Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

J Andeweg

Zeer vriendelijk, servicegericht bedrijf!

Monteurs werken erg netjes, ruimen zelfs 'rommel' op die klant ook na de klus kan opruimen. Goede service, erg vriendelijk!

Roy

Geweldig! Prachtige dakkapel. Niks prefab, alles met de hand opgebouwd. Kwaliteit!

Geen! Gaat zo door.

Monteurs zeer kundig en aardige kerels. Duidelijke uitleg, netjes gewerkt en top eindresultaat. Totaal 4 man, van John en Aad weet ik de naam. Alle 4 even sociaal en professioneel.

Ga zo door!

Peter Boumans

Zeer tevreden ,kwamen via kennis en kregen dezelfde aktievoorwaarden ondanks dat deze aktie al enkele dagen was afgelopen.

ik vond de afwikkeling van de rest punten goed gaan maar wel vrij lang duren voordat het gebeurde ,dat zou iets sneller mogen.Wij kregen de faktuur voor aanvang werk en de eindfaktuur tegelijk en op... ik vond de afwikkeling van de rest punten goed gaan maar wel vrij lang duren voordat het gebeurde ,dat zou iets sneller mogen.Wij kregen de faktuur voor aanvang werk en de eindfaktuur tegelijk en op beide stond per ommegaande overmaken ,dat zou bij de eindfaktuur anders kunnen.

deskundig in de showroom ,vakbekwaam in de uitvoering,netjes

Overige opmerkingen

Hoewel ik het iets te lang duurde naar mijn zin is het resultaat geweldig ,overtreft de verwachting

Troost

Erg prettig en hele aardige mensen

De monteurs waren erg netjes en zo zouden er veel meer moeten zijn

M. De Man

Jordens gebruikt goede kwalitatieve materialen. Jammer dat afspraken niet worden nagekomen waardoor je als klant niet wordt ontzorgd en dat verwacht je wel omdat ze niet de goedkoopste zijn.

Communiceer met de klant als de planning wijzigt en kom je afspraken na. Minder monteurs dan afgesproken waardoor uitloop werkzaamheden. Geen afvalcontainer zoals afgesproken waardoor uitloop.... Communiceer met de klant als de planning wijzigt en kom je afspraken na. Minder monteurs dan afgesproken waardoor uitloop werkzaamheden. Geen afvalcontainer zoals afgesproken waardoor uitloop. Scheur in balk waardoor nazorg nodig is. Dat verwacht je bij een goedkope dakkapellen’boer’ maar niet bij een bedrijf als Jordens.

Kwalitatief hoogwaardige materialen. Als de dakkapel eenmaal staat is het echt een mooie dakkapel.

Geen.

Nynke Fennema

Wij zijn erg tevreden over Jordens. Zowel de offerte, de opdracht als het monteren van de dakkapel ging goed.
Één klein minpuntje; door niet duidelijke communicatie was ons niet duidelijk dat wij moesten doorgeven dat de vergunning binnen was; omdat Jordens die aangevraagd heeft gingen wij ervan uit dat zij daar ook bericht van zouden krijgen. Daardoor heeft het hele project wat vertraging opgelopen.

zie boven.

Goede kwaliteit, ervaren vriendelijke monteurs.

Geen.

Vd Heijden - Dordrecht

Dakkapel laten plaatsen, mooi eindresultaat

Offerte iets meer specificeren
Afwerking constructie binnen kon beter maar is dan ook netjes hersteld

Afwerking buiten heel netjes en strak, dakkapel ziet er heel goed uit.

Janssen

Betere omschrijving werkzaamheden

Er wordt goed werk geleverd

Veiligheid werkzaamheden kan beter

Paul Hamm

Flexibel, en duidelijk proces. Vriendelijk personeel. Goede kennis van zaken.
Uitvoering erg snel, in 2 dagen klaar. Wellicht iets netter werken...

Bouwteam is erg snel en natuurlijk druk bezig. Iets nettere afwerking zou een verbeterpunt zijn. Aansluiting balken, troep in de dakgoot etc.
Niets schokkends.

Snelheid, goede communicatie, goede kwaliteit.

Niets op aan te merken

P. Vermeulen

Deskundige, uitvoerige uitleg over diverse onderdelen van de schuifpui, vriendelijk en klantgericht personeel

Ondanks de goede nazorg was er toch wel enige communicatie stoornis tussen de planning en het uitvoerend personeel

er wordt alle moeite gedaan om de klant tegemoet te komen bij de afwerking van de gemonteerde schuifpui

Overige opmerkingen

Door de bank genomen vind ik dit bedrijf zeer betrouwbaar en deskundig in uitleg en uitvoering van de werkzaamheden