Daniël

Zeer goede ervaring. Professionele verkoper, goede hulp en goed advies. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wendy Pereira Calado

Vriendelijk en professioneel geholpen met de aankoop van onze piano.

J. Walhout

Super goed bedrijf, jaren geleden mijn keyboard laten schoonmaken en weer top te maken. Ik heb er nog steeds plezier van.
En nu een muziekboek besteld, ook weer snel bezorgd.

Voorthuyzen

Heerlijke zaak met goede info over produkt

Gert Cardol

Op zich een prima service en snelle levering.

Jegen

Super service! Vakkundig, vriendelijk personeel

Steenbergen

Prima 👌

Olav van der Spree

Je belofte nakomen lijkt heel normaal, maar in de online muziekwinkelwereld is dat vaak een struikelblok. Joh de Heer bewijst dat het WEL KAN! Gisteravond een gitaar besteld, vanmiddag geleverd.... Je belofte nakomen lijkt heel normaal, maar in de online muziekwinkelwereld is dat vaak een struikelblok. Joh de Heer bewijst dat het WEL KAN! Gisteravond een gitaar besteld, vanmiddag geleverd. Perfect afgesteld, schoongemaakt, kwam nagenoeg in stemming aan! Nog even achteraan gebeld of alles ok was. He-le-maal top! Zou ik ZEKER AANRADEN!

Dick

Ik heb een goede ervaring met de muziekwinkel Joh. de Heer.
Ik heb een goede ervaring met de muziekwinkel Joh. de Heer.
Zeer goed geholpen. Het personeel had alle tijd voor me en had ook goede adviezen. Uiteindelijk heb ik het instrument aangeschaft welke helemaal naar mijn zin is.

Paula van der Velden

Prima klantgerichte service