Huidkliniek Esma

Fijne opleiding, in het begin wel even wat misverstanden maar daarna is het goedgekomen

Dominique

Leerzaam en leuk

Beste Dominique,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Elisah

Wauw! wat een fijne school! Ik heb de opleiding pedicure gedaan en ga ook de medisch pedicure volgen bij Jolange. Goede docenten en een gezellige sfeer. Ik zou dit iedereen aanraden.

Beste Elisah,
Bedankt voor je positieve recensie. We zien je graag terug bij de volgende opleiding.

Jorinde

Super leuke en lieve docent waar je veel van kan leren, verder erg rommelig en slecht georganiseerd. Verkeerde wax apparaten in al onze pakketten ( goedkopere versies dan besteld) Veel dames die te... Super leuke en lieve docent waar je veel van kan leren, verder erg rommelig en slecht georganiseerd. Verkeerde wax apparaten in al onze pakketten ( goedkopere versies dan besteld) Veel dames die te laat de les binnen komen, hierdoor kan de docent hen alles nogmaals uitleggen. Nergens staat vermeld dat de modellen zich eerst moesten scrubben hierdoor bleef veel haar achter. Het oefenen op elkaar ipv op je eigen model is ook helemaal waardeloos. Dames die wel op een ander willen oefenen maar zelf geen haar hebben laten staan. Ook niet heel Carona proef om op elkaar te oefenen ipv op een model, alles had makkelijk op mijn eigen model gekund ipv eerst op een collega cursist en dan vervolgens intiem op je eigen model. Nog geen glaasje water of iets in het lokaal aanwezig. Rommelig ongeorganiseerd niet voor herhaling vatbaar. Docent daar in tegen goed en heeft haar best gedaan waar mogelijk.

Beste Jorinda,
Naar aanleiding van jouw recensie willen wij jou zo goed mogelijk antwoord geven op jouw ervaring.
Goothandel Derma Codes heeft het ontzettend druk, waardoor sommige dingen...
Beste Jorinda,
Goothandel Derma Codes heeft het ontzettend druk, waardoor sommige dingen verkeerd kunnen gaan. Dit is direct opgelost!
Wij kunnen niets doen aan cursisten die te laat komen.
Scrubben is een advies, maar is geen noodzaak.
Oefen op elkaar moet wegens de Corona maatregelen. Intiem kunnen wij niet verwachten van onze cursisten.
Ook de drinkfontein is wegens de Corona maatregelen weggehaald. Dit zou het besmettingsgevaar verhogen en daarom kan er enkel drinken worden aangeboden vanuit het afgesloten automaat.
Wat kunnen wij doen om jou blij te maken?

Maratahin Victorina

Hele leuke cursus. informaties en duidelijk.

Beste Maratahin,
Bedankt voor je positieve recensie!

Ciska steenbergen

Vond het top en heb er heel veel aan gehad. Erg fijne uitleg en prettige ervaring.

Beste Ciska,
Fijn dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve recensie!

Shanice Rocha

Super, Natasha werkt heel fijn en echt gericht op de praktijk

Beste Shanice,
Fijn dat de opleiding naar wens is geweest en bedankt voor de positieve recensie!

Sanne Gouwerok

Goede lessen, geduldige lerares en fijne omgeving

Beste Sanne,
Bedankt voor de positieve recensie!

Sylvana Putuhena

Super ervaring. goede begeleiding en top docent. zeker een aanrader.

Beste Sylvana,
Bedankt voor de positieve recensie!

Melissa Kasteleijns

Heel professionele sfeer, mooi gebouw, de lerares Jo is heel positief en let goed op bij alles dat je doet en is een fijne ondersteuning. Ik ben heel erg blij dat ik deze opleiding hier heb kunnen... Heel professionele sfeer, mooi gebouw, de lerares Jo is heel positief en let goed op bij alles dat je doet en is een fijne ondersteuning. Ik ben heel erg blij dat ik deze opleiding hier heb kunnen doen

Beste Melissa,
Bedankt voor de positieve recensie! Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest.