Jim kwam met een vacature die ik zelf niet gevonden zou hebben en die ik bij een eerste lezing waarschijnlijk afgewezen zou hebben. Achter de vacature bleek een heel interessante uitdaging te liggen... Jim kwam met een vacature die ik zelf niet gevonden zou hebben en die ik bij een eerste lezing waarschijnlijk afgewezen zou hebben. Achter de vacature bleek een heel interessante uitdaging te liggen met name op de iets langere termijn. Jim heeft de gesprekken georganiseerd. Hij heeft mij voor en na ieder gesprek met de werkgever geholpen met het effectiever onder woorden brengen van mijn wensen en vragen. Gedurende het hele proces werd ik persoonlijk begeleid en begrepen. Dit was een uitstekende ervaring.

Hi!
Wat leuk om te lezen dat je het proces met Jim als prettig hebt ervaren.
Team Java Professionals

Als een ervaren Java developer op zoek naar nieuwe uitdagingen, was mijn ervaring met java-developers uitzonderlijk positief. Vanaf het eerste contact voelde ik me ondersteund en begrepen. Een... Als een ervaren Java developer op zoek naar nieuwe uitdagingen, was mijn ervaring met java-developers uitzonderlijk positief. Vanaf het eerste contact voelde ik me ondersteund en begrepen. Een aspect dat echt opviel, was de responsiviteit en hulpvaardigheid van Jim Duinmaijer. Hij was altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en bood nuttige inzichten en adviezen die aansloten bij mijn carrièredoelen.

Wat ik echt waardeerde was de persoonlijke benadering. Het voelde niet als een standaard recruitmentproces; Jim nam de tijd om mijn vaardigheden, ervaringen en ambities te begrijpen. Dit maakte het zoeken naar een passende functie veel effectiever en efficiënter. Dankzij zijn uitgebreide kennis van de Java-wereld en zijn uitstekende netwerk, kon hij me in contact brengen met topbedrijven die precies zochten wat ik te bieden had.

Bovendien was de communicatie met java-developers altijd helder en transparant. Ik werd regelmatig geüpdatet over de voortgang en mogelijke kansen. Dit gaf mij veel vertrouwen en zekerheid gedurende het hele proces.

Kortom, mijn ervaring met java-developers en in het bijzonder met Jim Duinmaijer was zeer positief. Ik zou hun diensten zeker aanbevelen aan elke Java developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Hun deskundigheid, persoonlijke aanpak en toewijding aan succes maken hen een uitstekende partner in de carrièreontwikkeling.

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je uitgebreide en positieve review. Leuk om te lezen dat jouw samenwerking met Jim goed is bevallen.
- Team Java Professionals

Prima contact en succesvol geholpen aan een nieuwe baan

Hi!
Bedankt voor je positieve review en fijn dat je het contact als prettig hebt ervaren.
- Team Java Professionals

Zeer goede begeleiding bij het vinden van een nieuwe baan.

Bedankt voor je review!
Vriendelijke groet,
Team Java Professionals.

Het proces ging vlot, alles voelde fijn en er werd rekening gehouden met wensen. Daarnaast was de recruitment consultant constant bereikbaar voor eventuele vragen of updates.

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je positieve reactie!
- Groet - Team Java Professionals

Andres

De recruiter (David) die mij heeft geholpen had het best met mij voor en heeft het meeste eruit weten te halen bij het bedrijf waar ik uiteindelijk ga werken. Hij was altijd bereikbaar, open en... De recruiter (David) die mij heeft geholpen had het best met mij voor en heeft het meeste eruit weten te halen bij het bedrijf waar ik uiteindelijk ga werken. Hij was altijd bereikbaar, open en eerlijk

Hi Andres,
Wat fantastisch om te lezen dat David je zo goed heeft geholpen, erg fijn!
Veel succes met je nieuwe uitdaging.
Groet,

Daniël

Ik ben in contact gekomen met een recruiter (David) van Java Professionals via LinkedIn. Zijn bericht viel tussen de vele recruiters meteen op doordat er gekeken werd naar mijn hele profiel en er... Ik ben in contact gekomen met een recruiter (David) van Java Professionals via LinkedIn. Zijn bericht viel tussen de vele recruiters meteen op doordat er gekeken werd naar mijn hele profiel en er concrete voorbeelden werden genoemd van potentiële partners met projecten die aansloten op mijn interesses. Na een aangenaam telefoongesprek werd ik in contact gebracht met twee partners waarbij de eerste meteen een schot in de roos was. David hield ook na mijn gesprekken met de partners contact wat mij de indruk gaf dat hij betrokken was. Ik ben David en Java Professionals erg dankbaar voor het soepele en snelle proces om mij aan mijn eerste baan te helpen.

Reactie Java Professionals:

Wat een leuke reactie Daniël. Dank je wel. Ik wens je héél veel plezier en houdt graag contact met je. Vriendelijke groet David

Zeer goed. Er zijn mij duidelijke vragen gesteld over wat ik zoek in een baan, en aan de hand daarvan zijn er meerdere bedrijven gesuggereerd. Met een paar van deze bedrijven zijn gesprekken... Zeer goed. Er zijn mij duidelijke vragen gesteld over wat ik zoek in een baan, en aan de hand daarvan zijn er meerdere bedrijven gesuggereerd. Met een paar van deze bedrijven zijn gesprekken geweest, en daar is ook een baan uit voort gekomen.

Reactie Java Professionals:

Fijn te lezen dat je het contact als zeer goed hebt ervaren en er goed naar je geluisterd is, Veel succes met je nieuwe baan!

Fijne samenwerking waar goed wordt geluisterd naar elkaars wensen.

Reactie Java Professionals:

Bedankt voor je positieve feedback, veel succes met je nieuwe uitdaging!

Hielp mij erg fijn met het vinden van de juiste baan. Lieten mij vrij om mijn eigen keuzes te maken zonder hun kijk op dingen te pushen en geeft goed advies.

Reactie Java Professionals:

Fijn te lezen dat je erg goed geholpen bent tijdens de zoektocht naar een nieuwe baan. Wij wensen je veel succes met je nieuwe uitdaging.