JLM Glas

STB

Glas

W.Poepjes

Uitstekende service!

Goede levering, communicatie was heel goed en duidelijk

Proberen levertijden te verkorten?

JLM

B. Sluiter

Vlot werkend en duidelijk

Prijs en levertijd

stikker opglas voorzien van binnen of buitenkant

Dubbelglas vervangen

Hissink

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Uitstekende service en zeer klantvriendelijke mensen bij dit bedrijf!
Bij de aflevering was 1 ruit stuk dit werd direct nageleverd en hoefde pas te betalen na de nalevering!

Levering en maatvoering alles is goed!

klantvriendelijk.

H Houtekamer

Perfecte service enorme klantvriendelijkheid de chauffeur bijzonder vriendelijk en enorm behulpzaam alles top

Service

Isolatie glas

Peter van de laar particulier

Ik ben dik tevreden over jullie bedrijf goede service en snelle levering

Betaalbaar goede service en snelle levering

NVT

Nvt

vakwerk

Super slecht glas komt beschadigd aan, hebben dit zo besteld volgens dit bedrijf, komt toch in een kozijn dus glas mag beschadigd zijn.

niet klantvriendelijk

shit bedrijf

Reactie JLM Glas:

Jammer dat wij op deze manier een review krijgen. Normaal gesproken zijn wij erg coulant naar onze klanten, zelfs als de klant door eigen schuld iets verkeerds besteld. Maar onze coulance en... Jammer dat wij op deze manier een review krijgen. Normaal gesproken zijn wij erg coulant naar onze klanten, zelfs als de klant door eigen schuld iets verkeerds besteld. Maar onze coulance en klantvriendelijkheid stoppen wanneer u onze collega's aan de telefoon uitscheldt.
Klantenservice staat op ons op nummer 1, maar ik ga niet eens de moeite nemen om hier te beargumenteren wat u fout heeft gedaan. De klanten/bezoekers die de reviews doornemen mogen zelf hun conclusie trekken op basis van onze review geschiedenis.

Jansen

Meerdere spiegels en een glazen wand besteld ivm verbouwing badkamer en toilet. Afgegaan op de goede reviews en natuurlijk ook de aantrekkelijke prijsstelling. Djessey en collega's zijn zeer... Meerdere spiegels en een glazen wand besteld ivm verbouwing badkamer en toilet. Afgegaan op de goede reviews en natuurlijk ook de aantrekkelijke prijsstelling. Djessey en collega's zijn zeer vriendelijk en behulpzaam! En ook als er vanuit de fabriek iets niet gelijk helemaal goed gaat is er direct een goede oplossing geboden. Meer dan tevreden en ontzettend blij met het resultaat.

Vriendelijk, behulpzaam en meedenken. Prijsstelling

Ik zou ze niet kunnen bedenken

Glazen wand

Paul van der Putte

Prima service. Het glas werd door de vriendlijke chauffeur zelfs naar boven gebracht!

service

levertijd viel tegen maar was voor mij geen probleem

glas op maat