Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Odin Take

Topppppp!!!!!

Zo door gaan.

Aardige monteurs die weten wat ze doen

Overige opmerkingen

Ik zal iedereen die er naar vraagt jullie aanbevelen

janssen

Prima service, vakbekwame monteurs

prima kwaliteit

ontzettend tevreden

mevr boer

Aan iedereen aan te raden

niks aan te merken

heel netjes , vriendelijk

tot gauw

Ron Butter

Mijn ervaring is helaas niet zo positief. Al tijdens de montage van het dakraam werden de monteurs naar een andere klus gestuurd en waren ze gipsplaten vergeten. Resultaat was dat het haast werk... Mijn ervaring is helaas niet zo positief. Al tijdens de montage van het dakraam werden de monteurs naar een andere klus gestuurd en waren ze gipsplaten vergeten. Resultaat was dat het haast werk werd. Zeker toen ze na het werk bij ons ook nog ergens anders heen moesten. Resultaat was dat het raam heel moeilijk sloot maar dat zou beter worden gaven ze aan. Nu 3 monteur ploegen en 5 weken verder is het probleem nog niet opgelost. De ene keer had de monteur te weinig kennis van Velux ramen, de volgende keer was het probleem dat ze te weinig tijd hadden om het op te lossen. Dan zou je verwachten de derde keer gaat het goed maar vrijdag middag 14:00 was wederom te laat om de klus nog op tijd te klaren en vertrokken ze weer. Ons achterlatend met een raam wat nog steeds niet dichtkan. Gelijk een reactie gestuurd naar Jordens maar geen reactie ontvangen en in al die tijd nog niet 1 x een excuus ontvangen. Jammer maar een gemiste kans en geen reclame voor jordens van mijn kant.

Lees mijn punten bij feedback. Communicatie en nakomen afspraken is een groot probleem bij Jordens.

Goed advies bij aanschaf

Patrick van Heelsbergen

Is na de dakkapel de tweede verbouwing door Jordens. Het was wederom geweldig. Allemaal enorm vriendelijke vakmensen. Ondanks de tijdsdruk werden alle werkzaamheden nauwkeurig uitgevoerd en is het... Is na de dakkapel de tweede verbouwing door Jordens. Het was wederom geweldig. Allemaal enorm vriendelijke vakmensen. Ondanks de tijdsdruk werden alle werkzaamheden nauwkeurig uitgevoerd en is het eindresultaat fantastisch.

Hoge kwaliteit

Overige opmerkingen

Wanneer zich een volgende klus aandient, komen we zeker terug.

Ragnilde Schugard/ Franco Dorio

Eerste indruk goed, er waren wat dingen mis gegaan maar dat is opgepakt

Bereikbaarheid kantoor en de juiste persoon mag wel beter

Mooie kapel

Overige opmerkingen

We wachten nog even op een nieuwe ruit. Al met al een mooie dakkapel maar wel wat hobbels onderweg

Jan Schildt

Zeer goed, voortreffelijk afgeleverd werk.

Geen.

Bereidheid om mee te denken was vooral heel sterk.

Overige opmerkingen

Zeer deskundige medewerker die alles heeft geinstalleerd.

J. Heesen

Reeds 18 jaar prettige ervaring met dit bedrijf.

Geen.

Prettige monteurs.

K den Outer

In de ochtend gebeld en ‘s middags deskundige monteurs ter plaatsen. Vanwege kennis van zaken probleem direct opgelost.
Wij raden dit bedrijf ten zeerste aan! Toppers !

Servicegericht

M.Stolk

Aardige jongens en werken hard en netjes

Kan op dit moment niets verzinnen!

Netheid en werken snel en ruimen alles netjes op!

Werken efficient