Robert

Gitaar gekocht

Frans

Leuke muziekzaak waar ik overtuigd werd om mijn Yamaha Genos 1 in te ruilen voor de Genos 2.
Maar eenmaal binnen werd ik getroffen door een trap harmonium waar mijn Opa vroeger op gespeeld moet hebben. De link met Johannes de Heer van het liedboek werd snel duidelijk.
Grappig om te vergelijken met het digitale workstation waar ik eigenlijk voor kwam.
Medewerkers zijn behulpzaam en hebben alle tijd voor je.

Marcel

Fijn en snel geholpen

Roel

Fijn bedrijf met een snelle verwerking van de bestelling. Top!

Teus Kuiper

Een heel goed bedrijf gezellige om gang met de medewerkers

st. Arbeiders in de Oogst

Goed, vakkundig en accuraat geholpen

Jelmer Westmaas

Geweldige ervaring. In de winkel goed geholpen en voor een mooie prijs het nieuwe studio model kunnen kopen.
Ook bij het leveren was de service perfect. Het orgel moest 3 verdiepingen omhoog, maar dit is gelukt samen met de bezorger.

nvt

De verkoper was heel enthousiast over zijn assortiment maar gaf ons ook de tijd om zelf na te denken en te beslissen.

Jan de Ruijter

Prima ontvangst en demonstratie van de digitale piano.

E.G.

Een goede ervaring