JanB

Kwalitatief goede producten

Nico

Proefpakket snel in huis.
Proefpakket snel in huis.
Een mooie bamboe in kleur uitgezocht en besteld op de site. Helaas ging dit niet erg soepel, en is de bestelling na 3x geprobeerd te hebben uiteindelijk via de telefoon toch gelukt.
De jaloezieën kwamen binnen en waren goed verpakt. Het ophangen was zo gedaan. De kwaliteit is super!

Arjan Hollestelle

In juni gordijnen door Benelli op laten meten en besteld . Een gordijn te lang en dat is er nu in September nog steeds niet. Leuk bedrijf als alles goed gaat maar kunnen het absoluut niet aan als... In juni gordijnen door Benelli op laten meten en besteld . Een gordijn te lang en dat is er nu in September nog steeds niet. Leuk bedrijf als alles goed gaat maar kunnen het absoluut niet aan als er iets fout gaat. Loze beloftes en flinke vertraging staan je dan te wachten ….

Reactie Joe Benelli:

Op 20-06 hebben wij twee vouwgordijnen voor u besteld die op 15-07 bij ons zijn geleverd. I.v.m. uw vakantie zijn deze 26-07 door u afgehaald.
Helaas bleek dat er 1 vouwgordijn een foutieve...
Helaas bleek dat er 1 vouwgordijn een foutieve maat had. Deze maat was door ons verkeerd ingevoerd. Hierdoor moest het product retour om te laten vermaken.
Onze fabrikant gaf aan dat dit binnen 3-4 weken weer retour zou komen. U heeft na deze periode navraag bij ons gedaan en nu bleek dat dit in totaal 7-8 weken ging duren.
Hier hadden wij u zeker eerder van op de hoogte moeten brengen door de reparatieduur tussentijds in de gaten te houden. Dit is vanaf onze kant zeker niet netjes geweest en hier hebben wij onze oprechte excuses dan ook voor aangeboden.
Toen wij het product terug hadden gestuurd hebben wij bij u voorgesteld deze bij terugkomst terug te plaatsen bij u thuis, terwijl u niet had gekozen heeft voor onze montage service.
U heeft deze week aangegeven dit niet meer te wensen. Mocht u zich toch nog bedenken dan horen wij het graag.

Sadhoe

Heel goed aanbevolen om hier te kopen

Joe Benelli

Mooie jaloezieën, kwaliteit. Bezorging kon niet op de geplande dag. Ik heb gebeld en ik kon deze verplaatsen. Vriendelijk!

R Moreno

Erg klantvriendelijk

Dave

Al twee huizen geheel voorzien met jaloezieen via mijnhoutenjaloezieen.nl

Anja Kastelijn

Goede communicatie

Leonie

Erg mooie jaloeziën, op tijd geleverd en precies op maat! Zeer tevreden!