JLM Glas

Roland Wiersma

Een ruit besteld met een bijzondere maat en dat is keurig geleverd.

Website bestellen

Een goed product geleverd

Klim

Oké

bezorging thuis helemaal vanuit Utrecht, vriendelijkheid aan de telefoon.

levertijd, maar daar zullen ze zelf weinig aan kunnen doen

weet ik niet

zop

Ik heb zes ruiten dubbel glas besteld

communicatie

duidelijker vermelden op de website van de levertijd

dubbel glas

Kint Adio&Video

Heel erg goed. Zowel qua service als prijs.

Goede afspraken.
Factuur achteraf.

dubbel glas

Triest De Jonge

Zeer correct, op tijd en goed produkt

bereikbaarheid, klantvriendelijkheid,

niets

glas

Veranda Plaza

The best you can get!!! Al jarenlang goede ervaringen met dit bedrijf. Toppers zijn het.

Alles

JLM

Youp

Kwaliteit, prijs en service zijn onvoorstelbaar goed. Voor een particulier (geen professional) zou het goed zijn om op de website duidelijker info te vermelden over bijvoorbeeld dikte van 3 dubbel... Kwaliteit, prijs en service zijn onvoorstelbaar goed. Voor een particulier (geen professional) zou het goed zijn om op de website duidelijker info te vermelden over bijvoorbeeld dikte van 3 dubbel glas in relatie tot de sponningsdiepte.

Service en eenvoudig process. Bezorzing is zeer vriendelijk en denkt erg mee.

3 dubbel glas

Sander O.

Al drie keer besteld bij JLM glas, en alle drie de keren tevreden. De leverdatum was deze keer wel met een paar dagen uitgesteld, maar dat kan wel eens gebeuren.
Eerdaags hebben we weer een...
Eerdaags hebben we weer een flinke hoeveelheid HR glas nodig en ook dan bestel ik weer bij deze leverancier.

Goede prijzen, snelle levertijden, prima producten.

Gebruikte zoekwoorden

weet ik niet meer. Al meerdere keren besteld en JLM staat bij de favorieten.

QxS bv

Snel, helder en top

Communicatie en heldere offerte

Houden zo

Gehard glas

Jan L.

Bericht van een tevreden klant. Duidelijke info op de website m.b.t de te bestellen voorzetramen. Orderbevestiging is direct na het bestellen ontvangen. Levering is vlot en netjes afgeleverd.... Bericht van een tevreden klant. Duidelijke info op de website m.b.t de te bestellen voorzetramen. Orderbevestiging is direct na het bestellen ontvangen. Levering is vlot en netjes afgeleverd. Product voldoet aan de verwachtingen.

Goede info op website en een goed product. Betaling na de levering is verrassend in deze tijd.

Info over exacte levermoment (de tijd) op de dag van levering kwam wat vertraagd.

voorzetramen, glas