Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

J.J. van der Rijst

Goed materiaal-deskundige plaatsing en goede service

Nazorg tot nu toe goed

zie bovenaan

zie bovenaan

Cinthya de Vaal

Direct contact, goed. Wel zelf overal over moeten nabellen!

Nauwgezetheid.

Goed product

Ad Zwart

Prettig en Professioneel

Factuur kan nog beter worden uitgewerkt. Ik weet wat niet precies hoe de prijs is opgebouwd.
Het dakkapel was lek en dat het volgens mij niet gehoeven als ze iets zorgvuldiger de dakbedekking hadden nagelopen. Gelukkig wel snel opgelost.

Jordens denkt met mij mee. Ik sta centraal in hun verhaal en ze proberen mij niet zomaar iets te verkopen. Ze kijken echt naar wat ik nodig heb en drukken niet hun eigen mening door.
Verder...
Verder zijn ze professioneel en deskundig in hun gebied. Ze werken snel en nauwkeurig

L.C.Groeneweg

Netjes werkende mensen ,content ,secuur ,en bij problemen worden deze snel opgelost

plint afwerking kunststof, gerafeld

overal een oplossing voor

Heijmans

De opdracht is afgerond, maar helaas was de communicatie niet optimaal tijdens de opdracht

De opdracht stond al even in de planning, toch was tijdens het plaatsen van de dakkapel niet mogelijk dat 2 medewerkers de opdracht konden uitvoeren in de geplande dagen. Ze moesten naar een andere... De opdracht stond al even in de planning, toch was tijdens het plaatsen van de dakkapel niet mogelijk dat 2 medewerkers de opdracht konden uitvoeren in de geplande dagen. Ze moesten naar een andere opdracht. Toen ze zouden komen stonden er andere medewerkers op de stoep die vragen stelden aan ons, terwijl dit intern moet worden geregeld lijkt mij. Hier is nog wel excuus voor aangeboden, maar wel jammer dat het werk stil heeft gelegen. Dit is een punt voor de planning!
Dat een onderdeel niet paste kan gebeuren, maar als het werk stil ligt is het wel handig dat jullie het goed waterdicht achterlaten, hier zijn we zelf achteraan gegaan. We hebben gebeld en er zou iemand komen in de middag. Eind van de dag konden we de zaak niet meer bereiken en zijn we naar de zaak gereden, dat was wel jammer een berichtje dat iemand later komt als we zitten te wachten is wel op zijn plaats.
Ook bij de namontage bleek dat er een hor ontbrak die op de zaak zou liggen, kan gebeuren, maar wel jammer als je het idee hebt dat de opdracht eindelijk is afgerond. Nu waren jullie klaar bij ons in november terwijl we de order in december vorig jaar geplaatst hebben.

De intake was erg prettig en ook het contact met deze medewerker, hij heeft ook achteraf gebeld. Ook de factuur en offerte zijn duidelijk.

H van der Linden

Duidelijke informatie, prettige sfeer, goede bereikbaarheid

Professionelere uitwerking offerte, inclusief specificatie

Bereikbaarheid en prettige omgang met monteurs

J. Lodder

Prettige ervaring

Vakkundige uitleg produkt

F. Wiessenhaan

Vriendelijke monteurs, hebben echt hun best gedaan! Alles netjes gedaan, schuifpui zit er mooi strak in. We zijn zeer tevreden.

Geen verbeterpunten of tips, alles was prima in orde

Goede monteurs, werken hard en denken mee

Niets aan toe te voegen

Ort