Een tijdje terug ben ik in contact gekomen met Maurice Rummens van Java Professionals. Mijn gesprekken met hem waren zeer aangenaam. Altijd begripvol ten aanzien van zowel de developer als de... Een tijdje terug ben ik in contact gekomen met Maurice Rummens van Java Professionals. Mijn gesprekken met hem waren zeer aangenaam. Altijd begripvol ten aanzien van zowel de developer als de vertegenwoordiger van het bedrijf, probeert Maurice een brug te slaan tussen beiden. Een ware bemiddelaar. Topkerel!

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je review, leuk om te lezen! Fijn dat je een nieuwe baan hebt gevonden. Helaas dit keer niet via ons maar wellicht de volgende keer. Heel veel succes in ieder geval!

Michel Hardjodikromo

Het mooie van het verhaal is dat ik reageerde op 1 van de vacatures geplaatst door Java Professionals, maar zag dat ik geen land kon kiezen. Ik heb toen maar gewoon Suriname ingetypt en kreeg een... Het mooie van het verhaal is dat ik reageerde op 1 van de vacatures geplaatst door Java Professionals, maar zag dat ik geen land kon kiezen. Ik heb toen maar gewoon Suriname ingetypt en kreeg een bevestiging sollicitatie mail van Maurice, waarop ik reageerde met de vraag als het alleen voor ingezetenen van Nederland geldig is. Maurice gaf aan dat het werkelijk zo is, maar dat hij en David wel naar opties voor mij kunnen zoeken die een IND-status kunnen verlenen. Nu haast 2 maanden verder ben ik in aanmerking gekomen voor een nieuwe baan. Ik ben Maurice en David heel erg dankbaar voor hun inzet en uiteraard zal ik ze ook persoonlijk bedanken. Thank you Java Professionals.

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je positieve woorden. Normaal gesproken is een overstap naar aan nieuwe werkgever al een grote stap voor iemand maar in jouw geval is deze stap des te groter gezien je Suriname gaat... Bedankt voor je positieve woorden. Normaal gesproken is een overstap naar aan nieuwe werkgever al een grote stap voor iemand maar in jouw geval is deze stap des te groter gezien je Suriname gaat verlaten. Ongetwijfeld betekent dit een nieuwe hoofdstuk betreft met mooie ontwikkelingen. Alvast veel succes gewenst!
Groet,
Maurice en David!

Lex Uijthof

Geweldige ervaring. Er werd goed geluisterd naar mij, mijn behoefte en wensen. Ook is mij heel veel werk uit handen genomen.

Hi Lex,
Leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen en het ook nog geresulteerd heeft in een nieuwe baan.
Veel succes!

P.D. Bolier

Mijn recruiter heeft ontzettend zijn best gedaan, na een uitgebreid gesprek over de richting van mijn loopbaan zijn we op zoek gegaan. Daarbij hebben we ons zeker niet beperkt tot Java gerelateerd... Mijn recruiter heeft ontzettend zijn best gedaan, na een uitgebreid gesprek over de richting van mijn loopbaan zijn we op zoek gegaan. Daarbij hebben we ons zeker niet beperkt tot Java gerelateerd werk, dat was ook niet per se mijn voorkeur of specialisme. Via hem hebben we een aantal bedrijven gevonden die ik zelf niet gevonden zou hebben en dat heeft een aantal malen geleid tot leuke gesprekken. Daarnaast was er ook altijd ruimte in mijn gesprekken met de recruiter voor mijn situatie of hoe ik me voeldde als een gesprek toch niet leidde tot het gewenste resultaat. Dat ik mijn nieuwe baan uiteindelijk via een andere route heb gevonden doet niets af aan de energie en steun die Java Professionals in de zoektocht heeft gestopt.

Reactie Java Professionals:

Hi Peter! Fijn om te lezen dat je zo'n prettige samenwerking hebt gehad ondanks dat je niet een passende baan hebt gevonden via ons. Uiteindelijk is het belangrijkste dat jij een plek hebt gevonden... Hi Peter! Fijn om te lezen dat je zo'n prettige samenwerking hebt gehad ondanks dat je niet een passende baan hebt gevonden via ons. Uiteindelijk is het belangrijkste dat jij een plek hebt gevonden waar je gelukkig denkt te gaan worden en dit lijkt gelukt te zijn. Veel succes gewenst met deze nieuwe uitdaging!

Jelle Visser

Zeer positief: mijn contactpersoon was vriendelijk, professioneel en helder in communiceren. Ik ben blij met het aanbod die ik via Java Professionals heb gekregen.

Hi Jelle,
Fijn om te lezen dat je erg positief bent over ons, met in het bijzonder de recruiter die je heeft kunnen helpen.
Veel succes en plezier met je nieuwe uitdaging!

Prima, alles werd geregeld

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je positieve review!

Luigi Volpe

Alle Complimenten voor Cindy.
Zij heeft het hele proces vlekkeloos en fijn laten verlopen.
Alle Complimenten voor Cindy.
Zij heeft het hele proces vlekkeloos en fijn laten verlopen.
Zij heeft goed geluisterd naar hoe mijn situatie eruit ziet en wat mijn wensen zijn en heeft daarbij een aantal geschikte bedrijven gevonden waar ik vervolgens een sollicitatieprocedure mee in ben gegaan. ook hierbij schakelde ik met Cindy over hoe de gesprekken zijn gegaan en wat mijn verwachtingen zijn voor een vervolg.

Hieruit echt de perfecte match gevonden! Echt super happy mee!
Alle communicatie met de bedrijven verliep via Cindy, wat ik ook enorm fijn vond.

Reactie Java Professionals:

Hoi Luigi, wat een mooie woorden! Dank daarvoor.
Hoi Luigi, wat een mooie woorden! Dank daarvoor.
Ik weet zeker dat je een mooie uitdaging tegemoet gaat. Ik wens je alle succes en uiteraard plezier in je nieuwe werk. Een erg mooie match!
Groet, Cindy

Heel goed geholpen en goed contact houdend

Reactie Java Professionals:

Fijn dat je het contact als prettig hebt ervaren. Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Absoluut super

Reactie Java Professionals:

Fijn dat je het zo prettig hebt ervaren, veel succes met je nieuwe uitdaging!

Alleen telefonisch contact gehad, maar wel professioneel geholpen. Trigger om te reageren was persoonlijke benadering in het eerste contact.

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je lieve woorden. Goed om te horen dat je het eerste contact als fijn hebt ervaren, dat is precies wat ons werk zo leuk maakt. Heel veel succes en plezier met je nieuwe job!
Groet,...
Groet,