Marthe van Vliet

Wij hebben met onze nieuwe instromers de speeddate gevolgd. In hoog tempo kennis maken met elkaar op persoonlijk level. Erg leuk en leerzaam en met het gewenste resultaat. Door de grote groep af en... Wij hebben met onze nieuwe instromers de speeddate gevolgd. In hoog tempo kennis maken met elkaar op persoonlijk level. Erg leuk en leerzaam en met het gewenste resultaat. Door de grote groep af en toe wel wat hectisch, maar al met al een goede teambuilding gehad.

HR Workfuel

Inmiddels alweer de tweede workshop gevolgd bij Job Education. De workshop kernkwadranten voldeed aan de verwachting. Krachtige inhoud met veel praktijk en interactie. De werknemers hebben inzicht... Inmiddels alweer de tweede workshop gevolgd bij Job Education. De workshop kernkwadranten voldeed aan de verwachting. Krachtige inhoud met veel praktijk en interactie. De werknemers hebben inzicht in elkaar gekregen en begrijpen elkaar nu hopelijk beter. Dit moeten we gaan ervaren de komende maanden. Wellicht is daar meer voor nodig, bijv. in de vorm van een herhaling.

Dank voor de leuke cursus, tot de volgende keer!

Henk de Visser

Prima workshop, prima trainer.

Mark Nigtevecht | IBD

Wij hebben met de hele afdeling de speeddate gevolgd en hebben ons uitstekend vermaakt!

Groet,

Mark Nichtevegt

Marieke van der Ven

Een prima ervaring met de workshop Feedback Geven gehad. Genoeg theorie, veel praktijk. Heldere opzet en structuur.

Verbeterpunt: de presentatie was qua informatie af en toe wat...

Verbeterpunt: de presentatie was qua informatie af en toe wat overweldigend. Was fijn geweest als deze nog wat nagestuurd.

Marieke van der Ven

De workshop voldeed volledig aan wat we verwacht hadden. Onze trainer (Maaike) had kennis van zaken en maakte er een ontzettend leuke training van. Dank Maaike en dank Job Education!

Roel

Recent heb ik een erg leerzame en goed gestructureerde opleiding mogen volgen bij Job Education. Ik heb eerder een aantal tegenvallende opleidingen gevolgd bij andere opleidingsbureau's, maar de... Recent heb ik een erg leerzame en goed gestructureerde opleiding mogen volgen bij Job Education. Ik heb eerder een aantal tegenvallende opleidingen gevolgd bij andere opleidingsbureau's, maar de opleiding bij Job Education was van hoge kwaliteit.

Johan de Bakker

Een snelle, prettige en goede uitvoering van onze last minute aanvraag, waarmee we jullie in een lastig parket brachten. ;-) Dank voor het meedenken en snelle schakelen. Uiteindelijk een leuke... Een snelle, prettige en goede uitvoering van onze last minute aanvraag, waarmee we jullie in een lastig parket brachten. ;-) Dank voor het meedenken en snelle schakelen. Uiteindelijk een leuke cursus gevolgd met de collega's en meer geleerd over een duurzame organisatie.

Verbeterpunt: wij hadden iets meer theorie in het begin van de workshop wenselijk gevonden.

Rijkswaterstaat

Een prima training hebben wij mogen volgen bij Job Education. Mijn team is druk aan de slag gegaan met de workshops Passievol Werken en Persoonlijk Leiderschap. Hoewel het veel was in (iets te)... Een prima training hebben wij mogen volgen bij Job Education. Mijn team is druk aan de slag gegaan met de workshops Passievol Werken en Persoonlijk Leiderschap. Hoewel het veel was in (iets te) korte tijd, zijn de doelen wat mij betreft zeker behaald.