ornella Djuric

Ik vond het een geslaagde dag. We hebben in t begin informatie gekregen, en aan einde van de middag ginge we oefenen. Ook vond ik de lerares super, zij leerde ons op een leuke manier de informatie... Ik vond het een geslaagde dag. We hebben in t begin informatie gekregen, en aan einde van de middag ginge we oefenen. Ook vond ik de lerares super, zij leerde ons op een leuke manier de informatie op te nemen en kwam bij ons alle steeds langs om te kijken hoe we het deden. Ik ga hierna hairstroke volgen, en wie weet volgt er meer. Bedankt Jolange!

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te zien dat je het naar je zin gehad hebt en tot snel!

Stay beautiful by Petra

Cursus spa manicure gedaan.
Mooie en professionele ruimte en een vriendelijke en professionele begeleiding. Kkom zeker terug voor een andere opleiding.

Reactie Jolange Opleidingen:

Jullie zijn altijd welkom hoor!

Bianca

Ook vandaag weer erg goed en vriendelijk geholpen. Ondanks de cursist die mijn haren zou kleuren ziek was .. en een mede cursist haar tijd vrij heeft gemaakt om mijn haar weer te voorzien van weer... Ook vandaag weer erg goed en vriendelijk geholpen. Ondanks de cursist die mijn haren zou kleuren ziek was .. en een mede cursist haar tijd vrij heeft gemaakt om mijn haar weer te voorzien van weer iets aparts. Ik zeg TOPPIE

Fariha Faqiry Gharib

Ik ben bezig met de opleiding allround kapper en dat bevaalt me de lessen zijn heel goed de docenten zijn heel professional en de personal zijn heel ardig en vriendelijk .afgelopen donderdag heb ik... Ik ben bezig met de opleiding allround kapper en dat bevaalt me de lessen zijn heel goed de docenten zijn heel professional en de personal zijn heel ardig en vriendelijk .afgelopen donderdag heb ik dag opleiding harsen ook afgestuderd met certificat .ik ben heel blij.en na de vacantie opleiding wimperextionsen one by one doe ik.dat is een heel goed en professional instituut.:)

Sylvana Kooijmans

Ik heb ondertussen al 3 opleidingen/ cursussen gevolgd. Allemaal met super begeleiding en heel veel geleerd!! Zeker een aanrader. Ik kom snel terug voor een nieuwe opleiding.

Rebekka schuilenburg

Goede leerschool waar ze je accepteren hoe je ben ik zelf heb opleiding piercer gedaan en met succes afgerond dus wil zeker ook de dermals gaan doen bij hun ze nemen de tijd voor je en leggen alles... Goede leerschool waar ze je accepteren hoe je ben ik zelf heb opleiding piercer gedaan en met succes afgerond dus wil zeker ook de dermals gaan doen bij hun ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit zowel in praktijk als in theorie

ik zou zeggen ga zo door jullie zijn goed bezig

Bianca

Wat een geweldig resultaat word hier behaald. Je gaat altijd met n glimlach de deur uit.

