C.M. Haesenbos

Jolange opleidingen zijn tot in de puntjes goed verzorgd. Ik heb afgelopen Maandag een leuke cursus gedaan over kleurenleer voor pmu gegeven door Simone. Leuke lerares met humor en veel ervaring!... Jolange opleidingen zijn tot in de puntjes goed verzorgd. Ik heb afgelopen Maandag een leuke cursus gedaan over kleurenleer voor pmu gegeven door Simone. Leuke lerares met humor en veel ervaring! Einde van de cursus heb ik mijn certificaat mogen ontvangen en ik mag zelfs terugbellen als ik in praktijk iets tegen kom waar ik nog vragen over zou kunnen hebben. Ze hebben een super mooie nieuwe locatie. Ik zou iedereen die zich graag verder wil ontwikkelen in de beauty branche aanraden om zich in te schrijven voor de cursus die je graag wilt volgen. Prijs en kwaliteit van de opleiding is Super!

Groetjes, Melany Haesenbos

Hoi Melany,
Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin gehad hebt. Bedankt voor jouw bericht!

galeh

Super lieve mensen helpen je van top tot teen kan niet anders zeggen. Ook wat betreft de inhoud van de opleiding en de modellen heel handig dat je via Facebook en oproep kan doen. .! Ik ben net... Super lieve mensen helpen je van top tot teen kan niet anders zeggen. Ook wat betreft de inhoud van de opleiding en de modellen heel handig dat je via Facebook en oproep kan doen. .! Ik ben net gestart met de PMU Specialist en hoop een succesvolle carrière hiermee te sluiten.

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor je reactie! Wij wensen je ook alvast veel succes!

Glam Looks by Yvon

Na de ontzettend leuke en leerzame opleiding bleef ik met een kleine vraag zitten. Ik heb toen de telefoon gepakt en ik kreeg direct antwoord. Geweldig!
Op deze manier ga ik vol vertrouwen aan...
Op deze manier ga ik vol vertrouwen aan de slag

Reactie Jolange Opleidingen:

Je bent altijd welkom om te bellen bij toekomstige vragen! Ook dan zullen we direct te woord staan!

Eva

Super cursus dag gehad. Ik had een 1 op 1 cursus met Kim, ze nam alle tijd om alles uit te leggen. Bedankt!

Bedankt voor jouw feedback

Team Jolange

Lianda

Een leerzame en leuke dag. Met goede begeleiding

Reactie Jolange Opleidingen:

Team Jolange streef ernaar om haar cursisten goed les te geven.

Christian Hofman

Opleiding: Herenknippen

Opleiding: Herenknippen

Deze opleiding is tot in de puntjes goed verzorgd. Alle benodigdheden om een goede herenkapper te worden zijn aanwezig. Top leraressen met een hoog niveau. Niet bang om eerlijke feedback te geven, zodat jij als leerling beter word en een prachtige, schone en grote locatie. Ook word er van je verwacht over verschillende theoretische kennis te beschikken, zodat je dit in de praktijk toe kunt passen. De lesseen zijn erg gezellig en is er altijd tijd voor een dolletje. Kortom: Wil jij een opleiding om echt goed in je vak te worden? kies dan voor jolange opleidingen, want daar weten ze precies wat daar voor nodig is!

Beste Christian,

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een beoordeling achter te laten. Leuk om te lezen!

Monique Roels

Ik heb de dagopleiding epileren, harsen, verven wenkbrauwen en wimpers gevolgd! Ik heb een goede training gehad en weet precies wat ik moet doen om het goed toe te passen! Met een prachtig... Ik heb de dagopleiding epileren, harsen, verven wenkbrauwen en wimpers gevolgd! Ik heb een goede training gehad en weet precies wat ik moet doen om het goed toe te passen! Met een prachtig resultaat! Heel leuk om te doen.

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedank voor jouw feedback.

Team Jolange

Kds design

Super leuk en gezellig!

sonja helsen

Leuke opleiding, aangenaam personeel, professionele aanpak en mooie, verzorgde locatie!

Beste Sonja,

Bedankt voor jouw reactie!

Glash & More

Ik heb vorige week de cursus wimpers/wenkbrauwen verven, epilieren en harsen gevolgd. We waren met een kleine groep, wat ik als prettig ervaar omdat je daardoor echt alle tijd en aandacht kunt... Ik heb vorige week de cursus wimpers/wenkbrauwen verven, epilieren en harsen gevolgd. We waren met een kleine groep, wat ik als prettig ervaar omdat je daardoor echt alle tijd en aandacht kunt krijgen. Dit was wel in de zomervakantie, dus ik weet niet of dat verschil maakt met "normale" weken. De docente van die dag was een leuke meid, die de informatie in alle rust en hier en daar wat humor overbracht. Eerst hebben we de theorie door genomen, leuke weetjes! vervolgens was het al tijd voor de twee modellen. ik kon op ieder moment hulp krijgen en vragen stellen.
Door het brede assortiment weet ik zeker dat ik hier nog terug kom voor verdere uitbreidingen. Zeer professioneel! Gezellig en erg op ons gemak! dikke 10 voor jullie

Reactie Jolange Opleidingen:

Super fijn om jouw reactie te lezen, ik zal jouw lovende woorden zeker doorgeven aan de docente!