Arjon de Bok

Java Professionals heeft me zeer goed geholpen bij het vinden van een nieuwe baan.

Hi Arjon,
bedankt voor het schrijven van een positieve review. Fijn dat wij je hebben kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe baan. Alvast veel succes!

Wouter

Prima contact gehad via de telefoon

Origineel had ik als starter in de arbeidsmarkt een negatief beeld van recruiters, op linkedin was mijn ervaring voornamelijk automatische berichten.

Maurice van Java Professionals heeft...

Maurice van Java Professionals heeft mijn mening daarin veranderd. Hij dacht goed mee met wat bij mij zou passen en gaf goede feedback na interviews. Hierin blijkt dan maar weer dat een goede recruiter je echt verder kan helpen!

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je review. Fijn dat Maurice heeft mogen bijdragen aan een beter beeld betreft recruiters en hij je heeft kunnen helpen met de zoektocht naar een nieuwe baan. Veel succes!

Prettige samenwerking met Maurice op zoek naar een leuke nieuwe baan voor mij. Aandacht voor mijn behoeftes, en transparant over wat we voor elkaar konden betekenen.

Goedemorgen,
Goed te lezen dat je een prettige transparante samenwerking hebt gehad met Maurice, wat geresulteerd heeft in een mooie nieuwe baan.
Veel succes namens Team Java Professionals!

Komen met goede opdrachten, maar worden opdringerig op het moment dat je een aanbieding krijgt.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review, goed dat je aangeeft dat je de laatste fase van het proces als opdringerig hebt ervaren. Ik heb vernomen dat het gelukkig wel in een mooie nieuwe baan heeft geresulteerd. Ik geef de feedback door aan de heren en wil je veel succes wensen met je nieuwe uitdaging!

Verstand van zaken en goede verbindingen met de markt. Binnen twee weken een nieuwe baan weten te regelen!

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je review, fijn dat wij je zo snel aan een baan hebben mogen helpen. Veel succes!

Timo Kloks

Top ervaring gehad. Erg behulpzaam en persoonlijk betrokken personeel. Ik zou Java Professionals aanbevelen aan iedere ontwikkelaar om te helpen bij het vinden van een baan.

Hi Timo,
Wat fijn om te lezen dat je ervaring met Java Professionals zo positief is geweest en leuk dat je dit met ons wilt delen. Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Positief

Bedankt voor je review!

A. Heijmans

Dankzij Java Professionals heb ik een leuke nieuwe baan gevonden. De communicatie met Maurice verliep vlot en helder. Er werd goed naar me geluisterd. Al heel snel had ik twee gesprekken voor... Dankzij Java Professionals heb ik een leuke nieuwe baan gevonden. De communicatie met Maurice verliep vlot en helder. Er werd goed naar me geluisterd. Al heel snel had ik twee gesprekken voor functies die ook echt goed bij mij aansloten.

Reactie Java Professionals:

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk om te lezen dat Maurice je hier goed bij heeft kunnen helpen. Veel succes!

Quincy Bakker

Mijn ervaring met Java Professionals was zeer positief. Bij elk gesprek had ik het idee dat er goed naar mij werd geluisterd en dat mijn persoonlijke wensen werden gehoord en meegenomen in het... Mijn ervaring met Java Professionals was zeer positief. Bij elk gesprek had ik het idee dat er goed naar mij werd geluisterd en dat mijn persoonlijke wensen werden gehoord en meegenomen in het zoeken van een baan. De opties die mij werden aangeboden pasten ook goed bij mijn interesses en wensen. De sfeer was altijd vriendelijk en ook stond men altijd voor mij klaar om me te begeleiden in het proces en vragen te beantwoorden. Ik zou Java Professionals zeker aanbevelen aan toekomstige baan zoekende vrienden en familie!

Beste Quincy,
Super leuk om je reactie te lezen, fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad met Java Professionals en in het bijzonder onze collega Maurice. Veel succes met je nieuwe baan!