Tamara Pater

Mijn ervaring is heel goed. Goed programma om het tijdschrift mee te maken en goede en snelle levering. Een uniek cadeau om te geven.

Muller

Na het bestellen van de glossy, die overigens prachtig is geworden, merkte ik dat ik de "niet glans" versie per abuis had besteld.
Na contact met Jilster maakten ze die bestelling ongedaan en...
Na contact met Jilster maakten ze die bestelling ongedaan en stortten direct het betaalde bedrag terug.
Toen heb ik vervolgens opnieuw het blad besteld in de juiste versie.

Super origineel ideetje als cadeau. Handige website met veel mogelijkheden, tips & tricks.

Ik heb voor de 4e keer een Glossy gemaakt voor collega's van GGZ Delfland.
Het laatste blad dat ik maakte via Jilster werd ook weer laaiend enthousiast ontvangen.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel :) Mooi om te horen.
Groet,
Marc, Jilster

Zoooo blij met Jilster! Top programma, en vriendelijke mensen die je te woord staan! Ze houden vol totdat je 100% tevreden bent. Het bestaat dus nog!! Klantvriendelijk en gericht helpen. Heel fijn!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Jose. Hier doen we het ook voor. Erg fijn.

Ik heb al diverse magazines gemaakt met Jilster, dit was nummer 6. Het resultaat is altijd prachtig, de klus is wel redelijk zwaar, zeker als hoofdredacteur met grove kopij. Het werkt makkelijk maar... Ik heb al diverse magazines gemaakt met Jilster, dit was nummer 6. Het resultaat is altijd prachtig, de klus is wel redelijk zwaar, zeker als hoofdredacteur met grove kopij. Het werkt makkelijk maar de glossy (116 pagina's) was zo zwaar dat ik pagina na pagina kwijtraakte. Paniek! Na contact met de helpdesk (snel en duidelijk, hulde!) bleek het aan mijn browser te liggen. Klopte wel, maar dat had ik liever eerder geweten, bijvoorbeeld als een soort waarschuwing bij de foutmelding. Wat miste ik? Bewerken met de twee pagina's tegenover elkaar tegelijk open. Dan kan je goed zien of de teksten op dezelfde hoogte beginnen, de afbeeldingen of lijnen goed doorlopen etc. Ik hoop dat dit snel in het programma kan worden opgenomen.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Joke. We hebben ook stappen genomen om onze service nog scherper te maken en mensen te helpen hierbij.
Maar nogmaals dank je wel. En leuk die mooie review en complimenten.
Groet,...
Maar nogmaals dank je wel. En leuk die mooie review en complimenten.
Groet,
Marc, Jilster

De website is zeer traag en vaak technische problemen. Er is geen contact te krijgen, je wordt er elke keer uitgegooid.

Ik heb een aantal collega's, vrienden en familie uitgenodigd een bijdrage te leveren aan de glossy die is gemaakt voor de promotie van onze dochter. Dankzij ieders bijdrage is het een mooi... Ik heb een aantal collega's, vrienden en familie uitgenodigd een bijdrage te leveren aan de glossy die is gemaakt voor de promotie van onze dochter. Dankzij ieders bijdrage is het een mooi tijdschrift geworden. Het was soms effe puzzelen met sjablonen en lettertypes, maar het resultaat mag er zijn!

Jeroen Bosch Ziekenhuis

Heb voor de eerste keer met Jilster gewerkt. Je moet er natuurlijk een beetje handigheid in krijgen maar in principe is het erg fijn werken. Ik onderschrijf het commentaar van een vorige review over... Heb voor de eerste keer met Jilster gewerkt. Je moet er natuurlijk een beetje handigheid in krijgen maar in principe is het erg fijn werken. Ik onderschrijf het commentaar van een vorige review over de dubbele pagina's. Wij wilden in het midden een groepsfoto plaatsen en het was best lastig om de overloop goed te krijgen.
Verder zou het handig zijn om word te kunnen importeren!
Uiteindelijk zag het erg prachtig uit, ik ga het zeker vaker gebruiken!

Remco de Vries

Wij hebben recent voor de derde keer met een grote groep mensen gewerkt aan een glossy voor een bruidspaar via Jilster en ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de handige... Wij hebben recent voor de derde keer met een grote groep mensen gewerkt aan een glossy voor een bruidspaar via Jilster en ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de handige site, de sublieme klantenservice (echt dikke pluim voor de hulp die jullie ons hebben geboden!), de snelle levering en het prachtige eindresultaat! Echt een top-bedrijf wat ons betreft!