Nancy

Prima, snel en duidelijk

Goed aanbod, makkelijk online bestellen en afrekenen

Mirjam Steenman

Goede en Snelle Communicatie en Levering

Goede Communicatie en voor mij lekker dichtbij

Zou er geen weten

Margot

Ptima service

nvt

nvt

Annelies van Nunen

Heel prettig

er wordt meegedacht met me

geen verbeter punt

Luis Villalobos

Volwaardige en snelle dienst!

Brede aanbod en duidelijkheid over producten

Nvt

Stijn

Vakmensen!

Gericht advies

Meer sleeves in het assortiment?

Pauline

Veel keuze maar...

Veel spellen online

Zoekfuncties (filter) niet zo handig. Toen ik binnenkwam (tijdens de corona tijd) mochten er maar 3 mensen in de winkel zijn. Het leek alsof de kust veilig was echter zaten er 2 klanten gehurkt... Zoekfuncties (filter) niet zo handig. Toen ik binnenkwam (tijdens de corona tijd) mochten er maar 3 mensen in de winkel zijn. Het leek alsof de kust veilig was echter zaten er 2 klanten gehurkt achter een stelling naar een spel te kijken. Die had ik dus niet gezien. Toen de eigenaresse zag dat ik binnen kwam en er dus teveel mensen in de winkel waren (wat ik dus eerst niet kon zien) werd ik weg geblaft. Dit had echt op een andere toon gekund. Ook de postnl meneer die met een levering voor de winkel aankwam werd weggeblaft.

Reactie Jolie-spellen.nl:

Beste Pauline,
Beste Pauline,
Jammer dat u mijn reactie zo heeft ervaren dat is niet de bedoeling, echter ik tracht , zeker m.b.t. Corona het gaat om ons aller gezondheid, duidelijk te zijn, dat dat bij u als "afblaffen" overkomt, is jammer en niet zo bedoelt.
Overigens de (leverancier) buurman is net als u ook medegedeeld om buiten te wachten aangezien we reeds 6 klanten (niet 2) in de winkel hadden,

Bjarne Heinhuis

Ondanks een paar kleine fouten waar ze eigenlijk niet veel aan konden doen, is alles toch nog goed gekomen.

Ontzettend klantvriendelijk

Wilfried De jager

Ingeschreven op een uitverkocht artikel op ingetekend en netjes een mail dat het artikel weer aanwezig was

Doet wat het belooft

Nvt

Bram

Makkelijk spellen te vinden en bestellen