C.

Opleiding allround waxen en harsen gevolgd en gehaald mede door geweldig lessen die werden gegeven door docent Gity. Ze doet haar werk met veel plezier dat straalt ze ook uit. Geen vraag is te gek... Opleiding allround waxen en harsen gevolgd en gehaald mede door geweldig lessen die werden gegeven door docent Gity. Ze doet haar werk met veel plezier dat straalt ze ook uit. Geen vraag is te gek voor haar. Ze heeft erg veel geduld en legt alles super goed uit.

Nadeel:
Telefonisch niet bereikbaar. Via mail wordt er wel snel geantwoord, alleen wordt er snel gezegd bij vragen over een opleiding dat je het niet goed hebt gelezen. Dat komt niet behulpzaam over.

De spullen die je ontvangt bij de startpakket zijn niet allemaal van de beste kwaliteit.

Je kan beter modellen in je eigen kring regelen. Het is heel fijn dat ze een modellenlijst aanbieden. Maar meeste modellen staan er niet open voor of zeggen last minute af.

Beste C.
Bedankt voor deze recensie. We gaan zeker aan de slag met je feedback.

Berna Hoebeek

Vanaf het begin al moeite met deze opleiding; werd een fout in mijn administratie gemaakt waardoor ik voor niks kwam opdagen. Werd verteld in voicemail dat dit kwam doordat mijn officiële voornaam... Vanaf het begin al moeite met deze opleiding; werd een fout in mijn administratie gemaakt waardoor ik voor niks kwam opdagen. Werd verteld in voicemail dat dit kwam doordat mijn officiële voornaam (voor STAP) anders is dan mijn roepnaam (eigen bijdrage en aanmelding) en de betaling daarom niet gekoppeld werd. Onzin, want dan zoek je gewoon op achternaam lijkt mij. Toen ik belde zou het komen doordat ze vol zaten en ik me te laat had aangemeld. Ik had mij 3 maanden van tevoren aangemeld omdat ik dit via STAP deed, dus dat is ook onzin. Zelfs als het zo was heb ik hier nooit een bericht van gehad zodat ik me voor een andere inloop kon aanmelden. Mevrouw aan de telefoon was hier ook onvriendelijk over en bleef mij maar de schuld geven van hun eigen fout ipv gewoon een excusus wat het enige was wat ik wilde.

Ook heb je blijkbaar 2 modellen nodig om op te tattoeren ipv eentje. Heb hier maanden van tevoren over gebeld om dit na te vragen omdat ik wist dat modellen vinden moeilijk zou zijn voor mij, zou toen om 1 model gaan. Eerste les werd ineens verteld dat je er 2 moest hebben – kwam voor alle cursisten als een verassing. Wederom kreeg ik de schuld hiervan en werd mij door de docent verteld “succes met de baan zometeen als je nu al geen modellen kan vinden” en dat ik “niet zo onzeker” moest zijn en gewoon maar meer mensen moest vragen. Docent was verder ook erg afgeleid en had het veel over persoonlijke zaken (beetje onprofessioneel).

Je leert verder voor deze opleiding van 1300 euro en nog eens 1300 aan materialen (als je via hun site besteld; niet doen, de spullen heb ik voor circa 750 euro kunnen aanschaffen zelf) geen tattoeren. Je leert simpele lijnen trekken, inkleuren met zwart en basisshading. Dat is het. Let ook op: op de site staat dat je “kleuren” leert – dit is NIET leren werken met kleuren, maar inkleuren met zwart!

Enige pluspuntje is dat de GGD-hygiene goed wordt aangeleerd en je je certificaat krijgt. Voor de rest een grote kutzooi. Zou sterk afraden hier een cursus te volgen.

Beste Berna,
Beste Berna,
Door enorme drukte met STAP-aanmeldingen kan er ruis ontstaan. Wij staat 100% achter onze cursisten en doen er alles aan om problemen op te lossen als we van te voren weten en niet achteraf. Echter zijn sommige cursisten nooit tevreden te stellen.

Louise de bruyne

Geweldig. Had de leukste docent met een hele goede uitleg. Debby Maas je bent een topper!

Beste louise,
Team Jolange

Niks ging volgens de tijden en teveel leerlingen om te begeleiden waardoor je niet genoeg de aandacht kreeg vooral omdat het een 1 dag cursus was

Peter

Opleiding was lekker open en geen druk. De bijkomende kosten voor start pakketten mogen wel duidelijker worden vermeld. Achteraf is de prijs hiervan wel schrikken.

Beste Peter,
Bedankt voor deze recensie. We gaan zeker in overleg over jouw feedback!

Natalie

Ik ben super blij dat ik voor de opleiding tattooeeren basis heb gekozen, ik heb in een hele korte tijd heel veel geleerd en mijn docent debby was ook echt een topper

Beste Natalie,

Kristina

Vond het een hele leuke en informatieve opleiding. Debby was echt een top lerares !

Beste Kristina,

Germaine Janssen

Ik heb de Next Level kappersopleiding gedaan bij Jolange en ben daar heel tevreden over! Ik had een goede klik met mijn “ juf “ en al het personeel is superaardig en voelde voor mij als een warme... Ik heb de Next Level kappersopleiding gedaan bij Jolange en ben daar heel tevreden over! Ik had een goede klik met mijn “ juf “ en al het personeel is superaardig en voelde voor mij als een warme deken! Ik heb erg veel geleerd en beveel Jolange Opleidingen zeker aan! Ik heb mijn diploma behaald en ga iedereen missen😊

Beste Germaine,

Namya Lamnaouar

Top

Beste Mamya,

Marjolein Ehrenburg

Heb onlangs PMU brow artist gedaan en les gekregen van Samira. Zij is heel kundig en legt alles heel goed en duidelijk uit. Samira raad ik zeker aan! Ik heb leuke en leerzame weken gehad van haar.

Beste Marjolein,