Stephanie

Leuke opleiding uitgezocht voor Spa Manicure, helaas vermelden ze niet de volledige kosten op de site. Hebben het over €99,- , daar komen achteraf dan nog administratiekosten bij, stiekem is het ex... Leuke opleiding uitgezocht voor Spa Manicure, helaas vermelden ze niet de volledige kosten op de site. Hebben het over €99,- , daar komen achteraf dan nog administratiekosten bij, stiekem is het ex btw, en je hebt meer dan €250,- aan materiaalkosten nodig, ex btw. Ik annuleer dus de cursus. Annuleren binnen de annuleringstermijn betekent bij hen alle kosten alsnog in rekening brengen. Dit mag niet, maar alsnog krijg ik mijn geld niet terug. Geen aanrader dus. Ik wacht nog op een oplossing.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Stephanie, Wij betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent over ons als bedrijf. Graag geven wij uitleg bij jouw opmerkingen in de hoop de situatie voor je te verduidelijken. Je gaf... Beste Stephanie, Wij betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent over ons als bedrijf. Graag geven wij uitleg bij jouw opmerkingen in de hoop de situatie voor je te verduidelijken. Je gaf aan dat je de opleiding wou annuleren omdat je geen startpakket kon bekostigen. Wanneer je een opleiding bij Jolange gaat volgen dien je zelf de producten en of materialen te hebben. Mocht je de spullen al hebben dan hoef je uiteraard niets aan te schaffen. De hoogte van de materiaalkosten verschilt per persoon. Mocht je een hoop spullen reeds in huis hebben of ergens goedkoper kunnen aantreffen dan zijn de kosten natuurlijk lager. Wij vermelden dit op meerdere locaties (o.a. bij de inschrijving zelf en bij meer informatie). De lijst van producten is wel noodzakelijk voor je om de opleiding goed te kunnen volgen. Anders kan je in de les een hoop tot alle behandelingen niet uitvoeren. Nog veel belangrijker is het feit dat je de volgende dag gelijk thuis verder moet oefenen (dit geven wij ook weer op de site). Ga je er thuis niet zelf mee aan de slag, dan is opleiding voor niks geweest. Je raakt namelijk snel de handigheid kwijt. Wij willen dit voorkomen om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen over onze opleidingen. De vermelde bedragen op de website zijn excl. BTW. Het bedrag onderaan je factuur zijn de totale kosten incl. BTW minus je aanbetaling. De BTW kan je terug vragen bij de belastingdienst. Ook een genoten opleiding wordt door de belastingdienst geheel of gedeeltelijk verrekend. Ook staan alle vragen, alles betreft annuleringen en kosten duidelijk aangeven op onze website.

Ik vind het een waardeloze bedrijf ik werd opgenomen in het ziekenhuis met een nierfalen wat hun spijtig vonden dus arts adviseerde dat ik veel later opleiding op moest pakken dus ik had zo iets van... Ik vind het een waardeloze bedrijf ik werd opgenomen in het ziekenhuis met een nierfalen wat hun spijtig vonden dus arts adviseerde dat ik veel later opleiding op moest pakken dus ik had zo iets van zie ik niet zitten dat ik dus wou anuleren maar omdat ik 1 dag te laat was mocht ik niet mijn geld aanbetaling kreeg ik meerdere malen facturen gemaild met dreiging nu betalen anders deurwaarder ik hen meerdere malen mijn verhaal neergelegd maar word met mijn rug tegen de muur aan gedrukt ik vind het een schande als er 1 ziek is om zo behandeld te worden terwijl je er niet hebt omgevraagd daarintegen staan er niet in de voorwaarden als je in het ziekenhuis komt dat je moet betalen

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Carla, Wij vinden het spijtig om te lezen dat het verhaal niet in alle volledigheid verteld word. Je was niet in staat de opleiding te volgen en wou om die reden annuleren. Omdat wij jouw... Beste Carla, Wij vinden het spijtig om te lezen dat het verhaal niet in alle volledigheid verteld word. Je was niet in staat de opleiding te volgen en wou om die reden annuleren. Omdat wij jouw situatie vervelend vonden hebben wij toen jouw dag te verplaatst tot wanneer je weer beter was. Ook al was je buiten het opzeg- of verplaatstermijn. Je ontvangt van ons automatisch een bevestiging en factuur. Wanneer binnen het termijn niet betaald word krijg je automatisch een aanmaning, dus geen bedreigingen. Uiteindelijk wil je toch annuleren terwijl wij jou de oplossing aanboden welke jou het beste uitkwam, namelijk de opleiding verzetten tot je weer beter was.

Mariya Docheva/Docheva's beauty&wellness

Zeer leerzaam en professioneel!
Zeer leerzaam en professioneel!
Heb al meerdere opleidingen voltooid met succes. Professionele begeleiding op een hoog niveau. Ook zeer goed advies gekregen voor het inrichten van mijn salon. Kortom top!