Rowidi

Cursus harsen gehad van Priscilla en wat een top docent is het! Goed de ruimte gehad om te oefenen en fouten te maken om het zo te leren. Daarna motiverende feedback gehad tot ik er beter in werd.... Cursus harsen gehad van Priscilla en wat een top docent is het! Goed de ruimte gehad om te oefenen en fouten te maken om het zo te leren. Daarna motiverende feedback gehad tot ik er beter in werd. Veel geduld heeft ze gehad met me en dat heeft me alleen maar meer gemotiveerd. Dankjewel topper!

Beste Rowidi,

M. Beesemer

Onze docent Elvira is een topper. Ik heb veel van haar geleerd. Met haar positieve feedback heeft ze mij door de opleiding gecoacht. Bedankt Elvira!

Beste M. Beesemer,

Karen Steentjes

Heb onlangs prive opleiding reumatische voet gedaan bij sonja , fijn omdat het 1 op 1 is en je alles op eigen tempo kunt doen, zodat toch het gehele diploma medisch pedicure bereikbaar is voor... Heb onlangs prive opleiding reumatische voet gedaan bij sonja , fijn omdat het 1 op 1 is en je alles op eigen tempo kunt doen, zodat toch het gehele diploma medisch pedicure bereikbaar is voor mij, groet karen en zeker tot snel👣

Beste Karen,

Jolange opleidingen

Veel geleerd in korte tijd. Elvira is een topper waar je veel van leert!

Beste Sharon,

Shara

Schoonheid opleiding gevolgd super lerares gidy gehad ze stond echt klaar voor de groep ook! Ik kom zeker terug voor nog meer cursussen! Ik Hoop dat gidy weer krijg .

Beste Shara,

samantha visser

Ik heb vandaag op 5 februari de (prive) cursus full body waxen gedaan. Ik.vond het een super dag. Veel geleerd. Natasja (natascha) is een topper. Wat een fijn mens met veel geduld en ze legt alles... Ik heb vandaag op 5 februari de (prive) cursus full body waxen gedaan. Ik.vond het een super dag. Veel geleerd. Natasja (natascha) is een topper. Wat een fijn mens met veel geduld en ze legt alles super uit. Bewust gekozen voor privé opleiding en vond dit erg prettig. Alle tijd is er dan alleen voor jou. Echt een absolute aanrader. Wie weet tot ziens.

Beste Samantha,

T.

Mega super slecht

Dominique

Geen aanrader

Anne den Hoed

Pedicure versneld niv.3 gevolgd en behaald.
Pittige opleiding, enorm fijne groep mede curcisten en uitstekende (!) begeleiding/support van docent Elvira.

Evelien Veringmeier

Matig