kwaliteit producten.