Goede service bij aankoop piano!

Enthousiaste klant

Perfekte ervaring met dit bedrijf bij de aankoop van een tweedehands orgel

Amel Kleijn

Had interesse in een klassieke gitaar, ben naar Joh. de Heer gegaan. En ben daar geholpen door Eddy de Jong heb daar op verschillende Alhambra gitaren gespeeld.
Week later een mail naar Eddy...

Gerard L.

Bijzonder aardig en kundig personeel. Mooie winkel met uitgebreide collectie instrumenten.

Besteld, zou de volgende dag binnenkomen. Vanwege een onbekende reden is het na 3 dagen nog niet geleverd. Snap dat het niets te maken heeft met de shop zelf, maar jammer. Voor 16:30 besteld, maar...

Reactie Joh.deHeer:

Geachte,

Allereerst erg vervelend om te horen. Wij hebben direct contact opgenomen met PostNL. Helaas was bij sorteercentrum in Opmeer vertraging waardoor het pakket niet op tijd is verwerkt. Wij vinden dit erg vervelend, normaliter is de bezorging zeer betrouwbaar. PostNL heeft zojuist wel toegezegd maandag het pakket te zullen afleveren.

Wij zullen u begin volgende week een Boss goodiebag opsturen met wat handige accessoires. Hopelijk helpt dat om het de teleurstelling iets te verminderen. Hopend op u begrip.

Met vriendelijke groet, Freek Plokhooij, Joh.deHeer.

Fam. Dekker

Fijne ontvangst, goede adviezen en een mooi resultaat in huis!

Anonymus

Uitstekende service, goed product voor een goede prijs,

M de vries

Uiterst tevreden over aankoop en uitleg!

T Sytsema

Uitzoeken, bestellen en leveren van de piano zoals het hoort. Goed advies. Bezorging was prima en correct. .