Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Jordens

Jammer dat het lang duurt voor de bestelling geplaatst wordt

Verhoeven

Uitstekend

Nvt

Bedrijf komt zijn afspraken heel goed na

Solide bedrijf

F. Wiessenhaan

Na de schuifpui nu ook de dakramen via jullie laten doen. Ook dit is weer top gedaan! Vriendelijke monteur. Nadat bleek dat het kozijn niet door het trapgat kon werd dit snel geregeld door een... Na de schuifpui nu ook de dakramen via jullie laten doen. Ook dit is weer top gedaan! Vriendelijke monteur. Nadat bleek dat het kozijn niet door het trapgat kon werd dit snel geregeld door een collega die een steiger kwam plaatsen. Wij zijn wederom een zeer tevreden klant

Alles prima

Denken in oplossingen.

Geen verdere opmerkingen

Zuidema

Heel posirief

Meedenkend anticiperend sympathiek

Ben een tevreden klant

Familie Visser / van Rein

Goede service en heel vriendelijk

De mee te nemen bouwmaterialen beter afstemmen op de offerte

Direct "probleempjes" verhelpen. Zeer vriendelijk!

Overige opmerkingen

Hierbij extra pluim voor de monteurs Wim en Diquan! Top gedaan, bedankt voor de vriendelijkheid, de toch nog genomen moeite ondanks dat het laat werd ;-) en het mooie resultaat.

Menno Slagboom

Professioneel met een top en kwaliteitsvol resultaat. Goede monteurs!!

Eindfactuur zo inrichten dat deze makkelijk te gebruiken is voor een eventuele subsidieaanvraag energie besparende maatregelen.

Kwaliteit, monteurs, showroom

Overige opmerkingen

Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en in alle opzichten goed en kundig geholpen door Jordens

F

De kozijnen waren snel en vakkundig geplaatst. Dakkapel heeft iets langer geduurd ipv 2 zijn het 3dgn geworden vanwege onjuiste kleur van materiaal. Voordeur met kozijn zijn verkeerd geleverd helaas... De kozijnen waren snel en vakkundig geplaatst. Dakkapel heeft iets langer geduurd ipv 2 zijn het 3dgn geworden vanwege onjuiste kleur van materiaal. Voordeur met kozijn zijn verkeerd geleverd helaas in de verkeerde afm, deur 10 cm smaller. Wordt hersteld door een nieuwe deur en kozijn levering 6 a 9 wkn.

Communicatie, als monteurs terug zijn op kantoor en doorgeven wat er aan openstaande punten zijn doorgeven aan de volgende monteurs die het werk komen afmaken.

De monteurs zijn vakmensen

Dank aan Dikwan en Wim voor de afwerking

Slagboom

Erg fijn bedrijf. Monteurs zijn kundig en fijn in de omgang. Werken netjes en snel. Wij hebben het hele huis van nieuwe kozijnen voorzien incl. Schuifpui en bekleding rondom het huis. Exact op de... Erg fijn bedrijf. Monteurs zijn kundig en fijn in de omgang. Werken netjes en snel. Wij hebben het hele huis van nieuwe kozijnen voorzien incl. Schuifpui en bekleding rondom het huis. Exact op de aangegeven datum begonnen en klaar.

Geen tips

Snel
Vakkundig
Komen afspraken na

Gb

Odin Take

Topppppp!!!!!

Zo door gaan.

Aardige monteurs die weten wat ze doen

Overige opmerkingen

Ik zal iedereen die er naar vraagt jullie aanbevelen