Wolff

Top!!

In 2 dagen bezorgd. Wielen en banden geweldig. Prijs is 👍🏻

Etienne

Good, better...worse.

First reactions are quick. Damaged front tires have been replaced at their costs.

Description of back tires was not complete (suffered from over-heat) and damage was not clear at all on photos. They don't want to replace them because it's too expensive for them and never call... Description of back tires was not complete (suffered from over-heat) and damage was not clear at all on photos. They don't want to replace them because it's too expensive for them and never call back or mail back although they promise to. Even compromise is not accepted. Unfortunately, it's the same on most internet platforms. You never really know what you're going to get and you have to be very careful.

Joost

Ruime keuze, duidelijke foto's, goede prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende en volledige informatie op de website, goede bereikbaarheid bij vragen

Zodra je een set besteld hebt, kun je de uitgebreide informatie niet meer terugvinden, en kun je dus ook de bestelling niet controleren. Dit heb ik overigens al gemeld aan JD, en ik kreeg per... Zodra je een set besteld hebt, kun je de uitgebreide informatie niet meer terugvinden, en kun je dus ook de bestelling niet controleren. Dit heb ik overigens al gemeld aan JD, en ik kreeg per omgaande de foto's en beschrijving per e-mail toegestuurd. Het zou mooi zijn als dat in de toekomst automatisch gebeurt bij een bestelling.

gerk kooi

duidelijkheid

Marco

Makkelijk te bestellen en bij niet geleverd deel is dit zonder problemen direct nagestuurd.

snel en goedkoop

C. Denisse

Zeer positief

Direct antwoord, kwaliteit produkt

Nino

Goede service snel geleverd

Goed bereikbaar voor vragen

Verschil tussen producten kan duidelijker op decaliter worden weergegeven. Ik heb zelf niet bijzonder veel kennis van wielen en dan is het moeilijk om te snappen waar ik voor kies

Privé

Vlot en goed

Damir

Beetje snel om voor winterbanden feedback te vragen. Maar duidelijke foto’s en snelle levering. Helaas stond er niet op de doos of banden , wat de profieldiepte was. Wel gevraagd bij aankoop.

Foto’s

Als er iets gevraagd wordt , dan ook graag reactie.