Beauty beautique

Afgelopen week opleiding harsen compleet lichaam + intiem gehad heel leerzame dag en super docenten

Reactie Jolange Opleidingen:

Leuk om te lezen, bedankt!

Jodie

Tattoo cursus
Veel geleerd en erg blij dat ik dit heb mogen meemaken

Hoi Jodi,

Bedankt voor jouw reactie!

praktijk medische voetzorg emma

Heb klassieke massage en hot stone gedaan. Aardige en geduldige docenten gehad, dikke pluim hier voor. Heb weer een nieuwe opleiding te gaan kruiden stempel, kijk er al naar uit.

Reactie Jolange Opleidingen:

Heel fijn om te lezen dat alles naar wens is! We doen hier onze uiterste best voor!

Claudia

Heb hier de all round kapper master opleiding gevolgd en ben zeer tevreden mee . Ik had hiervoor geen ervaring met het kappersvak en na 32 weken de lessen te hebben gevolgd kan ik zelfstandig... Heb hier de all round kapper master opleiding gevolgd en ben zeer tevreden mee . Ik had hiervoor geen ervaring met het kappersvak en na 32 weken de lessen te hebben gevolgd kan ik zelfstandig werken als kapster ik zou jolange opleidingen zeker aanraden .

Reactie Jolange Opleidingen:

Heel erg bedankt voor je reactie!

Doha

Opleiding 3D hairstokes gevolgd. TOP docenten, geven veel tijd aan je. Super veel gehad aan de tips en tricks. Bedankt jolange. Dames en heren niet verder zoeken dit is HET !!

XX DOHA

Hoi Doha,
Leuk om te lezen!

Perfecto-thuiskapster

Sta nooit stil, blijf in ontwikkeling. Masterclass eyeliner gedaan. Veel geleerd op een top locatie met een goede docent. Blij met deze dag opleidingen.
Karen

Reactie Jolange Opleidingen:

Fijn om te lezen dat alles naar wens was!

Daisy Ligtermoet

Ik ben super tevreden over de opleiding hairstroke bij Jolange opleidingen! Ervaren docenten en kreeg veel tips en tricks voor in de praktijk. Een echte aanrader!

Reactie Jolange Opleidingen:

Heel leuk om te lezen! Bedankt voor het fijne bericht.

salon op Zuid

Afgelopen donderdag cursus nr 6 afgerond Hairstroke penseel.
Afgelopen donderdag cursus nr 6 afgerond Hairstroke penseel.
Het was weer super leerzaam en uiteraard gezellig. De groep is altijd klein wat heel fijn is. Je kan dan snel even uitleg vragen en doorgaan. Ik wil bij deze ook alle leraressen bedanken voor de duidelijke uitleg geduld en het voordoen.
Cursus nr 7 heb ik me net voor aangemeld dus ik blijf nog even hangen. Groeten Evelien

Hoi Evelien,
Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Je bent altijd welkom!

Mitra Elveili

Laatst de opleiding One by one wimperextensions gevolgd bij Priscilla, zeer tevreden, veel geleerd, alles liep naar wens. Ik raad iedereen aan die een cursus wil volgen om bij Jolange opleidingen te... Laatst de opleiding One by one wimperextensions gevolgd bij Priscilla, zeer tevreden, veel geleerd, alles liep naar wens. Ik raad iedereen aan die een cursus wil volgen om bij Jolange opleidingen te zijn!

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor de lovende woorden!

Jessica

Motto: deelnemen is belangrijker dan winnen.
Maar bij Jolange opleiding heb je deze 2 vliegen in 1 klap.
Je neemt deel aan een opleiding in een zeer kleine groep waardoor je alle...
Motto: deelnemen is belangrijker dan winnen.
Maar bij Jolange opleiding heb je deze 2 vliegen in 1 klap.
Je neemt deel aan een opleiding in een zeer kleine groep waardoor je alle aandacht krijgt om veel te leren, vragen,...
Hierbij win je ook want je bent zeker na afronding van de opleiding en behalen van je certificaat dat je het vakkundige deel goed onder de knie hebt.

Reactie Jolange Opleidingen:

Leuk om te lezen, bedankt!