JLM Glas

Vriendelijk personeel

_

Dubbel glas

A.Verhoeven

Na het plaatsen van mijn glasbestelling van 26 ruitjes met allemaal andere afmetingen, realiseerde ik me 5 dagen later dat ik ze allemaal met de verkeerde spouwdikte had besteld. Na het schrijven... Na het plaatsen van mijn glasbestelling van 26 ruitjes met allemaal andere afmetingen, realiseerde ik me 5 dagen later dat ik ze allemaal met de verkeerde spouwdikte had besteld. Na het schrijven van een email 's avonds laat, en op Goede Vrijdag meteen om 0900 bellen, werd er direct actie ondernomen. Gelukkig bleek na paasdagen dat de productie nog niet was begonnen, en kon mijn fout probleemloos worden hersteld. Er werd tussendoor ook steeds contact met mij gehouden.
De bezorging verliep ook zonder problemen, met een zeer behulpzame chauffeur die ook keurig op tijd was. Johan, bedankt!

Reageren snel op e-mails, alles wordt duidelijk uitgelegd, zeer vriendelijke medewerkers

Misschien op site mogelijk maken dat als je zwarte spouw wilt, dat je kunt aanvinken dit bij de hele bestelling te willen. Zodat je dit niet bij elke maat weer hoeft te kiezen.

dubbelglas

Giesen

Ik had mijn bedenkingen maar alles is perfect gegaan, op tijd geleverd en top kwaliteit.

makkelijke webshop

Geen verbeterpunten

Dubbel glas bestellen

particulier

De totale indruk van u bedrijf is zeer positief en professioneel.
De totale indruk van u bedrijf is zeer positief en professioneel.
twee opmerkingen: ik belde een dag van te voren hoe laat het glas er ongeveer zal zijn. ik werd netjes te woord gestaan. het glas zal de volgende dag tussen 13.00 uur 15.00 uur geleverd worden.
om 10 uur stond de auto voor de deur, gelukkig waren we net thuis.
ik was vergeten om opvul blokjes te bestellen, graag een soort van lijstje met b.v. Heb ik alles besteld wat ik nodig heb?

duidelijke website. zeer vriendelijke chauffeer, top service

zie ervaring

glas

Reactie JLM Glas:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw eerlijke review! Helaas loopt het niet altijd zoals je verwacht. Ik heb het even nagevraagd en er zijn die dag een aantal adressen van de route afgevallen waardoor de chauffeur er eerder was dan verwacht. We zijn bezig met een systeem om ervoor te zorgen dat iedereen beter op de hoogte is van de aankomsttijd!
Het 2e puntje, over glasbenodigdheden vind ik een goede tip. Ik zal dit eens neerleggen bij de ontwikkelaar van onze website. Wellicht kunnen we dat in de winkelwagen toevoegen.
Bedankt en tot de volgende keer!
Team JLMglas.nl

R Vermeulen timmerwerk

Super zaak

snelle levering

dubbelglas

Daniëlle

Prima service! Goede communicatie via de mail, ook vlot antwoord op vragen. Snelle levering en mooi op tijd op de afgesproken datum!

Overzichtelijk en goed te gebruiken.

HR++ glas

Rik Zweers

Vandaag ons nieuwe tafelblad ontvangen. 19mm dikke glasplaat van gehard glas, mooi geslepen en afmeting 1000x1000mm. Bij de bestelling goed contact gehad met Djezzy van het kantoor.We hebben foto's... Vandaag ons nieuwe tafelblad ontvangen. 19mm dikke glasplaat van gehard glas, mooi geslepen en afmeting 1000x1000mm. Bij de bestelling goed contact gehad met Djezzy van het kantoor.We hebben foto's uitgewisseld en de snelle adequate reacties deden ons besluiteloos nieuwe glazen tafelblad hier te bestellen. Vandaag geleverd! Helemaal volgens verwachting. Uitermate vriendelijke chauffeur die (weliswaar op ons risico) meegeholpen heeft de plaat op de salontafel te leggen want dat ding weegt toch al snel 45kg. Vervolgens voorzien van koffie en als extra service nam hij de oude glasplaat mee voor de container thuis in Utrecht. Onze salontafel van Metaform is als nieuw!! Super tevreden! Goede info, goede service en dat tegen een heel redelijke prijs!

JLMGlas BEDANKT!!
Rik Zweers
Hoogeveen

service, info, prijs.

Glasplaat salontafel

John

Correct en goed zoals het hoort

Duidelijkheid comunicatie

Gebruikte zoekwoorden

De webshop was mij al bekend

Wouter

Heel goed

Goede en vriendelijke levering en goed duidelijk allemaal

Jlmglas

John den Doop

Prima bedrijf. Glas is aan de zijkanten netjes afgewerkt. Snelle levering, vriendelijke bezorger!

Snelle levering! Prima afwerking.

Controle glas. Laatste levering had een fabricagefoutje.

hr++dubbel glas