de Graaf

Snelle en nette levering

Reuben

Gastvrij en erg veel kennis!

Van Wijngaarden

Heel vriendelijk, maar soms rommelig met de afspraken.
Wel heel snel en gewillig signalen op te pikken en te verbeteren.

Terpstra

Hierbij onze ervaring n.a.v ons bezoek aan Joh.deHeer te Sliedrecht. Wij werden met koffie ontvangen na een rit van meer dan 2 uur. Na, de beslist uitnodigende showroom te hebben bekeken, hebben we... Hierbij onze ervaring n.a.v ons bezoek aan Joh.deHeer te Sliedrecht. Wij werden met koffie ontvangen na een rit van meer dan 2 uur. Na, de beslist uitnodigende showroom te hebben bekeken, hebben we een geweldige uitleg en demonstratie gehad. Na het weekend werden we, volgens afspraak, gebeld over onze bevinding en zijn het samen eens geworden en de koop gesloten. De datum voor levering werd gemaakt en is intussen keurig in onze ruimte afgeleverd en geplaatst.
Een kleine storing is na telefonisch overleg de dag daarna direct opgelost.
Ons advies is dan ook. De aanschaf van een instrument bij joh.deHeer blijft als muziek klinken!
L. Terpstra.

Peter

Zeer ruim assortiment

Leendert Dorst

Een aantal spullen gekocht, waaronder een elektronisch drumstel en wat bijbehorende producten. Zeer goed geadviseerd, een nette prijs en een goede service.

P.Klene

Goede ervaring. Prettig en deskundig geholpen bij de aanschaf van onze piano. Even prettige medewerkers die hem kwamen bezorgen.

Robert

Gitaar gekocht

Frans

Leuke muziekzaak waar ik overtuigd werd om mijn Yamaha Genos 1 in te ruilen voor de Genos 2.
Maar eenmaal binnen werd ik getroffen door een trap harmonium waar mijn Opa vroeger op gespeeld moet hebben. De link met Johannes de Heer van het liedboek werd snel duidelijk.
Grappig om te vergelijken met het digitale workstation waar ik eigenlijk voor kwam.
Medewerkers zijn behulpzaam en hebben alle tijd voor je.