anonymous

Onlangs hebben wij een workshop Effectief Complimenteren gevolgd via Job Education. Zij hebben dit op korte termijn voor ons geregeld, afgestemd op onze wensen.
Het was een leerzame workshop...
Het was een leerzame workshop met een humoristische kwinkslag.

Gemeente Gorinchem

Van tevoren zeer goed contact, zodat alles op de dag zelf vlekkeloos zou verlopen. Workshopleider was zeer enthousiast en kundig. Ze wist heel goed om te gaan met de diverse groep. Enorm positieve... Van tevoren zeer goed contact, zodat alles op de dag zelf vlekkeloos zou verlopen. Workshopleider was zeer enthousiast en kundig. Ze wist heel goed om te gaan met de diverse groep. Enorm positieve reacties ontvangen.

Marik Hemes

Wij hadden op korte termijn een workshop nodig voor de viering van een jubileum. De mensen van Job Education hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers vonden het super... Wij hadden op korte termijn een workshop nodig voor de viering van een jubileum. De mensen van Job Education hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers vonden het super leuk! Ook vonden wij de kosten t.o.v. andere aanbieders enorm mee vallen.

Marieke Stavoor

Een prima teambuilding workshop. Aan te raden.

Rabobank

De cursus voldeed aan alle verwachtingen. De trainer was enthousiast en heeft ons echt geënthousiasmeerd om meer met feedback te gaan doen. Bedankt daarvoor.

Jacob Lentinga

Prettig contact. Kwalitatieve workshop.

Positief en waardevol voor onze afdeling. Het voor- en natraject bij Job Education verloopt soepel. De inhoud is leuk en de trainer weet waar ze het over heeft.
Dank!

Tom Verstraelen

Fijne communicatie, leuke teambuilding. Graag tot de volgende keer!

CLC-VECTA

Snel schakelen, goede voorbereiding en afstemming vooraf en mooi aanbod van wisselende thema's

Reactie Job Education:

Dank voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer!

Nedap N.V.

Vanaf het begin, aanmelding workshop - intake, tot de workshop zelf, heb je gewoon te maken met een professioneel bedrijf. Er is tijdens de mopperworkshop heerlijk gelachen en niemand had verwacht... Vanaf het begin, aanmelding workshop - intake, tot de workshop zelf, heb je gewoon te maken met een professioneel bedrijf. Er is tijdens de mopperworkshop heerlijk gelachen en niemand had verwacht dat een "negatief" klinkende workshop zo leuk zou kunnen zijn. Wij, degene die verantwoordelijk waren voor de organisatie, hadden niet verwacht hoe positief deze workshop voor het team heeft uitgepakt.

Reactie Job Education:

Dank voor je mooie review. Wij vonden het ook een erg fijne samenwerking.

Hopelijk tot snel!