Erwin Janssen

Wij willen bouwen aan meer wederzijds begrip, meer waardering en meer verbinding tussen onze werknemers. We hebben in dat kader verschillende workshops van Job Education gevolgd (Effectief... Wij willen bouwen aan meer wederzijds begrip, meer waardering en meer verbinding tussen onze werknemers. We hebben in dat kader verschillende workshops van Job Education gevolgd (Effectief Complimenteren, Kernkwadranten, De Kracht van Kwetsbaarheid). Wat we leuk vinden is de interactieve, plezierige methode van lesgeven. Onze werknemers hebben er veel baat bij gehad.

Reactie Job Education:

Hi Erwin,

Dank voor je feedback. Ook wij hebben genoten van het plezier tijdens de workshops. Fijn dat de deelnemers concreet door kunnen met het geleerde.

Tot snel!

Ervaring is goed. Prima workshop dat voldeed aan de verwachtingen.

Reactie Job Education:

Hi Gabby,

Fijn dat jullie een goede ervaring hebben gehad. Als we jullie nog kunnen ondersteunen aangaande de worskhop, dan weten jullie ons te vinden!

Groet,

Job Education

Opgroeiconsult!

In september heeft Job Education voor onze medewerkers de workshop Customer Journey Mapping georganiseerd. Fijn dat jullie de workshop zo konden laten aansluiten op onze uitdagingen. Dit onderwerp... In september heeft Job Education voor onze medewerkers de workshop Customer Journey Mapping georganiseerd. Fijn dat jullie de workshop zo konden laten aansluiten op onze uitdagingen. Dit onderwerp staat weer op de agenda en we kunnen hier weer mee verder. Dank daarvoor!

OBS Waterrijk

Wij hebben met onze collega's meerdere workshops gevolgd via Job Education. Erg prettig: vragen worden snel beantwoord. Er wordt met je meegedacht en de workshops zijn goed en leuk. Wij hebben een... Wij hebben met onze collega's meerdere workshops gevolgd via Job Education. Erg prettig: vragen worden snel beantwoord. Er wordt met je meegedacht en de workshops zijn goed en leuk. Wij hebben een goede ervaring gehad en komen snel terug! We waren echt enthousiast.

Health Utility UK

Wij hebben een aantal workshops mbt persoonlijke ontwikkeling gedaan. De trainer was inhoudelijk erg sterk, maar kon ook de deelnemers goed stimuleren om de oefeningen mee te doen. Al met al goed... Wij hebben een aantal workshops mbt persoonlijke ontwikkeling gedaan. De trainer was inhoudelijk erg sterk, maar kon ook de deelnemers goed stimuleren om de oefeningen mee te doen. Al met al goed georganiseerd en wij zijn nog steeds bezig met de persoonlijke termijndoelen.

Generation Now

Wij bieden onze werknemers regelmatig workshops van Job Education aan. Vrijwel altijd tot volle tevredenheid van de deelnemers en van ons als organisatie. Korte lijnen, scherpe prijzen, leuke... Wij bieden onze werknemers regelmatig workshops van Job Education aan. Vrijwel altijd tot volle tevredenheid van de deelnemers en van ons als organisatie. Korte lijnen, scherpe prijzen, leuke trainers en kwalitatieve workshops. Super!

Nancy Stevens

Het team van Job Education verzorgde voor ons de afgelopen maanden meerdere workshops. Een fijne partner die kan meedenken met ons en de invulling van onze behoeftes. Snelle, korte lijnen en... Het team van Job Education verzorgde voor ons de afgelopen maanden meerdere workshops. Een fijne partner die kan meedenken met ons en de invulling van onze behoeftes. Snelle, korte lijnen en kwalitatieve workshops met creatieve insteek. Vooral de workshop Effectief complimenteren viel ontzettend in de smaak bij de deelnemers.

Het enige verbeterpunt is in ons geval het systeem voor digitale toetsing. Sommige medewerkers werden meerdere keren automatisch uitgelogd.

Wandertale

Workshop Personal Branding: de communicatie was prettig, de trainer was professioneel en er is veel geleerd!

Petri van Vugt / Hager

Voor onze Hager Kerstdag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops en zijn hiervoor bij WorkJoy te rade gegaan. Een partij die met de klant meedenkt en met de gekozen workshops... Voor onze Hager Kerstdag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops en zijn hiervoor bij WorkJoy te rade gegaan. Een partij die met de klant meedenkt en met de gekozen workshops “Lachen” en “Mindfulness” hebben we een hele gezellige en tevens leerzame middag beleefd. Leuke en professionele trainers zijn hiervoor ingezet die goed begrepen wat de bedoeling was. Kortom, een samenwerking met WorkJoy was voor ons een zeer geslaagde ervaring!

Stadsfruit

Zeer goed en professioneel. Waardevol geweest voor ons personeel maar zeker ook voor mijzelf