JT Styling

Haar verlenging, haar föhnen, colour artist

Beste JT, Bedankt voor deze positieve review! Team Jolange

karizmabeauty

Super leuk en een fijne en leerzame ervaring

Beste Karizmabeauty, Bedankt voor deze positieve review! Team Jolange

Debby

Vandaag super leuke cursusles gehad!! geweldige docenten

Beste Debby,
Bedankt voor je positieve recensie! Team Jolange

Maud van Aerts

Ga NIET naar Jolange! Zeer slechte ervaring gehad met mijn meso gun therapie cursus. Natascha, de docent is erg denigrerend en kattig! Zelfs mijn model stoorde zich eraan. Erg vervelende toon en ik... Ga NIET naar Jolange! Zeer slechte ervaring gehad met mijn meso gun therapie cursus. Natascha, de docent is erg denigrerend en kattig! Zelfs mijn model stoorde zich eraan. Erg vervelende toon en ik had het gevoel dat ik geen fouten mocht maken want dan kreeg ik direct een snauw. Ruim 800 euro voor zo'n dag betaald en 4 uur gereden. Van compensatie was niet te spreken. Ze verwachten dat ik de filler die ik per ongeluk was vergeten, zelf kom halen terwijl ik aan de andere kant van Nederland woon. Opsturen was te veel gevraagd, op mijn mail werd ook nooit meer gereageerd. Al met al, met buikpijn de school verlaten en 800 euro kwijt. Ga NIET naar Jolange!
- Maud van Aerts

Beste Maud,
Jammer van deze recensie. Wij doen er altijd alles aan om onze cursisten tevreden te stellen.
Beste Maud,
Maar zoals we al besproken hebben via de info-mail, gaan wij geen gratis opleiding geven, omdat de docent te streng was. Dit is bij de opleiding Meso Gun namelijk van groot belang.
De docent heeft netjes aan jou gevraagd of je alles begreep en of de praktijk naar wens was en hier was jouw antwoord 'ja' op.
Je bent altijd welkom de filler op te halen of we kunnen deze opsturen waar verzendkosten aan vast zitten, zoals we al met jou hadden besproken. Jammer dat dat in jouw recensie niet staat vermeld dat je veel hebt geleerd.

anthony tattoo

Zeer leuke cursus en aardige uitleg

Beste Anthony,
Bedankt voor je positieve review! Team Jolange

Rosanne van der Werf

Ik heb het echt als super leuk ervaren en Marina is een topper! Ze heeft het geduld en legt het heel goed uit allemaal. Kortom, helemaal top!

Beste Rosanne,
Bedankt voor je positieve feedback. Marina was zeer blij met jouw recensie!

Helena

Ik was zeer tevreden na mijn eerste opleiding bij Jolange, daarom ben ik inmiddels een derde opleiding afgerond . Ik heb een privé opleiding op het laatste moment moeten verzetten ivm heftige... Ik was zeer tevreden na mijn eerste opleiding bij Jolange, daarom ben ik inmiddels een derde opleiding afgerond . Ik heb een privé opleiding op het laatste moment moeten verzetten ivm heftige verkoudheidsklachten. Uiteraard heb ik overboekingskosten moeten betalen, want er was een docente ingehuurd voor mij. Ik begrijp niet dat men dat niet begrijpt!!!! .Soms heb ik achteraf nog vragen of twijfels en dan word ik keurig teruggebeld door de desbetreffende docente. Ik vind het een geweldig bedrijf! Een aanrader voor een ieder die goed opgeleid wilt worden in de beauty branche.

Beste Helena,
Bedankt voor je positieve recensie en wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Mocht je besluiten weer een opleiding te volgen, dan zien we je graag terug!
Team...
Beste Helena,
Team Jolange

Priveopleiding geboekt en door covidklachten moeten annuleren. Blijkbaar wordt je verplicht om met covidklachten wel je opleiding te volgen want AL je geld ben je dan kwijt! je kan niets verzetten!!... Priveopleiding geboekt en door covidklachten moeten annuleren. Blijkbaar wordt je verplicht om met covidklachten wel je opleiding te volgen want AL je geld ben je dan kwijt! je kan niets verzetten!! ik raad niemand aan om hier je opleiding of cursus te volgen want dit is pure oplichterij!

Beste,
Beste,
We hebben dit gecontroleerd bij de planner. Je hebt een dag voor de start van jouw privé opleiding je afgemeld. De docent, het lokaal en alle faciliteiten hebben we daardoor moeten afmelden op het laatste moment. We hebben je aangeboden om de opleiding op een ander moment te volgen, echter ben jij daar niet op ingegaan. We hopen dat je alsnog op ons aanbod ingaat om de opleiding op een andere datum te volgen. Hier rekenen wij enkel overboekingskosten voor. We horen het graag.

Kimberley van Lint

Al 8 jaar ben ik hier werkzaam als docent Schoonheidsverzorging en pedicure. Ik heb dit opleidingsinstituut zien groeien tot een zeer professioneel bedrijf met een zeer grote ontwikkeling op het... Al 8 jaar ben ik hier werkzaam als docent Schoonheidsverzorging en pedicure. Ik heb dit opleidingsinstituut zien groeien tot een zeer professioneel bedrijf met een zeer grote ontwikkeling op het gebied van opleidingen.
Ook heb ik intern de mogelijkheid gekregen om mij te ontwikkelen tot examinator. Kortom, ik raad Jolange Opleidingen iedereen aan die een professionele opleiding wil volgen!

Tiffany Vissers-Maertens

Wimpers en wenkbrauwen verven, epileren en harsen

Bedankt voor je positieve recensie! Team Jolange