Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Kremers

Prima ervaring, duidelijke communicatie en vriendelijke, vakkundige mensen.

Meedenkend, vriendelijk, prima communicatie

Sander Thur

Een zeer nette showroom waar je hartelijk ontvangen wordt en waar tijd genomen wordt om te luisteren wat de wensen zijn en waar een deskundig advies uit volgt!

Tip : de werkbon lezen ( de bijgevoegde foto's bekijken ) wanneer de monteurs die de werkzaamheden hebben uitgevoerd niet in staat zijn om de kleine schades die bijgewerkt moeten worden te kunnen... Tip : de werkbon lezen ( de bijgevoegde foto's bekijken ) wanneer de monteurs die de werkzaamheden hebben uitgevoerd niet in staat zijn om de kleine schades die bijgewerkt moeten worden te kunnen uitvoeren en door een ander gedaan moeten worden.

Deskundigheid, netheid van werken door de monteurs.

Overige opmerkingen

Door drukte bij Jordens nog even wachten op kontakt voor een afspraak voor de herstelwerkzaamheden van de kleine schades.

G. Bestebreur

Over het algemeen tevreden.
Een miscommunicatie t.a.v. aanbetaling, waar overigens verder niet moeilijk over werd gedaan, na over en weer bellen.
Bij de werkzaamheden geen problemen....
Over het algemeen tevreden.
Bij de werkzaamheden geen problemen. Werklui werkten door, namen o.i. weinig tot kort pauze. Er werd overlegd over de werkzaamheden.
Een minpuntje: iets minder nette afwerking waarop gewezen werd onzerzijds.

Na oplevering is het netjes, wanneer de voorman het initiatief neemt, om met bewoners de oplevering/afwerking naloopt.
Nettere afwerking van de werkzaamheden. Bv. gaten opvullen, afwerk latjes...
Nettere afwerking van de werkzaamheden. Bv. gaten opvullen, afwerk latjes symmetrisch plaatsen, lijm aan de buitenkant zat nog aan kozijn.

Er werd goed doorgewerkt.

Overige opmerkingen

Werklui kwamen elke dag kwartier later, van eerste dag 08.15, laatste dag om 09.00
Vertrek tijd was rond 14.30

Falck

Altijd netjes geholpen en te woord gestaan

vind de afwerking van de pui fabrieksmatig tegenvallen, montage schroeven scheef, duidelijk zichtbaar, niet netjes afgewerkt.

monteurs zeer correct en beleefd , kennis van zaken

M van der horst

Huis laten voorzien van een nieuwe voordeur en berging deur
Dit was het laatste wat nog moest gebeuren nadat ik het huis eerder had laten voorzien van dakkapellen en kunstof kozijnen

Jammer van de lange levertijd maar het resultaat mag er wezen?

Communicatie is echt top
Kunnen de klanten bij naam
Dat voelt echt prettig

Jannette Looij

Bekwame vakmensen

Oplossingen bedenken van de problemen die tijdens werkzaamheden ontstaan

Overige opmerkingen

Een bedrijf met een groot hart

Smit

Alleen maar goed goed advies van Marijn monteurs verstonden hun werk Bastiaan en dylan o op 7

Hetkitten zou iets beter mogen werd met een natte vinger glad gestreken dát had ook met een pvc pijpje gekund

Overige opmerkingen

Dít bedrijf is zeker aan te raden

Annette Spaan

Product is prachtig, nazorg en communicatie is slecht

Lang wachten om een medewerker te spreken, verschrikkelijk muziekje wat steeds herhaalt
Beter communiceren tussen monteur en logistiek
Beter communiceren van monteur die ramen plaatst naar...
Beter communiceren tussen monteur en logistiek
Beter communiceren van monteur die ramen plaatst naar monteur die klussen nog opknapt.
Betere controle als het uit de fabriek komt.
Netter werken door monteurs die ramen plaatst

Produkt kozijnen is goed

Overige opmerkingen

Klacht ingediend en meerdere keren iemand gesproken, wordt netjes te wordt gestaan en kleine tegemoetkoming gekregen

Fam. van Aert/van Meer

Wij hebben ons hele huis laten renoveren met nieuwe kunststof kozijnen, rolluiken, zonnescherm, dubbel glas, etc. Het verliep i.v.m. de COVID-19 alles behalve gepland, hier kon Jordens zelf ook niks... Wij hebben ons hele huis laten renoveren met nieuwe kunststof kozijnen, rolluiken, zonnescherm, dubbel glas, etc. Het verliep i.v.m. de COVID-19 alles behalve gepland, hier kon Jordens zelf ook niks aandoen. Paar maanden later zijn wij uiteraard enorm tevreden over de service die Jordens bied en het eindresultaat. Wij komen zeker terug.

Sommige monteurs zijn niet professioneel, komen verre van vrolijk over en weten niet precies waarvoor ze gestuurd zijn.

Goed telefonisch/via mail te bereiken met uitgebreid antwoord.

NVT

Fam Zielstra

Is goed verlopen

aanvegen buiten kon beter.

werknemer was creatief in het bedenken van een vensterbank in de keuken

n.v.t