Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Sia Euser

Wij wilden een kleiner raam in de keuken. Daar draaien ze bij Jordens de hand niet voor om. Ze komen netjes bij je thuis, inmeten.
Er was een bepaalde prijs voor het geheel afgesproken en toen...
Er was een bepaalde prijs voor het geheel afgesproken en toen ik iets wilde wijzigen wat duurder uitpakte, maakte men daar geen probleem van en werd de oude prijs zelfs gehandhaafd.
Helemaal top!
Plaatsing moet nog gebeuren, maar ik heb er het bolste vertrouwen in dat het er straks picobello uitziet!
Sia Euser

Prijs, communicatie, meedenkend

Overige opmerkingen

Definitieve oordeel in juni ? zosls het tot nu toe loopt, kan het alleen maar goed zijn. Vandaar voor montage, monteurs en afwerking alvast de volle 5 ***** gegeven.

Rachel Goertz - Potter

Prima! Erg tevreden

Prima service, monteurs ter plekke hebben netjes gewerkt, hard gewerkt en waren vriendelijk.

Vakkundig, grondig, aardig

Veerman

Zéér klantvriendelijk.

Alles is naar wens verlopen .

Goed team werk
Komen afspraken altijd na
Afwerking prima

Overige opmerkingen

"ongelukjes" tijdens werkzaamheden snel en naar tevredenheid opgelost.

De jong

Communicatie vind ik niet echt goed.Maar het plaatsen van me schuifpui ben ik dik tevreden over ook al was het niet in 1 maar 2 dagen.

Beter communiceren.

Monteur was echt met me aan het meedenken.

Blokland

Goede ervaringen

Keurig werk

Wij zijn helemaal tevreden

Briejer

Voldoet zeker aan de verwachting

Zijn er problemen dan worden die netjes opgelost

?

Frank Stoute

Eind goed al goed

afspraken beter coordineren. Prefab besteld- Vervolgens komen de monteurs om de dakkapel ter plaatse op te bouwen. Vergeefs bezoek dus Na plaatsing blijkt de afwerking met gipsplaten vergeten en... afspraken beter coordineren. Prefab besteld- Vervolgens komen de monteurs om de dakkapel ter plaatse op te bouwen. Vergeefs bezoek dus Na plaatsing blijkt de afwerking met gipsplaten vergeten en daar moet dus weer voor teruggekomen worden.

kwaliteit

zie verbeterpunten

Rob Otten

niet

mooi product

niet

Arno

Goed advies, goede service wn bereikbaarheid. Wij hebben Jordens ook doorverwezen naar vrienden van ins. Zij hebben ook een order geplaatst

Nvt

Kennis van zaken is erg goed. Goed en op maat gemaakt advies

Overige opmerkingen

Erg tevreden. Wij willen nog een voordeur echter de prijs is een bottleneck momenteel

Anneke Haring

Uitgebreide productkennis, goed advies en een prettig contact.

Bij aanschaf een uitgebreid en goed advies.
Monteurs zijn allemaal voorzien van mooie bussen met goed gereedschap en andere middelen om het werk goed te laten verlopen.

Overige opmerkingen

We hebben totaal 7 monteurs over de vloer gehad. Allemaal vriendelijke, enthousiaste en nette mensen.