Carla Rouw

Ik heb een een top ervaring beleefd vandaag op de opleiding fibroblasting met een enthousiaste lerares die alle tijd benut om alles zo goed mogelijk uit te leggen en je te ondersteunen waar ze maar... Ik heb een een top ervaring beleefd vandaag op de opleiding fibroblasting met een enthousiaste lerares die alle tijd benut om alles zo goed mogelijk uit te leggen en je te ondersteunen waar ze maar kan . Top !

Hoi Carla,
Bedankt dat je de tijd neemt om even een reactie te plaatsen!

Lorenza Knops

Mijn naam Lorenza Knops ik ben 22 jaar oud en kom uit Den Haag. Ik heb al 3 opleidingen bij jolange met succes afgerond: Pmu Kleurenleer, Pmu Wenkbrauwstyling en Pmu 3D Hairstroke. Ik heb er nu nog... Mijn naam Lorenza Knops ik ben 22 jaar oud en kom uit Den Haag. Ik heb al 3 opleidingen bij jolange met succes afgerond: Pmu Kleurenleer, Pmu Wenkbrauwstyling en Pmu 3D Hairstroke. Ik heb er nu nog 2 in mijn agenda staan: Pmu Eyeliners en Pmu Correctie en Camouflage. Ik ben écht super tevreden met Jolange Opleidingen en zou ze zeker aanraden. Ik zou als ik met mijn opleidingen klaar ben heel graag Pmu anti- aging en Pmu hairscalp willen gaan doen.

Lorenza Knops

Mijn naam is Lorenza Knops ik ben 22 jaar oud en kom uit Den Haag. Ik heb op 18-09-2017 mijn opleiding PMU kleurenleer afgerond met succes. En dat is te danken aan Simone vissers (lerares). Zij... Mijn naam is Lorenza Knops ik ben 22 jaar oud en kom uit Den Haag. Ik heb op 18-09-2017 mijn opleiding PMU kleurenleer afgerond met succes. En dat is te danken aan Simone vissers (lerares). Zij heeft alle theorie zo goed, duidelijk en rustig uitgelegd. In mijn agenda staan de aankomemde maandagen nog meer pmu opleidingen van jolange ingepland en ik verheug me er nu al op.

Hoi Lorenza,
Fijn om te lezen dat alles naar wens is, en tot maandag!

Marielle Balanz4You

Gisteren was de Spannende dag eindelijk aangebroken.
Gisteren was de Spannende dag eindelijk aangebroken.
Ben vanuit Stein(L) vertrokken om bij Jolange in Rotterdam de cursus Micro Dermal Anchor te gaan volgen, niet wetende wat me te wachten stond.....Samen met mijn "proefkonijn" in de auto gestapt. na een redelijke rit op tijd aangekomen waar ik aan de receptie van Jolange vriendelijk ontvangen werd.
Een enthousiaste, spontane en een op maat ervaren lerares genaamd Simone, heeft me begeleidt door het proces en heeft me veel kunnen bijbrengen wat het zetten van Micro Dermals en GGD regels betreft, wat natuurlijk uitermate belangrijk is. Ik ben/was helemaal nieuw in het aanbrengen van Lichaamversieringen, maar kan nu flink aan de slag....
Dankjewel, Jolange opleidingen, maar zeer zeker m.n. Simone.
Hoop je binnenkort weer eens te zien....
Lieve groetjes Marielle

Hoi Marielle,
Leuk om te lezen! Fijn dat alles naar wens is/was! En hopelijk tot snel!

Tessa Schols

Ik heb mijn opleiding tot piercer afgerond bij jolange opleidingen en kleurenleer en wenkbrauwen shapen gevolgd als vooropleiding voor een PMU opleiding. Ik heb veel geleerd en pas het nu toe bij... Ik heb mijn opleiding tot piercer afgerond bij jolange opleidingen en kleurenleer en wenkbrauwen shapen gevolgd als vooropleiding voor een PMU opleiding. Ik heb veel geleerd en pas het nu toe bij mijn werk. Ik heb fijne lessen gehad. er werken ook leuke mensen . Je moet alleen wel je eigen spullen regelen maar daarna heb je dezelfde spullen nog nodig in het werk wat je ermee wilt gaan verrichten. Dus je staat niet met lege handen als je je opleiding afgerond hebt. ik kom zeker weer terug voor een vervolg opleiding.
Bedankt

Diamond lookz

Super opleidingen alles word heel.goed en duidelijk uitgelegd, wil snel weer terug komen voor een opleiding! Top opleidingen!
Erg gezellige dames ook!

Reactie Jolange Opleidingen:

Volgende keer wordt het nog gezelliger! Bedankt voor jouw reactie!

Dilan Goktas akbaba

Gisteren mn 3e cursus gedaan bij jolannge, na wimperextensions en Lash volume lifting nu ook gelaat ontharen met touw en hars binne! En ja hooor gisteravond al mn eerste klant ook hiervoor gehad! Ik... Gisteren mn 3e cursus gedaan bij jolannge, na wimperextensions en Lash volume lifting nu ook gelaat ontharen met touw en hars binne! En ja hooor gisteravond al mn eerste klant ook hiervoor gehad! Ik kom zeker nog terug bij jullie en raad ook iedereen aan om een cursus te volgen bij jolange!

Hoi Dilan,
Mooi om te zien dat ook deze opleiding weer naar wens was een gefeliciteerd met jouw eerste klant! Hopelijk tot snel!

Nancy

Op 25 augustus de cursus everlash en one by one gedaan en raad eens...2 dagen na het plaatsen van enkele foto's kreeg ik de eerste afspraken! Dat wilt toch een hoop zeggen over de aangeleerde... Op 25 augustus de cursus everlash en one by one gedaan en raad eens...2 dagen na het plaatsen van enkele foto's kreeg ik de eerste afspraken! Dat wilt toch een hoop zeggen over de aangeleerde technieken en de tips en tricks. Ik blij, mijn modellen blij en straks ook de eerste klanten.

Helemaal top!!

Hoi Nancy,
Fijn om te lezen dat het goed gaat! We zijn blij dat we daaraan mee hebben kunnen werken!

Nancy

Helemaal top!!

Tugba akdil

Super kwaliteit veel geleerd zekker een aanrader

Hoi Tugba,
Bedankt voor jouw aanbeveling!