Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Mulder

Heel ervarend en heel efficient uitvoerend personeel

originele planning vasthouden. Niet de "verkkerde"Mulder op de hoogte brengen dat er gemonteerd gaat worden. Vervolg was dat op de afgesproken datum de onderdelen (Raam en deur) zoek waren. Daarna... originele planning vasthouden. Niet de "verkkerde"Mulder op de hoogte brengen dat er gemonteerd gaat worden. Vervolg was dat op de afgesproken datum de onderdelen (Raam en deur) zoek waren. Daarna weer nieuw datum.

Montagepersoneel top

Robert Teske

Bijzondere positieve ervaring opgedaan met Jordens Kunststoffen BV. Vanaf eerste kennismaking bij ons thuis door in Moordrecht tot aan de laatste dag van montage en afwerking van de kunststof... Bijzondere positieve ervaring opgedaan met Jordens Kunststoffen BV. Vanaf eerste kennismaking bij ons thuis door in Moordrecht tot aan de laatste dag van montage en afwerking van de kunststof kozijnen. Het eerste kennismakingsgesprek op de showroom te Zwijndrecht verliep eerlijk en oprecht. Geen mooi verkooppraatje met halve waarheden zoals wij meerdere malen hebben ervaren bij de concurrent. Nadat de offerte was opgesteld hadden wij zo'n goed gevoel over de manier van communiceren en het bezoek aan de showroom dat we het meer dan logisch vonden om met Jordens in zee te gaan. Tijdens de inmeting bij ons thuis werd er ook alle moeite gedaan om aan al onze wensen te voldoen. René Sr. dacht ook echt met ons mee en gaf ons duidelijk advies. Ook al stond het niet in de offerte. Als René vond dat iets anders moest gebeuren met een raam of de indeling van het kozijn en wij hadden er ook een goed gevoel bij dan paste hij dat aan in de overeenkomst zonder enige moeite en no extra costs!
De daadwerkelijke uitvoering van de werkzaamheden waren ook top-notch! Ons huis is van het bouwjaar 1963 en niet alle muren zijn kaars recht en waterpas met het gevolg dat niet alles past zoals het zou moeten passen. De vakmensen hebben heel veel tegenslagen moeten doorstaan om alles uit te kunnen voeren zoals was afgesproken. We hebben veel lof en respect voor de monteurs! Alles zier er perfect uit en we zijn dik tevreden over het resultaat. En we kijken uit naar vele jaren woongenot dankzij Jordens Kunststoffen!

Afspraken lopen soms een beetje chaotisch. We hadden een bepaald type voordeur besteld. En stonden raar te kijken dat tijdens de uitvoer van de werkzaamheden er een hele andere voordeur geplaatst... Afspraken lopen soms een beetje chaotisch. We hadden een bepaald type voordeur besteld. En stonden raar te kijken dat tijdens de uitvoer van de werkzaamheden er een hele andere voordeur geplaatst werd dan dat was afgesproken.

Gesprekken in de showroom met de adviseurs! (met name Nico Hulleman!). Uitvoering van werkzaamheden door de werkmannen.

Erik zimmerman

Prettig om mee te maken

Graag een mailtje als een afspraak veranderd van tijd

Nakomen.

Overige opmerkingen

Nakomen van afspraken en de kwaliteit van de materialen

Sander Snijder

Uitstekend, helemaal nagekomen wat er is beloofd.

Factuur zou wat duidelijker mogen, ten opzichte van de offerte.

Uitstekende monteurs, kleine problemen tegen gekomen bij installatie maar hebben ze zeer vakkundig opgelost. Zeer vriendelijk en denken met de klant mee.

Peter de Zeeuw

Is net als eerder in het verleden prima bevallen

Eigenlijk niets, misschien de parkeergelegenheid en bereikbaarheid maar dit is te begrijpen vanwege corona, alles is wat lastiger

Allersterkste punt is nakomen van alle gemaakte afspraken

Prima bedrijf

J. van Enkhuizen

Buiten dienst niets dan lof, communicatie vanuit Jordens schiet tekort

Communicatie. Laat weten wat de planning is voor de afgesproken datum. Hoeveel dagen er is ingepland, wat de bedoeling is binnen zodat de monteurs kunnen werken, als er een container voor de deur... Communicatie. Laat weten wat de planning is voor de afgesproken datum. Hoeveel dagen er is ingepland, wat de bedoeling is binnen zodat de monteurs kunnen werken, als er een container voor de deur wordt gezet dat men dat ook weet, En als de klant dan een mail stuurt over gebrekkige communicatie/inlichting, op zijn minst een terug koppeling geeft in plaats van niets te laten horen.Echt heel slordig en gebrekkig voor zo'n bedrijf.

De monteurs die vakkundig en heel netjes alles afwerken. Keurig.

Overige opmerkingen

zie verbeter punten en tips.

J.J. van der Rijst

Goed materiaal-deskundige plaatsing en goede service

Nazorg tot nu toe goed

zie bovenaan

zie bovenaan

Cinthya de Vaal

Direct contact, goed. Wel zelf overal over moeten nabellen!

Nauwgezetheid.

Goed product

Ad Zwart

Prettig en Professioneel

Factuur kan nog beter worden uitgewerkt. Ik weet wat niet precies hoe de prijs is opgebouwd.
Het dakkapel was lek en dat het volgens mij niet gehoeven als ze iets zorgvuldiger de dakbedekking hadden nagelopen. Gelukkig wel snel opgelost.

Jordens denkt met mij mee. Ik sta centraal in hun verhaal en ze proberen mij niet zomaar iets te verkopen. Ze kijken echt naar wat ik nodig heb en drukken niet hun eigen mening door.
Verder...
Verder zijn ze professioneel en deskundig in hun gebied. Ze werken snel en nauwkeurig

L.C.Groeneweg

Netjes werkende mensen ,content ,secuur ,en bij problemen worden deze snel opgelost

plint afwerking kunststof, gerafeld

overal een oplossing voor