Dilan Goktas akbaba

Gisteren mn 3e cursus gedaan bij jolannge, na wimperextensions en Lash volume lifting nu ook gelaat ontharen met touw en hars binne! En ja hooor gisteravond al mn eerste klant ook hiervoor gehad! Ik... Gisteren mn 3e cursus gedaan bij jolannge, na wimperextensions en Lash volume lifting nu ook gelaat ontharen met touw en hars binne! En ja hooor gisteravond al mn eerste klant ook hiervoor gehad! Ik kom zeker nog terug bij jullie en raad ook iedereen aan om een cursus te volgen bij jolange!

Hoi Dilan,

Mooi om te zien dat ook deze opleiding weer naar wens was een gefeliciteerd met jouw eerste klant! Hopelijk tot snel!

Nancy

Op 25 augustus de cursus everlash en one by one gedaan en raad eens...2 dagen na het plaatsen van enkele foto's kreeg ik de eerste afspraken! Dat wilt toch een hoop zeggen over de aangeleerde... Op 25 augustus de cursus everlash en one by one gedaan en raad eens...2 dagen na het plaatsen van enkele foto's kreeg ik de eerste afspraken! Dat wilt toch een hoop zeggen over de aangeleerde technieken en de tips en tricks. Ik blij, mijn modellen blij en straks ook de eerste klanten.

Helemaal top!!

Hoi Nancy,
Fijn om te lezen dat het goed gaat! We zijn blij dat we daaraan mee hebben kunnen werken!

Nancy

Helemaal top!!

Tugba akdil

Super kwaliteit veel geleerd zekker een aanrader

Hoi Tugba,
Bedankt voor jouw aanbeveling!

Susan v H

Bedankt voor de snelle planning ! na wat op en neer emailen was alles rond. ik heb eeb leuke cursus gevolgd gegeven door Sigrid. De Cryo cursus was leerzaam en duidelijk. Sigrid heeft duidelijk... Bedankt voor de snelle planning ! na wat op en neer emailen was alles rond. ik heb eeb leuke cursus gevolgd gegeven door Sigrid. De Cryo cursus was leerzaam en duidelijk. Sigrid heeft duidelijk kennis van de beauty en wellness. Ze is vriendelijk, correct, duidelijk en geeft ruimte voor vragen. Ze geeft vertouwen en ruimte in de hands on en dat is prettig. De locatie is mooi en de "lokalen" ook en geeft een fijne sfeer maar ook met oog voor hygiene wat wel aangeeft dat Jolange het vak verstaat. Ook de aansluiting met derma codes was prettig en efficient door daar ook informatie te kunnen krijgen over equipment. Job well done, jullie zien mij wel terug!

Hoi Susan,
Bedankt voor de lovende woorden. Fijn on te lezen dat onze inzet gewaardeerd wordt! Hopelijk zien we je snel weer terug!

Beyoutiful Lieke Veenstra

Vorige week mijn 3de cursus bij Jolange gedaan. Na wenkbrauw stylist en wimper extensions was nu harsen van het completen lichaam aan de beurt.

Was weer een leuke cursus waarin ik mega...

Was weer een leuke cursus waarin ik mega veel heb geleerd! Bedankt

Hoi Lieke,

Mooi om te zien dat het al voor de 3e keer naar wens was! Wanneer staat opleiding nr. 4 op de agenda?!

Monique-PMU

Veel geleerd, lessen waren gezellog en goed en streng. Knap om al die eigenschappen op zo'n heerlijke manier te combineren.

Hoi Monique,
Bedankt voor jouw bericht! Fijn om te lezen dat het gewaardeerd wordt!

sumeuye

Superleuke opleidingen En zeker als je les krijgt van simone vissers !!!!

Reactie Jolange Opleidingen:

Je krijgt de groetjes van Simone. Ik moest alleen van de andere docenten zeggen dat les krijgen van hen ook superleuk is!

Ari Qader

Na enig tijd zoeken naar een goede kappers opleiding ben ik gelukkig bij Jolange-opleiding uitgekomen. En wat heb ik een goede keuze gemaakt. Het was een top opleiding met een leerzame ervaring. Ik... Na enig tijd zoeken naar een goede kappers opleiding ben ik gelukkig bij Jolange-opleiding uitgekomen. En wat heb ik een goede keuze gemaakt. Het was een top opleiding met een leerzame ervaring. Ik wil graag Melanie bedanken voor de leerzame moementen want dankzij haar heb ik heel veel geleerd. Ik raad het iedereen zeker aan om bij Jolange-opleiding een opleiding te volgen.

Reactie Jolange Opleidingen:

Heel erg bedankt voor de reactie en je krijgt de groetjes terug!

Jana de Jong

Hei, 2 juni ben ik bij jolange opleidingen geweest voor opleiding mesogun therapie. Dit was een hele leuke leerzame dag gewenst onder begeleiding van mevrouw Jolanda. Lerares was hele leuke vlotte... Hei, 2 juni ben ik bij jolange opleidingen geweest voor opleiding mesogun therapie. Dit was een hele leuke leerzame dag gewenst onder begeleiding van mevrouw Jolanda. Lerares was hele leuke vlotte vrouw met goede kennis van de vak. Dankjewel Jolanda!
Met vriendelijke groeten Jana

Hoi Jana,
Bedankt voor de positieve reactie!