Jansen Internal Services NV

Snelle levering en goede kwaliteit

Claesen construct

De brandstempel is echt wat ik wou .. ik had eigenlijk niet verwacht dat het zou lukken met mijn logo! Het is FANTASTISCH!!!

Pieter-Bas Voogt

Mijn brandstempel is vakkundig gemaakt en exact geworden zoals ik mijn logo ontworpen heb: heel tevreden met de kwaliteit van de afdruk! Er werd in de aanloop naar de bestelling op een persoonlijke... Mijn brandstempel is vakkundig gemaakt en exact geworden zoals ik mijn logo ontworpen heb: heel tevreden met de kwaliteit van de afdruk! Er werd in de aanloop naar de bestelling op een persoonlijke manier overlegd en snel gereageerd op mijn vragen.
De levering was zelfs eerder dan afgesproken waardoor ik vlot aan de slag kon gaan: bedankt JH Machining!!

Maria Hamers

Wij hebben een product gekocht om Geo woodies mee te maken. Helaas De keuze van woodies en het gereedschap bleek niet de juiste match te zijn.
J H Machining heeft er alles aan gedaan om ons te...
J H Machining heeft er alles aan gedaan om ons te adviseren, om het juist te gebruiken. Na contact van hun zijde is er besloten de apparatuur retour te zenden.
Alles is naar alle tevredenheid opgelost.
Aan deze service kan een ieder een voorbeeld nemen. Dank u wel

Na uitleg over welke stempel voor mij het meest geschikt zou zijn is mij de stempel razendsnel toegestuurd. Helaas bleek er iets niet helemaal te kloppen en na kort overleg is een nieuwe... Na uitleg over welke stempel voor mij het meest geschikt zou zijn is mij de stempel razendsnel toegestuurd. Helaas bleek er iets niet helemaal te kloppen en na kort overleg is een nieuwe toegestuurd. Een fijne service!

Lambèr Burgt

Heel goed

Kirsten

Erg blij met de brandstempel met logo, Snelle service!

Pluspunt Rotterdam

Goed gemaakte en werkende brandstempel van ons logo

Willem Stolk - Stolk de Graveur

Uitstekend, snelle reactie op email met vraag.
Ook zeer snel geleverd, al een aantal hout producten voorzien met de brandstempel

D. van Herwijnen

Goed product, snelle levering