Scarlett

Makkelijk en mooie website met mooie kaarten en super makkelijk om zelf je kaart te ontwerpen. Wij zijn heel tevreden met ons ontwerp en de bedrukte geboorte kaarten die wij redelijk snel hebben... Makkelijk en mooie website met mooie kaarten en super makkelijk om zelf je kaart te ontwerpen. Wij zijn heel tevreden met ons ontwerp en de bedrukte geboorte kaarten die wij redelijk snel hebben ontvangen. We zouden zeker weer hier bestellen als dat nodig is!

Gemakkelijk eigen ontwerp maken. Mooie kaarten met verschillende soorten papier/enveloppen

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De proefdrukken mag wat ons betreft altijd 1 dezelfde prijs blijven als je verschillende proefdrukken met bv verschillende letterk kleur of papiersoort.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat jullie je mening hebt willen delen en om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Hopelijk dan tot een volgende keer :-)

Rick

Geboortekaartjes bestelt.
Bestelling vastgelopen bij DHL
Daarna netje opgelost door nogmaals te verzenden(wat ook fout ging, en is opgelost)
Uiteindelijk mooie poster toegestuurd...
Geboortekaartjes bestelt.
Bestelling vastgelopen bij DHL
Uiteindelijk mooie poster toegestuurd gekregen.

communicatie

Andere vervoerder?

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat jullie tevreden zijn over onze kaarten en service. Helaas zijn er bij DHL meerdere bestellingen vastgelopen de laatste tijd.

Amber

Snelle service, zeer vriendelijk, zeer snelle oplossing bij problemen, heel mooi resultaat.

vriendelijk, behulpzaam bij problemen zorgen direct voor een oplossing

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen, dank je wel voor de review!

Laura

Wij waren al snel overtuigd van de geboortekaartjes. De vele mogelijkheden en persoonlijke touch maakte dit helemaal af. Wij wilden graag een paar aanpassingen maken bij het originele kaartje. Dit... Wij waren al snel overtuigd van de geboortekaartjes. De vele mogelijkheden en persoonlijke touch maakte dit helemaal af. Wij wilden graag een paar aanpassingen maken bij het originele kaartje. Dit kon allemaal zonder enige moeite. Super fijn!

Snelle en prettige communicatie

Reactie JilleJille.nl:

Weer 5 sterren, dank je wel voor jullie mooie beoordeling!

Mireille

Geweldig!

Snelle communicatie en zeer behulpzaam. Goed bereikbaar en natuurlijk prachtige kaartjes!

Reactie JilleJille.nl:

Zo, dat is kort maar krachtig! Dank!!!

Tessa

Mooi aanbod!

Prachtige kaartjes en genoeg mogelijkheden om zelf nog te bewerken. Onze kaartjes waren ook vrij snel klaar.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De mogelijkheid bieden om voorgedrukte adreslabels/etiketten erbij te bestellen. Nu heb ik dat bij Kaartje2Go gedaan.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te lezen, dank voor jullie beoordeling. Wat betreft de etiketten, je kunt bij ons je adressen bestand uploaden en de kaarten direct laten verzenden, dan plakken wij ze voor jullie ;-)

Mariska

Super snelle en vriendelijke service. Denken met je mee, wat erg fijn is.

Nog echt persoonlijk contact wat fijn is

Nee eigenlijk niet

Reactie JilleJille.nl:

Goed te horen, een goede service vinden we belangrijk! Dank je wel voor de mooie 10!

Kelly

Het geboortekaartje van onze eerste dochter was van JilleJille. Nu voor onze 2e dochter gelijk weer gekozen voor JilleJille.

De kaartjes zijn super mooi, je hebt veel keuze en de service...

De kaartjes zijn super mooi, je hebt veel keuze en de service is goed.

Snel mooi en niet duur

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De vouwlijn was niet 100% recht waardoor de kaart een millimeter scheef was als je hem vouwde op de lijn. Verder niks veranderen, het kaartje was wederom een groot succes :)

Reactie JilleJille.nl:

We zijn heel dankbaar dat jullie weer bij ons een kaartje gekozen hebben. Fijn dat jullie je mening over ons hebt willen delen! Bij klachten graag contact opnemen zodat we het kunnen oplossen!

Nadieh

Mooie opties om zelf te ontwerpen

Dank je wel!

Sanne

Snelle levering, leuke designs

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ik had graag een eigen combi willen maken van verschillende silhouet poppetjes voor het kaartje, dat lukte niet.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je beoordeling! Wat jammer dat je niet even contact hebt opgenomen, wij hadden je graag geholpen met het maken van de silhouetten...