Langzame start, daverende finish. In het begin was ik skeptisch, maar mijn recruiter (Maurice) wist binnen een zeer korte tijd een match te vinden tussen mijn huidige werkgever en mij.

De...

De recruiter was ook netjes, beleefd en professioneel. Ik ervaarde geen opdringerigheid. Of "addertje onder het gras". Een fijne ervaring gehad!

Reactie Java Professionals:

Fijn dat Maurice het tegendeel heeft kunnen bewijzen wat betreft recruiters en het contact prettig verliep. Veel succes bij je huidige werkgever!

Na een intake waar mijn profiel en persoonlijke wensen aan bod kwamen, heeft mijn contactpersoon van Java Professionals kennismakingsgesprekken bij verschillende organisaties voor me geregeld. Hij... Na een intake waar mijn profiel en persoonlijke wensen aan bod kwamen, heeft mijn contactpersoon van Java Professionals kennismakingsgesprekken bij verschillende organisaties voor me geregeld. Hij zorgde voor achtergrond informatie en tips voor tijdens de gesprekken en na afloop kreeg ik feedback. Dankzij de goede interactie met hem, heb ik een leuke nieuwe uitdaging gevonden.

Reactie Java Professionals:

Leuk om te lezen dat Maurice je heeft kunnen helpen in de zoektocht naar een nieuwe baan, en succesvol. Veel succes met je nieuwe baan!

eyup

Zoek je een recruiter, die echt naar je luistert en zijn best doet om samen met jou te werken aan je recruitment uitdagingen, dan heb je aan David een topper. Het fijn is ook dat hij je regelmatig... Zoek je een recruiter, die echt naar je luistert en zijn best doet om samen met jou te werken aan je recruitment uitdagingen, dan heb je aan David een topper. Het fijn is ook dat hij je regelmatig update en inzicht geeft in de voortgang.

Reactie Java Professionals:

Leuk om te lezen dat je zo positief bent over de samenwerking met David en Java Professionals, dank je wel!

Mijn contactpersoon van Java profesional hield rekening met mijn specifieke wensen en heeft goed werk verricht om een passende baan te vinden. Als ik een vraag heb, kan ik altijd verwachten dat ze... Mijn contactpersoon van Java profesional hield rekening met mijn specifieke wensen en heeft goed werk verricht om een passende baan te vinden. Als ik een vraag heb, kan ik altijd verwachten dat ze snel antwoord geven. Ze zijn professioneel en transparant. Ik ben zeer tevreden over de service van Java profesional.

Reactie Java Professionals:

Goed om te horen dat je zo te spreken bent over de service dat onze recruiters aan jou hebben geleverd!

Kevin Koster

Erg goed en actief geholpen waardoor ik binnen no-time aan een nieuwe uitdaging kon beginnen!

Verder gaan ze echt op zoek naar een perfecte match voor jou op basis van jouw profiel en eventuele wensen. Super fijn!

Hi Kevin,
Fijn om je positieve review te lezen, bedankt en veel succes met je nieuwe uitdaging!

Absoluut een fijne samenwerking. Ik voelde me zeer persoonlijk behandeld en er werd oprecht geluisterd naar mijn wensen, wat geresulteerd heeft in een superleuke baan voor mij.

Reactie Java Professionals:

Fijn om te horen. Veel succes bij je leuke nieuwe baan!

Robert

Erg prettige en toegankelijke organisatie

Java Professionals heeft snel een passende baan bij een leuke werkgever voor me gevonden. Mijn contactpersoon bij Java Professionals heeft goed geluisterd naar mijn wensen en gaf altijd heldere... Java Professionals heeft snel een passende baan bij een leuke werkgever voor me gevonden. Mijn contactpersoon bij Java Professionals heeft goed geluisterd naar mijn wensen en gaf altijd heldere feedback.

Helder en fijne prettige communicatie

Heel fijn, goed en eerlijk geholpen.